eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › PCFE.272.24.2015 Przygotowanie i organizacja spotkań informacyjno-promocyjnych dotyczących projektu e-Powiat Nowosądecki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-30

Nowy Sącz: PCFE.272.24.2015 Przygotowanie i organizacja spotkań informacyjno-promocyjnych dotyczących projektu e-Powiat Nowosądecki
Numer ogłoszenia: 62077 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich , ul. Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 262 18 92, faks 18 262 18 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCFE.272.24.2015 Przygotowanie i organizacja spotkań informacyjno-promocyjnych dotyczących projektu e-Powiat Nowosądecki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i organizacja dziesięciu spotkań informacyjno-promocyjnych dotyczących projektu e-Powiat Nowosądecki, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet V. Dobre rządzenie Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 10 części (Pakietów): 1) Pakiet 1: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Mogilnie a) Miejsce: Plac przy Domu Kultury w Mogilnie b) Termin realizacji: 24 maja 2015 r., od godz. 13:00 do godz. 19:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, nagłośnienie, scenę, projektor, ekran projekcyjny, namiot, stoliki i krzesła, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 2) Pakiet 2: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Paszynie a) Miejsce: Plac obok sali gimnastycznej w Paszynie b) Termin realizacji: 24 maja 2015 r., od godz. 14:00 do godz. 20:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, dostęp do bezpłatnych toalet, namiot, stoły, ławki, nagłośnienie, pojemniki na śmieci, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 3) Pakiet 3: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Kamionce Wielkiej a) Miejsce: Kamionka Wielka - Czarna Kępica b) Termin realizacji: 24 maja 2015 r., od godz. 12:00 do godz. 18:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, dostęp do bezpłatnych toalet, namiot, stół, krzesła, projektor oraz ekran projekcyjny, nagłośnienie, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 4) Pakiet 4: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Grybowie a) Miejsce: Park Miejski w Grybowie, 33-330 Grybów, b) Termin realizacji: 30 maja 2015 r., od godz. 13:00 do godz. 22:00, c) Planowana liczba uczestników: 200 osób, d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, namiot, stoły/krzesła i/lub ławy/ławki nagłośnienie i oświetlenie, dostęp do bezpłatnych toalet, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 5) Pakiet 5: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Rytrze a) Miejsce: Plac przy Szkole Podstawowej w Rytrze b) Termin realizacji: 30 maja 2015 r., od godz. 12:00 do godz. 18:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, namiot, nagłośnienie, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 6) Pakiet 6: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Piwnicznej-Zdroju a) Miejsce: Amfiteatr w Piwnicznej - Zdroju lub w razie niesprzyjających warunków atmosferycznych sala widowiskowa w MGOK w Piwnicznej - Zdroju b) Termin realizacji: 31 maja 2015 r., od godz. 14:00 do godz. 20:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, namiot, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 7) Pakiet 7: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Chełmcu a) Miejsce: Rolkowisko i Orlik w Chełmcu, b) Termin realizacji: 31 maja 2015 r., od godz. 13:00 do godz. 19:00, c) Planowana liczba uczestników: 200 osób, d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, dostęp do bezpłatnych toalet, namiot, stoliki i ławki, nagłośnienie, pojemniki na śmieci, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 8) Pakiet 8: Spotkanie informacyjno-promocyjne we Frycowej a) Miejsce: Plac przy szkole podstawowej we Frycowej b) Termin realizacji: 31 maja 2015 r., od godz. 12:00 do godz. 18:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 9) Pakiet 9: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Korzennej a) Miejsce: Sala gimnastyczna w Korzennej b) Termin realizacji: 13 czerwca 2015 r., od godz. 14:00 do godz. 20:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zapewni catering, napoje, stoliki, krzesła, scenę, nagłośnienie, ekran i projektor, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 10) Pakiet 10: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Starym Sączu a) Miejsce: Rynek w Starym Sączu b) Termin realizacji: 14 czerwca 2015 r., od godz. 14:00 do godz. 20:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zapewni catering, napoje, ławki i stoły, nagłośnienie, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.95.21.00-3, 55.32.10.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Do oferty powinien być dołączony dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 3. Potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług, jeżeli wykonawca tymi dokumentami dysponuje, w celu uzyskania dodatkowych punktów w innych niż cena kryteriach oceny ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku wystąpienia zdarzeń losowych (siła wyższa, w tym m.in.: kataklizmy, klęska żywiołowa, nagłe wypadki lokalne lub międzynarodowe paraliżujące życie kraju lub regionu, w którym ma się odbywać impreza, decyzje władz administracji państwowej uniemożliwiające odbycie planowanej imprezy), którym nie można było przy zachowaniu należytej staranności zapobiec, Zamawiający i Wykonawca wspólnie ustalą inny, dogodny termin realizacji Imprezy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.malopolska.pl/pcfens
