To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-10
Ogłoszenie nr 62105 - 2017 z dnia 2017-04-10 r.
Suwałki: Utrzymanie porządku i czystości w budynkach użytkowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 38523-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. działając w imieniu własnym, Gminy Miasta Suwałki oraz Skarbu Państwa.
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o, krajowy numer identyfikacyjny
36336992000000, ul.
ul. Wigierska
32,
16400
Suwałki, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
87 563 50 00, faks
87 563 50 79, e-mail
m.kopyra@zbm.suwalki.pl ; sekretariat@zbm.suwalki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zbm.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie porządku i czystości w budynkach użytkowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):14/U/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością: Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o., Gminy Miasta Suwałki, Skarbu Państwa. 2. Zakres zamówienia obejmuje: ? sprzątanie powierzchni eksploatacyjnych, ? utrzymanie w czystości toalet i zabezpieczenie w środki higieny, ? opróżnianie koszy na śmieci, ? utrzymanie w czystości powierzchni przeszklonych wraz z myciem okien. 3. Szczegółowy zakres zamówienia i obowiązków Wykonawcy wyszczególniono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ 4. Dane charakteryzujące przedmiot zamówienia: 4.1. Powierzchnia do utrzymania porządku i czystości w budynkach będących własnością Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. objętych zamówieniem: 2121,50 m2 w tym: Przychodnia medyczna przy ul. Waryńskiego 27 618,00 m2 Przychodnia medyczna przy ul. Putry 9 695,00 m2 Przychodnia medyczna przy ul. Młynarskiego 9 150,00 m2 Budynek przy ul. Utrata 1B 350,00 m2 Budynek przy ul. Kościuszki 76 58,50 m2 Budynek przy ul. Kościuszki 82 250,00 m2 4.1.1. Ilość toalet w budynkach podlegających sprzątaniu i utrzymaniu czystości: ul. Waryńskiego 27 - 7 szt. ul. Putry 9 - 8 szt. ul. Młynarskiego 9 - 2 szt. ul. Utrata 1B - 5 szt. ul. Kościuszki 76 - 1 szt. 4.2 Powierzchnia do utrzymania porządku i czystości w budynkach będących własnością Gminy Miasta Suwałki objętych zamówieniem: 1812,24 m2 w tym: Budynek przy ul. Sejneńska 13 1627,42 m2 Budynek przy ul. Hamerszmita 16 184,82 m2 4.2.1. Ilość toalet w budynkach podlegających sprzątaniu i utrzymaniu czystości: ul. Sejneńska 13 - 9 szt. ul. Hamerszmita 16 - 2 szt. 4.3 Powierzchnia do utrzymania porządku i czystości w budynkach będących własnością Skarbu Państwa objętych zamówieniem: 585,00 m2 w tym: Budynek przy ul. Pułaskiego 26A 350,00 m2 Budynek przy ul. Noniewicza 91 235,00 m2 4.3.1. Ilość toalet w budynkach podlegających sprzątaniu i utrzymaniu czystości ul. Pułaskiego 26A - 1 szt. ul. Noniewicza 91 - 5 szt. 5. Dane charakteryzujące przedmiot zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ/załącznik nr 1 do umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90911200-8
Dodatkowe kody CPV:
90921000-9,
90922000-6,
90911300-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 194832,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie docieplenia części elewacji budynku A od strony zachodniej - nad przestrzenią patio w budynku PUZ w Suwałkach przy ul. Noniewicza 10
- Wykonanie parkingu na sześć miejsc postojowych oraz wymiana kostki brukowej przed budynkiem szkoły.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Budowa budynku garażowego, stacji transformatorowej wewnętrznej wraz z przyłączem średniego napięcia, oraz towarzyszącej infrastruktury technicznej
- Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych na terenie stanowiącym własność Gminy Miasta Suwałki, położonym przy budynkach nr 21 i 22 na Osiedlu II w Suwałkach
- Opracowanie dokumentacji technicznej rozbudowy infrastruktury w budynku dydaktycznym nr 2 Zespołu Szkół nr 4 przy ul. Sejneńskiej 14 w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.