eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Remont Grot Szeptów w Parku Oliwskim w ramach zadania"Rewaloryzacja zabytków sztuki ogrodowej i zagospodarowanie terenów zieleni w mieście"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-10

Ogłoszenie nr 62099 - 2017 z dnia 2017-04-10 r.

Gdańsk: Remont Grot Szeptów w Parku Oliwskim w ramach zadania: "Rewaloryzacja zabytków sztuki ogrodowej i zagospodarowanie terenów zieleni w mieście"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 34112


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, krajowy numer identyfikacyjny 16837200000, ul. ul. Żaglowa  11, 80560   Gdańsk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 583 205 100, faks 583 205 105, e-mail sekretariat@drmg.gdansk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.drmg.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont Grot Szeptów w Parku Oliwskim w ramach zadania: "Rewaloryzacja zabytków sztuki ogrodowej i zagospodarowanie terenów zieleni w mieście"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

I/PN/027/2017/RS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: Remont Grot Szeptów w Parku Oliwskim w ramach zadania: "Rewaloryzacja zabytków sztuki ogrodowej i zagospodarowanie terenów zieleni w mieście". 2.Celem remontu jest zabezpieczenie obiektu przed dalszą degradacją z zachowaniem istniejącej struktury i konstrukcji oraz naprawą murków kamiennych, wzmacniających zbocze skarpy w istniejącej formie, jak również odprowadzenie wód opadowych z grot. Groty Szeptów zlokalizowane są na terenie Parku Oliwskiego im. Adama Mickiewicza w Gdańsku w obszarze zespołu pocysterskiego - Park Opacki, wpisanego do rejestru zabytków pod nr 47 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku, z dn. 14.11.1956 (obecny nr 64). Obiekt znajduje się na działce nr 253/17 obręb 6 stanowiącej własność Miasta Gdańska. Obiekt jest zlokalizowany w Gdańsku przy ul. Opata Jacka Rybińskiego. Roboty budowlane przebiegać będą na terenie działki o numerze ewidencyjnym: 253/17 obręb 6. Charakterystyczne parametry techniczne: -powierzchnia zabudowy grot 2 x ok. 8.00 m2 = 16.00 m2; -kubatura grot (umownie) 2 x ok 9.00 m3 = 18.00 m3; -powierzchnia zabudowy grot wraz z murkami kamiennymi 2 x ok. 10.30 m2 = 20.60 m2. 3.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje roboty budowlano - konserwatorskie w tym: -usunięcie z grot elementów wtórnych takich jak fragmenty zadaszenia grot z dachówek ceramicznych; -kompleksowy remont grot: przemurowanie, oczyszczenie, naprawa i konserwacja murów ceglanych, kamiennych, zapraw i tynków zgodnie z programem prac konserwatorskich; -wykonanie zabezpieczenia murów grot od zewnątrz z zastosowaniem krzemionkowych szlamów elastycznych w zakresie i w sposób nie niszczący korzeni drzew; -konserwacja murów grot w obrębie fundamentów - zabezpieczenie przed wnikaniem wilgoci, -wykonanie izolacji przeciwwilgociowej strukturalnej, niskociśnieniowej z wykonaniem nawiertów od wnętrza grot; -podniesienie kamiennej konstrukcji stabilizującej zbocza i ułożenie za kamiennym murem rynsztoków odprowadzających deszczówkę ze zbocza; -wykonanie warstw ziemnych nad kopułami; -likwidację krzewów porzeczek krwistych; -nasadzenia roślin okrywowych: bluszczu; -usunięcie nawierzchni asfaltowej chodnika; -likwidację istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej na projektowanym odcinku chodnika; -wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej i studni chłonnej umożliwiającej odprowadzenie wód deszczowych do grunt; -wykonanie koryta i podbudowy chodnika z uwzględnieniem obniżenia poziomu nawierzchni w rejonie grot o 15cm; -rekonstrukcję drewnianych siedzisk; -wykonanie nawierzchni, w tym wewnątrz grot z bruku klinkierowego prostokątnego, formą oraz barwą nawiązującego do historycznego bruku zachowanego w nawierzchni alei biegnącej od palmiarni do bramy głównej. Obrzeża ścieżki należy wyłożyć kostką kamienną łupaną, barwną na porowatej podsypce żwirowej; -umieszczenie w chodniku oraz na ścianach grot kamiennych oznaczeń do prawidłowego korzystania z walorów akustycznych; -montaż instrukcji korzystania z grot szeptów; -montaż tablicy informacyjnej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111291-4, 45233200-1, 45330000-9, 45112710-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT265341
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Budowlano-Drogowa "Prasbet" Sp. j. Wojciech Hilger, Michał Szulc,  biuro@prasbet.com.pl,  ul. Malczewskiego 2,  86-300,  Grudziądz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 276750
Oferta z najniższą ceną/kosztem 276750
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 389304.84
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.