eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Dostawa sprzętu, wyposażenia i wyrobów medycznych oraz sprzętu jednorazowego użytku. Numer sprawyDZP-751/05/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-24

Lubliniec: Dostawa sprzętu, wyposażenia i wyrobów medycznych oraz sprzętu jednorazowego użytku. Numer sprawy: DZP-751/05/2014
Numer ogłoszenia: 62013 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu , ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 3532800; 34 3532810, faks 34 3562880.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsnlc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu, wyposażenia i wyrobów medycznych oraz sprzętu jednorazowego użytku. Numer sprawy: DZP-751/05/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, wyposażenia i wyrobów medycznych oraz sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 części: Część 1 - wyroby medyczne sterylne; Część 2 - sprzęt diagnostyczny i jednorazowego użycia; Część 3 - pieluchomajtki oddychające; Część 4 - rękawice diagnostyczne niesterylne; Część 5 - testy narkotykowe; Część 6 - zestaw próżniowy do pobierania krwi; Część 7 - sprzęt medyczny; Część 8 - pasy magnetyczne; Część 9 - materace szpitalne; Część 10 - wyposażenie medyczne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku Nr 1 w odpowiednich zakładkach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.12.41.30-5, 33.15.10.00-3, 38.42.00.00-5, 39.14.31.12-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmiany umowy z zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, kiedy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia (max do 20% wartości zamówienia) oraz zmniejszenia poszczególnych cen jednostkowych w tym również tzw. okresy promocyjne. 2. W szczególnych nie dających się przewidzieć przypadkach (wstrzymanie produkcji, zmiana polityki gospodarczej państwa) istnieje możliwość uzgodnienia przez strony niniejszej umowy wymiany towaru na asortyment innego producenta - lecz nie gorszej jakości z zachowaniem tej samej ceny i wszystkich innych parametrów przedmiotu zamówienia określonych w niniejszej umowie. 3. Wyżej wymienione zmiany umowy są dopuszczalne bez pisemnej zmiany umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od części umowy w przypadku wystąpienia u niego braku środków finansowych na zapłatę za towar stanowiący przedmiot niniejszej umowy. 5. Dopuszcza się zmianę cen określonych w załączniku Nr 1 w przypadku zmiany stawek podatkowych, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostaje bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://83.19.46.58/index.php/zamowienia-2014
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana ul. Grunwaldzka 48 42-700 Lubliniec tel. (34) 353-28-00; 353 28 19 fax. (34) 356-28-80 www.wsnlc.pl, zp_wsnlc@gazeta.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2014 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 13-14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wyroby medyczne sterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku Nr 1 w odpowiednich zakładkach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzęt diagnostyczny i jednorazowego użycia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku Nr 1 w odpowiednich zakładkach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 33.14.00.00-3, 33.15.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pieluchomajtki oddychające.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki oddychające dla dorosłych - do ciężkiej inkontynencji, Rozmiar L i XL - po 1100 op. dla każdego rozmiaru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku Nr 1 w odpowiednich zakładkach. W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą po 1 sztuce oferowanych wyrobów. Próbki zostaną zużyte na oddziale w ramach oceny zgodności z zapisami SIWZ. Po dokonaniu oceny zostaną przekazane do utylizacji. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą kserokopii lub zdjęcia etykiety opakowania jednostkowego na potwierdzenie zapisów SIWZ. Zamawiający wymaga dołączenia karty technicznej produktu oraz katalogu w języku polskim (kody z katalogu muszą zgadzać się z kodami w tabeli).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: rękawice diagnostyczne niesterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice diagnostyczne nitrylowe, opakowania a 200 sztuk (XS-L), a 180 szt(XL): 3000 op. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku Nr 1 w odpowiednich zakładkach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: testy narkotykowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku Nr 1 w odpowiednich zakładkach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zestaw próżniowy do pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku Nr 1 w odpowiednich zakładkach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku Nr 1 w odpowiednich zakładkach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 38.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pasy magnetyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pasy do unieruchamiania pacjenta: 9 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku Nr 1 w odpowiednich zakładkach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: materace szpitalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materac szpitalny o wymiarach 195-200/90/10: 125 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku Nr 1 w odpowiednich zakładkach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.12-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: wyposażenie medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko szpitalne dwuczęściowe: 30 szt.; Parawan medyczny: 4 szt.; Szafka przyłóżkowa metalowa: 30 szt.; Statyw na kroplówki, 4- wieszakowy, na kółkach: 9 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku Nr 1 w odpowiednich zakładkach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.