eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z miejsca zamieszkania do placówek zlokalizowanych w Pruszczu Gdańskim, na terenie powiatu gdańskiego oraz w Gdańsku, i z powrotem, wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu, w okresie do 31.12.2012 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-16

Pruszcz Gdański: Dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z miejsca zamieszkania do placówek zlokalizowanych w Pruszczu Gdańskim, na terenie powiatu gdańskiego oraz w Gdańsku, i z powrotem, wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu, w okresie do 31.12.2012 r.
Numer ogłoszenia: 62053 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pruszcz Gdański , ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 775 99 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz-gdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z miejsca zamieszkania do placówek zlokalizowanych w Pruszczu Gdańskim, na terenie powiatu gdańskiego oraz w Gdańsku, i z powrotem, wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu, w okresie do 31.12.2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dowozie najkrótszą trasą dzieci i młodzież niepełnosprawną (w tym osoby na wózkach inwalidzkich) z miejsca zamieszkania w Pruszczu Gdańskim do wskazanych przez Gminę Miejską Pruszcz Gdański szkół, placówek oświatowo - wychowawczych oraz specjalistycznych ośrodków zlokalizowanych w Pruszczu Gdańskim, na terenie powiatu gdańskiego oraz w Gdańsku, i z powrotem, środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich, z jednoczesnym zapewnieniem opieki przewożonych osobom. Przewozy odbywać się będą we wszystkie dni nauki szkolnej wynikające z kalendarza 2012 r. w godzinach umożliwiających przewożonym osobom udział w zajęciach zgodnie z rozkładem zajęć szkoły/placówki/ośrodka, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił kierowców i opiekunów w liczbie niezbędnej do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia (przynajmniej jeden opiekun na jeden środek transportu). Funkcja opiekuna nie może być łączona z funkcją kierowcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił, sprawne, dopuszczone do ruchu, odpowiednio oznakowane środki transportu przystosowane do jednoczesnego przewozu osób niepełnosprawnych, w ilościach niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.). Wykaz osób i placówek wraz z rozkładem zajęć przewożonych osób na dzień ogłoszenia o zamówieniu określa załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że wykaz dowożonych osób oraz rozkład zajęć przewożonych osób, liczba kursów przewozów mogą ulec zmianie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, co nie stanowi zmiany umowy w sprawie zamówienia, o ile nie powoduje to likwidacji przewozu do danej placówki. Zakres obowiązków opiekuna określa załącznik nr 2 do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na przewozie do placówek, które nie zostały ujęte w załączonym do SIWZ wykazie. Udzielnie Wykonawcy zamówień uzupełniających nastąpi w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Ustalenie wynagrodzenia Wykonawcy za zamówienia uzupełniające nastąpi w drodze negocjacji pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, w oparciu o wysokość ceny jednostkowej za 1 km przewozu podanej w Ofercie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada licencję na wykonywanie transportu drogowego. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie licencji na wykonywanie transportu drogowego - wydanej na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm. ). Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia warunki, których opis sposobu dokonywania oceny spełniania określono w niniejszej sekcji mogą spełniać wspólnie, z tym że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje, w trybie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, możliwość istotnych zmian Umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1. zmniejszenia się do zera liczby osób przewożonych do danej placówki - zmiana umowy polegająca na likwidacji trasy przewozu. 2. zmiany liczby osób przewożonych do danej placówki, co wymusza zmianę stosowanego środka transportu - zmiana umowy polegająca na zmianie stawki za 1 km przewozu, jednak nie więcej niż o 50 % w stosunku do ceny za 1 km przewozu z Oferty. 3. zmiany liczby osób przewożonych do danej placówki, nie wymuszająca zmiany stosowanego środka transportu - zmiana umowy polegająca na zmianie harmonogramu. 4. wprowadzenia zmian w planie zajęć przez placówki, do których są dowożone dzieci - zmiana umowy polegająca na zmianie harmonogramu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszcz-gdanski.pl/x.node?id=289
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1. Urząd Miasta, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański (pok. nr 8) lub 2. pocztą (przesyłka zpo)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2012 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miasta, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański - pok. nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.