eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich znajdujących się na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chełmie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-01

Chełm: koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich znajdujących się na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chełmie.
Numer ogłoszenia: 62038 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie , ul. Lwowska 24, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5603123, faks 082 5603123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich znajdujących się na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chełmie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na koszeniu traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg wojewódzkich w Chełmie. CPV: 77.31.20.00-0 /usługi usuwania chwastów/. 1. Usługa będzie polegała na mechanicznym koszeniu poboczy z traw i chwastów, koszeniu pasa drogowego na całą jego szerokość z traw, chwastów i odrostów, obkaszaniu pachołków drogowych, znaków oraz barier energochłonnych. Do koszenia należy używać kosiarek ciągnikowych bijakowych, kos spalinowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości wykonywania usługi. Przed przystąpieniem do prac Wykonawcy zostanie przekazany, projekt organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług), zatwierdzony przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. 2. Zamówienie zostało podzielone na następujące zadania : Zadanie nr 1 : wykonanie mechanicznego koszenia traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich znajdujących się na terenie działania Obwodu Drogowego w Chełmie Etap I obejmuje następujące drogi wojewódzkie: Nr 812 Łowcza -Chełm - Krasnystaw 253 670 m2 Nr 839 Cyców-Siedliszcze-Rejowiec 87854 m2 Nr 841 Cyców-Staw-Horodyszcze 108 746 m2 Nr 843 Chełm-Stara Wieś 93 788 m2 Nr 844 Chełm-Białopole 79 496 m2 RAZEM 623 554 m2 Termin realizacji I etapu do dnia 30.06.2011 r. Etap II obejmuje następujące drogi wojewódzkie: Nr 812 Łowcza - Chełm-Krasnystaw 597 886 m2 Nr 839 Cyców-Siedliszcze-Rejowiec 87 854 m2 Nr 841 Cyców-Staw-Horodyszcze 108 746 m2 Nr 843 Chełm-Stara Wieś 131 188 m2 Nr 844 Chełm-Białopole 322 784 m2 RAZEM 1 248 458 m2 Termin realizacji II etapu do dnia 30.09.2011 r. Etap III obejmuje następujące drogi wojewódzkie: Nr 812 Łowcza - Chełm-Krasnystaw 35 168 m2 Termin realizacji III etapu od dnia 01.07. 2011r. do dnia 31.08.2011r. Wartość zamówienia /ZADANIE NR 1/ - 104 894,90 zł Zadanie nr 2 : wykonanie mechanicznego koszenia traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich znajdujących się na terenie działania Obwodu Drogowego w Wysokiem. Etap I obejmuje następujące drogi wojewódzkie: Nr 829 Łęczna-Biskupice 65 200 m2 Nr 837 Piaski-Żółkiewka-Kol. Emska 166 646 m2 Nr 838 Głębokie-Dorohucza 129 918 m2 Nr 842 Wysokie-Żółkiewka-Krasnystaw 148 176 m2 Nr 846 Małochwiej Duży-Kraśniczyn 28 414 m2 RAZEM 538 354 m2 Termin realizacji I etapu do dnia 30.06.2011 r. Etap II obejmuje następujące drogi wojewódzkie: Nr 829 Łęczna-Biskupice 130 400 m2 Nr 837 Piaski-Żółkiewka-Kol.Emska 233 280 m2 Nr 838 Głebokie-Dorohucza-Fajsławice 324 138 m2 Nr 842 Wysokie-Żółkiewka-Krasnystaw 370 320m2 Nr 846 Małochwiej Duży-Kraśniczyn 28 414 m2 RAZEM 1 086 552 m2 Termin realizacji II etapu do dnia 30.09.2011r. Wartość zamówienia: /ZADANIE NR 2/ - 89 369,83 zł 3. Wykaz dróg, lokalizacja prac objętych zamówieniem oraz szczegółowy opis wykonania przedmiotu umowy zawarto w opisie przedmiotu zamówienia, szczegółowej specyfikacji technicznej. 4. Podane wyżej ilości zakresu usługi są maksymalne. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego /art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych/..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: ZADANIE NR 1 - 3.000,00 zł, słownie złotych: trzy tysiące ZADANIE NR 2 - 2.000,00 zł. słownie złotych: dwa tysiące 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. /przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego/. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien dysponować jednostkami sprzętu niżej wymienionymi: a) przy realizacji zadania nr 1 : kosiarka bijakowa szt. 1, kosa spalinowa żyłkowa szt. 4 b) przy realizacji zadania nr 2 : kosiarka bijakowa szt. 1, kosa spalinowa żyłkowa szt. 4

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie; 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24 /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.