eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ćmielów › Remont drogi gminnej nr 318016T Wola Grójecka - Drzenkowice od km 0+600 do km 1+340, dł. 740 mb.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-10

Ogłoszenie nr 62076 - 2017 z dnia 2017-04-10 r.

Ćmielów: Remont drogi gminnej nr 318016T Wola Grójecka - Drzenkowice od km 0+600 do km 1+340, dł. 740 mb.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 41099


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ćmielów, krajowy numer identyfikacyjny 83040991000000, ul. Ul. Ostrowiecka  40, 27440   Ćmielów, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 158 612 018, faks 158 612 018, e-mail zamowienia@cmielow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.cmielow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont drogi gminnej nr 318016T Wola Grójecka - Drzenkowice od km 0+600 do km 1+340, dł. 740 mb.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

I.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Remont drogi gminnej nr 318016 Wola Grójecka - Drzenkowice od km 0+600 do km 1+340, dł. 740 mb." Zakres przedmiotowy zadania obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej na dł. 740mb, o szerokości jezdni zmiennej od 4,0m - do 5,0m o nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych. W zakres rzeczowy zadania wchodzi wykonanie: 1) robót przygotowawczych (roboty pomiarowe, wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych, rozbiórka krawężników betonowych wraz z utylizacją); 2) robót ziemnych (roboty ziemne, ręczne formowanie nasypów, zagęszczanie nasypów); 3) podbudowy (profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne; wykonanie i zagęszczenie podbudowy z piasku o gr. 15cm; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 20cm po zagęszczeniu - warstwa dolna; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o gr. 10cm po zagęszczeniu; wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową); 4) nawierzchni (wykonanie wzmocnienia z geokompozytu pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno- asfaltowych o gr. 4cm po zagęszczeniu; wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - asfaltowych o gr. 4cm po zagęszczeniu); 5) zjazdów na drogi boczne i do posesji (profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne; wykonanie i zagęszczanie warstwy z piasku o gr. 15cm po zagęszczeniu; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa dolna o gr. 15cm po zagęszczeniu; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa górna o gr. 10cm po zagęszczeniu, wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - asfaltowych o gr. 4cm, po zagęszczeniu; wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - asfaltowych o gr. 4cm po zagęszczeniu 6) odwodnienia (wykonanie wykopów, montaż studzienek ściekowych ulicznych; montaż kanałów ściekowych z rur PVC o średnicy 250mm, montaż obudowy wylotów kolektorów, montaż przepustów z korytek żelbetowych na zjazdach, umocnienie dna rowów elementami prefabrykowanymi); 7) poboczy i robót wykończeniowych (wykonanie i zagęszczanie warstwy z piasku o gr. 10cm; wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego o grubości warstwy 20cm po zagęszczeniu; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej emulsją asfaltowa i grysem kamiennym, plantowanie skarp i korony nasypów; umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi; wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym na zakończeniu robót nawierzchniowych); 8) elementy bezpieczeństwa ruchu (ustawienie barier ochronnych stalowych) oraz inne roboty zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych 2. Dokumentacja techniczna (uproszczona) i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załączniki do specyfikacji. Dokumentacja techniczna obejmuje: projekt budowlany (uproszczony) oraz przedmiar robót. 3. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zadanie opisane w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w SIWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (uproszczony projekt techniczny, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ) należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady. Wykonawca udzieli Zamawiającemu: a) rękojmi za wady na wykonane roboty i użyte materiały na okres, co najmniej 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego zadania. b) gwarancji jakości za wykonane roboty budowlane i użyte materiały na okres co najmniej 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji jakości wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym. 5. Realizacja czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych robót będzie realizowana niezwłocznie na żądanie zamawiającego niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych robotach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. Wykonawca w ramach gwarancji będzie zobowiązany do ewentualnego uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych. Koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi, wymianą w okresie gwarancji ponosić będzie Wykonawca. 6. Wykonawca winien zapoznać się ze SIWZ; placem przeszłej budowy (zalecane), dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót tak aby złożona oferta dotyczyła wszystkich możliwych robót w sposób gwarantujący prawidłowe i kompletne wykonanie zamówienia. 7. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, nadmienia się, że wszystkie użyte w projekcie technicznym, przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta, dostawcy lub produkt, dopuszcza możliwość składania "produktów" równoważnych, o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu (nie gorszych). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ma obowiązek wykazać w ofercie, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 8. Sposób wykonania zamówienia: roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i wytycznymi określonymi w SIWZ, zgodnie z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż oraz poleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT403351.92
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DROMAR R. L. Bożek ,  dromar@poczta.fm,  ul. Józefa Gulińskiego 9a,  27-400,  Ostrowiec Świętokrzyski,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 381129.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 381129.03
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 381129.03
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.