Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-09
Rzeszów: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do magazynu Zamawiającego w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1,2,3,4,5 i 6 do SIWZ (warzywa mrożone, warzywa konserwowe,
warzywa kiszone, dżemy, leczo).
Numer ogłoszenia: 6198 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Rzeszowie, ul. Załęska 76, 35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8580700 w. 769.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do magazynu Zamawiającego w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1,2,3,4,5 i 6 do SIWZ (warzywa mrożone, warzywa konserwowe, warzywa kiszone, dżemy, leczo)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 1; Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość , 1. Groszek zielony mrożony, 153 31170-9, kg 902; 2. Kalafior mrożony, 153 31170-9, kg 1 109; 3. Paprykarz mrożony, 153 31170-9, kg 775; 4. Mieszanka chińska, mrożona, 153 31170-9, kg 534; 5. Sałatka meksykańska mrożona, 153 31170-9, kg 420; 6. Fasolka szparagowa mrożona, 153 31170-9, kg 822; TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 2; Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Koncentrat pomidorowy 30%, 153 31425-2, kg 3 358; 2. Sałatka szwedzka, 153 31400-1, kg 1 339; TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 3; Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Kukurydza konserwowa, 153 31460-9, kg 1 592; 2. Chrzan tarty, 153 31500-2, kg 1 267; 3. Syrop wieloowocowy (sok), 153 21000-4, kg 2 569; TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 4; Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1.Ogórek kiszony ( w beczkach ), 153 31000-7, kg 11 545; 2.Kapusta kiszona ( w beczkach ), 153 31142-4, kg 16 240; TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 5; Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Marmolada wieloowocowa, 153 32230-5, kg 3 113; 2. Dżem wieloowocowy, 153 32290-3, kg 3 347; 3. Dżem truskawkowy, 153 32296-5, kg 2 516; 4. Powidła śliwkowe, 153 32200-6, kg 2 711; TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 6; Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość , 1.Leczo pieczarkowe ( opakowania do 5 kg ), 153 31135-2, kg 2 418;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, art. 22.1.1) Prawa zam. Publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655) - do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, ww. dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, art. 22.1.2 Prawa zam. publ. - do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy w przedmiocie sprawy: zał. nr 13 do SIWZ, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, art. 22.1.3 Prawa zam. publ. - do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy - zał. nr 13 do SIWZ, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy - zał. nr 13 do SIWZ,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, ww. dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz oświadczenie Wykonawcy w przedmiocie sprawy - zał. nr 13 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Rzeszowie, 35-322 Rzeszów, ul. Załęska 76 ..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Zakładu Karnego w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76 w terminie do dnia 18.01.2008r. do godz. 11:00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy artykułów spożywczych - warzywa mrożone..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość , 1. Groszek zielony mrożony, 153 31170-9, kg 902; 2. Kalafior mrożony, 153 31170-9, kg 1 109; 3. Paprykarz mrożony, 153 31170-9, kg 775; 4. Mieszanka chińska mrożona, 153 31170-9, kg 534; 5. Sałatka meksykańska mrożona,153 31170-9, kg 420; 6. Fasolka szparagowa mrożona, 153 31170-9, kg 822;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy artykułów spożywczych - warzywa konserwowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Koncentrat pomidorowy 30%, 153 31425-2, kg 3 358; 2. Sałatka szwedzka, 153 31400-1, kg 1 339;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.33.14.25-2, 15.33.14.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy artykułów spożywczych - warzywa konserwowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Kukurydza konserwowa, 153 31460-9, kg 1 592; 2. Chrzan tarty, 153 31500-2, kg 1 267; 3. Syrop wieloowocowy (sok), 153 21000-4, kg 2 569;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.33.14.60-9, 15.33.15.00-2, 15.32.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy artykułów spożywczych - warzywa kiszone..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1.Ogórek kiszony ( w beczkach ) , 153 31000-7, kg 11 545; 2.Kapusta kiszona ( w beczkach ), 153 31142-4, kg 16 240;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.33.10.00-7, 15.33.11.42-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawy artykułów spożywczych - dżemy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Marmolada wieloowocowa, 153 32230-5, kg 3 113; 2. Dżem wieloowocowy, 153 32290-3, kg 3 347; 3. Dżem truskawkowy , 153 32296-5, kg 2 516; 4. Powidła śliwkowe, 153 32200-6, kg 2 711;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.33.22.30-5, 15.33.22.90-3, 15.33.22.96-5, 15.33.22.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawy artykułów spożywczych - leczo pieczarkowe,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Leczo pieczarkowe ( opakowania do 5 kg ), 153 31135-2, kg 2 418;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.33.11.35-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa wyposażenia warsztatowego dla Wydziału Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie
- Dzierżawa aparatów do oznaczania hemoglobiny wraz z dostawą materiałów ekspl. do tych urządzeń oraz dostawa materiałów ekspl. na urządzeniach HemoCue LOW HB na okres 36 miesięcy
- Wynajem autobusów i busów wraz z kierowcą w celu świadczenia usług przewozowych w krajowym transporcie drogowym dla jednostek wojskowych stacjonujących w m. Nisko.
- Modernizacja instalacji wodociągowej w budynku DPS przy ul. Powstańców Styczniowych 37 w Rzeszowie
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ORGANIZACJI PODKARPACKICH TARGÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ
- Rozbudowa Infrastruktury badawczej WBIŚiA - budowa kontenerów badawczych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy żywności dla Przedszkola Akademia Wyobraźni w Marklowicach w okresie lipiec - grudzień 2024, z podziałem na cztery zadania.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku w okresie 1 września 2024r do 31 sierpnia 2025r.
- Dostawy warzyw świeżych - wiosna do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30 w okresie od 01.07.2024 do 31.12.2024r.
- Dostawy warzyw, owoców, ziemniaków oraz roślin strączkowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.