eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie Zdrój › Sukcesywny wywóz oraz utylizację odpadów stałych oraz płynnych z obiektów administrowanych przez Zamawiającego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-23

Jastrzębie Zdrój: Sukcesywny wywóz oraz utylizację odpadów stałych oraz płynnych z obiektów administrowanych przez Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 62005 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 352269 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jastrzębski Zakład Komunalny, ul. Dworcowa 17D, 44-330 Jastrzębie Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4751495, faks 032 4764793.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny wywóz oraz utylizację odpadów stałych oraz płynnych z obiektów administrowanych przez Zamawiającego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny wywóz oraz utylizacja odpadów stałych w ilości do 3500 m3 oraz płynnych w ilości do 105 m3 z obiektów administrowanych przez Zamawiającego, w zakres którego wchodzi: I. Wymagania dotyczące wywozu i utylizacji odpadów stałych (kod CPV: 90.51.32.00-8 - usługi wywozu stałych odpadów miejskich): 1) Wykonawca zobowiązany jest ustawić dla potrzeb Zamawiającego poniższą ilość kontenerów na odpady stałe w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, tj. : a) na targowisku miejskim przy ul. A. Bożka w Jastrzębiu-Zdroju: - w okresie od 1 stycznia do ostatniego dnia lutego, od poniedziałku do czwartku dwa kontenery o pojemności 7 m3, każdy z tych kontenerów, a w piątki trzy kontenery o pojemności 7 m3, każdy z tych kontenerów; - w okresie od 1 marca do 30 czerwca, od poniedziałku do czwartku trzy kontenery o pojemności 7 m3, każdy z tych kontenerów, a w piątki cztery kontenery o pojemności 7 m3, każdy z tych kontenerów; b) 2 kontenery na targowisku miejskim przy ul. Północnej w Jastrzębiu-Zdroju o pojemności 1,1 m3, każdy z tych kontenerów; c) 2 kontenery na targowisku miejskim Szeroka na osiedlu 1000-lecia w Jastrzębiu-Zdroju o pojemności 1,1 m3, każdy z tych kontenerów; d) 1 kontener na ul. Dworcowej 17D w Jastrzębiu-Zdroju o pojemności 1,1 m3; e) 1 kontener na cmentarzu komunalnym przy ul. Połomskiej w Jastrzębiu-Zdroju o pojemności 1,1 m3; f) 10 kontenerów na cmentarzu komunalnym przy ul. Okrzei w Jastrzębiu-Zdroju o pojemności 7m3, każdy z tych kontenerów; g) 1 kontener przy Domu Przedpogrzebowym, ul. Okrzei 5 w Jastrzębiu-Zdroju o pojemności 1,1 m3, h) 1 kontener na Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt przy ul. Norwida 50 w Jastrzębiu-Zdroju o pojemności 1,1 m3. 1) Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów stałych, własnym sprzętem specjalistycznym i na własny koszt, z miejsc wymienionych w pkt 1 w terminie 24 godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia konieczności wywozu odpadów, z wyjątkiem sobót, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy, dokonanego przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, z wyjątkiem miejsca, o którym mowa wyżej w pkt 1 lit. b), gdzie Wykonawca zobowiązany jest wywozić odpady stałe dwa razy w tygodniu, we wtorki i piątki, niezależnie od telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego, a także z wyjątkiem miejsca, o którym mowa wyżej w pkt 1 lit. c), gdzie Wykonawca zobowiązany jest wywozić odpady stałe dwa razy w tygodniu, w środy i piątki, niezależnie od telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości kontenerów, ich typu oraz ich lokalizacji. 3) Kontenery winny być przez Wykonawcę i na koszt Wykonawcy konserwowane, myte, dezynfekowane i utrzymywane w dobrym stanie technicznym. W okresie zimowym (od 1 stycznia do 31 marca) mycie i dezynfekcja kontenerów winny odbywać się 1 raz w miesiącu, w okresie letnim (od 1 kwietnia do 30 czerwca) mycie i dezynfekcja kontenerów winny odbywać się 2 razy w miesiącu, co 15 dni. 4) Odpady stałe winne być utylizowane (składowane) przez Wykonawcę i na koszt Wykonawcy na składowisku odpadów lub w innym miejscu do tego celu przeznaczonym, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. nr 25 poz. 150). 5) Wykonawca zobowiązany jest ponosić koszty opłat za korzystanie ze środowiska w wysokości określonej aktami wykonawczymi do ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. nr 25 poz. 150). II. Wymagania dotyczące wywozu i utylizacji odpadów płynnych (kod CPV: 90.51.35.00-1 - usługi uzdatniania oraz wywozu cieczy ściekowych): 1) Wywóz odpadów płynnych : a) z targowiska miejskiego przy ul. Północnej w Jastrzębiu-Zdroju /dwa szamba/, b) z parkingu strzeżonego przy ul. Podhalańskiej w Jastrzębiu-Zdroju /jedno szambo/, c) z ul. Dworcowej 17 D w Jastrzębiu-Zdroju /jedno szambo/, d) z cmentarza komunalnego przy ul. Okrzei w Jastrzębiu-Zdroju / dwa szamba/, e) ze Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt przy ul. Norwida 50 w Jastrzębiu-Zdroju /trzy szamba/. 2) Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów płynnych, własnym sprzętem specjalistycznym i na własny koszt, z miejsc wymienionych w pkt 1 w terminie 24 godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia konieczności wywozu odpadów, z wyjątkiem sobót, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy, dokonanego przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. 3) Odpady płynne winne być utylizowane przez Wykonawcę i na koszt Wykonawcy w miejscu do tego przeznaczonym, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. nr 25 poz. 150). 4) Wykonawca zobowiązany jest ponosić koszty opłat za korzystanie ze środowiska w wysokości określonej aktami wykonawczymi do ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. nr 25 poz. 150)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8, 90.51.35.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Komunalnik Sp. z o.o., ul. Kolejowa 30, 44-338 Jastrzębie-Zdrój, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 259235,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93138,15

  • Oferta z najniższą ceną: 93138,15 / Oferta z najwyższą ceną: 133322,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.