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3, Grzegorz Poręba, pokój nr 8..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3, Informacja Dziennik Podawczy (pokój nr 7).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: e-Powiat Nowosądecki, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet V. Dobre rządzenie Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2a ustawy. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Mogilnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Miejsce: Plac przy Domu Kultury w Mogilnie b) Termin realizacji: 24 maja 2015 r., od godz. 13:00 do godz. 19:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, nagłośnienie, scenę, projektor, ekran projekcyjny, namiot, stoliki i krzesła, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.95.21.00-3, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Paszynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Miejsce: Plac obok sali gimnastycznej w Paszynie b) Termin realizacji: 24 maja 2015 r., od godz. 14:00 do godz. 20:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, dostęp do bezpłatnych toalet, namiot, stoły, ławki, nagłośnienie, pojemniki na śmieci, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.95.21.00-3, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Kamionce Wielkiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Miejsce: Kamionka Wielka - Czarna Kępica b) Termin realizacji: 24 maja 2015 r., od godz. 12:00 do godz. 18:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, dostęp do bezpłatnych toalet, namiot, stół, krzesła, projektor oraz ekran projekcyjny, nagłośnienie, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.95.21.00-3, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Grybowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Miejsce: Park Miejski w Grybowie, 33-330 Grybów, b) Termin realizacji: 30 maja 2015 r., od godz. 13:00 do godz. 22:00, c) Planowana liczba uczestników: 200 osób, d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, namiot, stoły/krzesła i/lub ławy/ławki nagłośnienie i oświetlenie, dostęp do bezpłatnych toalet, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.95.21.00-3, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Rytrze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Miejsce: Plac przy Szkole Podstawowej w Rytrze b) Termin realizacji: 30 maja 2015 r., od godz. 12:00 do godz. 18:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, namiot, nagłośnienie, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.95.21.00-3, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Piwnicznej-Zdroju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Miejsce: Amfiteatr w Piwnicznej - Zdroju lub w razie niesprzyjających warunków atmosferycznych sala widowiskowa w MGOK w Piwnicznej - Zdroju b) Termin realizacji: 31 maja 2015 r., od godz. 14:00 do godz. 20:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, namiot, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.95.21.00-3, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Chełmcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Miejsce: Rolkowisko i Orlik w Chełmcu, b) Termin realizacji: 31 maja 2015 r., od godz. 13:00 do godz. 19:00, c) Planowana liczba uczestników: 200 osób, d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, dostęp do bezpłatnych toalet, namiot, stoliki i ławki, nagłośnienie, pojemniki na śmieci, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.95.21.00-3, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8: Spotkanie informacyjno-promocyjne we Frycowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Miejsce: Plac przy szkole podstawowej we Frycowej b) Termin realizacji: 31 maja 2015 r., od godz. 12:00 do godz. 18:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.95.21.00-3, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Korzennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Miejsce: Sala gimnastyczna w Korzennej b) Termin realizacji: 13 czerwca 2015 r., od godz. 14:00 do godz. 20:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zapewni catering, napoje, stoliki, krzesła, scenę, nagłośnienie, ekran i projektor, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.95.21.00-3, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Starym Sączu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Miejsce: Rynek w Starym Sączu b) Termin realizacji: 14 czerwca 2015 r., od godz. 14:00 do godz. 20:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zapewni catering, napoje, ławki i stoły, nagłośnienie, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.95.21.00-3, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.