eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa materiałów do badań laboratoryjnych - CPV



Ogłoszenie z dnia 2005-11-22

POZYCJA 61989

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa materiałów do badań laboratoryjnych - CPV: 24.49.65.00, 26.15.23.00, 24.45.16.00

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno Epidemiologiczna, do kontaktów: Bocian Arkadiusz, ul. Zygmunta Noskowskiego 23, 61-705 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8544866, fax 061 8525003, e-mail: zamowienia.publiczne@wsse-poznan.pl, www.wsse-poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów do badań laboratoryjnych - CPV: Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 26.15.23.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.00.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane Oryginalny kod CPV: 24.45.16.00 - Szczepionki Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.16.00 - Szczepionki 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienie jest dostawa w 2006 roku odczynników chemicznych, podłoży bakteriologicznych, szczepionek, szkła laboratoryjnego i materiałów pomocniczych do badań laboratoryjnych. Przedmiot Zamówienia podzielono na 14 części (zadań). Zadanie 1 - odczynniki chemiczne, sączki i wykrywacze rurkowe do analiz laboratoryjnych Zadanie 2 - odczynniki, rozpuszczalniki i odważki analityczne do analiz specjalnych Zadanie 3 - wzorce i materiały referencyjne do chromatografii Zadanie 4 - biologiczne wskaźniki kontroli procesu sterylizacji para wodną w autoklawie Zadanie 5 - preparaty do odczynu lateksowego w kierunku Salmonella, Shigella i E. coli i inne Zadanie 6 - testy do oznaczania mikotoksyn Zadanie 7 - podłoża bakteriologiczne suche wraz z suplementami Zadanie 8 - podłoża bakteriologiczne gotowe i testy mikrobiologiczne Zadanie 9 - podłoża bakteriologiczne gotowe na płytkach lub w probówkach do badań laboratoryjnych Zadanie 10 - materiały pomocnicze do działalności laboratoryjnej Zadanie 11 - szkło laboratoryjne Zadanie 12 - szczepionki do punktu szczepień - grupa I Zadanie 13 - szczepionki do punktu szczepień - grupa II Zadanie 14 - szczepionki do punktu szczepień - import docelowy. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Libelta 36, 61-707 Poznań. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.65.00, 26.15.23.00, 24.45.16.00. 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 1.212.700,00 PLN. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 23.400 na 14 zadań. Zad. 1 odczynniki chemiczne, sączki i wykrywacze rurkowe do analiz laboratoryjnych - 1.200,00 Zad. 2 - odczynniki, rozpuszczalniki i odważki analityczne do analiz specjalnych - 1.200,00 Zad. 3 - wzorce i materiały referencyjne do chromatografii - 900,00 Zad. 4 - biologiczne wskaźniki kontroli procesu sterylizacji para wodną w autoklawie - 1.000,00 Zad. 5 - preparaty do odczynu lateksowego w kierunku Salmonella, Shigella i E. coli i inne - 1.300,00 Zad. 6 - testy do oznaczania mikotoksyn - 1.000,00 Zad. 7 - podłoża bakteriologiczne suche wraz z suplementami - 3.500,00 Zad. 8 - podłoża bakteriologiczne gotowe i testy mikrobiologiczne - 1.300,00 Zad. 9 - podłoża bakteriologiczne gotowe na płytkach lub w probówkach do badań laboratoryjnych - 1.000,00 Zad. 10 - materiały pomocnicze do działalności laboratoryjnej - 900,00 Zad. 11 - szkło laboratoryjne - 2.300,00 Zad. 12 - szczepionki do punktu szczepień - grupa I - 1.900,00 Zad. 13 - szczepionki do punktu szczepień - grupa II - 3.200,00 Zad. 14 - szczepionki do punktu szczepień - import docelowy - 2.700,00 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadzie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądać: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - dokumentu, z którego wynikać będzie, że wykonawca jest uprawniony do obrotu hurtowego lekami w Polsce na zadanie nr 12, 13 i 14; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom (certyfikat jakości aktualnej serii - nie dotyczy zadania 5, 10, 11, 12, 13 i 14);.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 06.01.2006, cena - 20 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.01.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.01.2006, godzina 11:30, Sala konferencyjna, ul. Noskowskiego 23, 61-705 Poznań,.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 15.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.