eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług konserwacji dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-23

Warszawa: Świadczenie usług konserwacji dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 62011 - 2013; data zamieszczenia: 23.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie , ul. Pańska 3, 00-124 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 596 40 32, 596 40 00, faks 022 596 40 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.artmuseum.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Muzeum/inne instytucje kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacji dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI KONSERWATORSKIEJ MUZEUM SZTUKI NOWOCZESNEJ W WARSZAWIE. Usługa obejmuje: a)opiekę konserwatorską nad kolekcją Muzeum w zakresie konserwacji prewencyjnej (zapobiegawczej) i czynnej, w tym: i)dokumentacja obiektów znajdujących się w kolekcji MSN oraz nabywanych do kolekcji: (1)inwentaryzacja fotograficzna; (2)analiza techniki i technologii wykonania wraz z rozpoznaniem użytych materiałów; (3)analiza stanu zachowania; (4)ocena ryzyka (identyfikacja i klasyfikacja zagrożeń oraz opracowanie metod przeciwdziałania); ii)Opracowanie i opisanie zalecanego postępowania konserwatorskiego wraz z programami prac koniecznych do jego wdrożenia: opracowywanie wytycznych i projektów służących do polepszenia warunków przechowywania obiektów z kolekcji zarówno na ekspozycji jak i w magazynach, m.in. w zakresie zarządzania mikroklimatem, doboru indywidualnej metody przechowywania. Wdrożenie zaproponowanych rozwiązań w zakresie zaakceptowanym przez Muzeum. b)nadzór konserwatorski nad organizowanymi wystawami czasowymi zarówno na terenie siedziby Muzeum jak i poza nią (m.in. konsultacje na etapie planowania wystawy, doradztwo w trakcie montażu i demontażu, kontrola warunków ekspozycyjnych i analiza ich wpływu na stan zachowania eksponowanych prac, działania interwencyjne). c)opiekę konserwatorską nad dziełami sztuki w przestrzeni publicznej - konserwacja czynna i prewencyjna (zapobiegawcza) dzieł eksponowanych na terenie Parku Rzeźby Bródno, a także innych dzieł sztuki znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego; Zamawiający informuje, iż spis zasobów znajduje się w załączniku nr: 8. Zamawiający informuje ze wyszczególnione pozycje w załączniku 8 jest to obecnie posiadana kolekcja która może ulec zmianie w zakresie przedmiotowym i ilościowym. 2)Cenę oferty Wykonawca określi podając cenę roboczogodziny brutto za konserwację. 3)Każdorazowo przed przystąpieniem do realizacji usługi w zakresie konserwacji wskazanego przez Zamawiającego przedmiotu Wykonawca będzie sporządzał wstępny kosztorys oraz zapotrzebowanie na materiały związane z realizacją usługi. Zamawiający po weryfikacji i akceptacji zestawienia będzie dokonywał zakupów wskazanych materiałów. 4)Dojazdy oraz inne koszty konieczne i bezpośrednio niezbędne do wykonania zamówienia poza siedzibą zamawiającego (lub poza Warszawą) będą rozliczane osobno na podstawie faktur itp., ale wszelkie te wydatki muszą być określone w zleceniu i uzgodnione z Zamawiającym przed rozpoczęciem świadczenia usługi. 5)Zamawiający informuje że wszystkie kwestie związane z transportem obiektów muzealnych podlegających konserwacji, podlegają zamawiającemu na podstawie odrębnej umowy i nie są przedmiotem zamówienia związanym z niniejszym zamówieniem pod względem kosztów i organizacji. 6)Kod CPV: 92521220-7 (Usługi ochrony eksponatów) 7)Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014 r. lub do wyczerpania kwoty która zamawiający przeznaczył na realizacje przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.12.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • i.przeprowadzeniu konserwacji co najmniej dwóch dzieł sztuki współczesnej o wartości łącznej wykonanych usług konserwacji na co najmniej 120.000 brutto. ii.pełnieniu nadzoru konserwatorskiego nad wystawą lub wystawami dzieł sztuki nowoczesnej lub współczesnej, obejmującego doradztwo w zakresie: sposobu ekspozycji i zabezpieczenia dzieł sztuki, warunków mikroklimatycznych o wartości usług nadzoru nie mniejszej niż 30.000 zł brutto iii.działaniach w zakresie konserwacji prewencyjnej (zapobiegawczej) dzieł sztuki współczesnej o wartości łącznej wykonanych usług nie mniejszej niż 30 000 zł brutto. Zamawiający uzna za spełniony warunek, wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, powyżej wskazane usługi oraz załączą dowody że zostały one wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -osobą posiadającą: tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych w zakresie specjalności Konserwacja i Restauracja Malarstwa i Rzeźby Polichromowanej; odbytą 12-miesięcznej praktykę zawodową po ukończeniu tych studiów; posiadającą minimum 3-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu prac konserwatorskich, w tym konserwacji dzieł sztuki współczesnej. -osobą posiadającą: tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych w zakresie specjalności Konserwacja Książki, Grafiki i Skóry; odbytą 12-miesięcznej praktykę zawodową po ukończeniu tych studiów; posiadającą minimum 3-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu prac konserwatorskich przy obiektach na podłożu papierowym, w tym konserwacji dzieł sztuki współczesnej w tym fotografii. -osobą posiadającą: osobą posiadającą uprawnienia do konserwacji i restauracji metalu potwierdzoną otrzymaniem zaświadczenia wystawiona przez Państwowa Służbę Ochrony Zabytków w zakresie kwalifikacji: do prowadzenia prac konserwatorskich przy obiektach zabytkowych w zakresie konserwacji metalu. posiadającą minimum 3-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu prac konserwatorskich dzieł sztuki współczesnej wykonanych z metalu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Posiadania opłaconej polisy potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności na kwotę nie niższą niż 100.000 zł. Tutaj nie więcej niż wartość zamówienia. Wyższej polisy można wymagać na etapie umowy. -posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 150.000

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga, aby oferta wykonawcy zawierała: 1)wypełniony Formularz Ofertowy - Załącznik nr 2, 2)W przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik wymagane jest pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy. 3)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. ( Jeśli zachodzi sytuacja wynikająca z przepisu 26 ust 2b); 4)Wypełniony załącznik o przynależności do grupy kapitałowej - Załącznik nr 7. 5)Wypełniony załącznik - Wykaz wykonanych usług- Załącznik nr 5. 6)Wypełniony załącznik - Wykaz osób- Załącznik nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: a)w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; - zmiana przepisów prawa lub zmiana procedur administracyjnych wpływających w istotny sposób na przedmiot i zakres umowy. b)Ustawowa zmiana procentowej stawki podatku VAT, będzie stanowiła podstawę do zmiany wynagrodzenia brutto i będzie odpowiednio dostosowana aneksem do niniejszej umowy. 2.Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu zamówienia w zakresie rzeczowym lub ilościowym, także w sytuacji określonej w art. 145 ustawy Pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.artmuseum.pl/zamowieniapubliczne.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-124 Warszawa, ul. Pańska 3 - recepcja Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 15:00, miejsce: 00-124 Warszawa, ul. Pańska 3 - recepcja Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.