eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik nad Sanem › budowa zbiornika wodnego na działce nr 1363/1 w miejscowości Kopki Gmina Rudnik nad Sanem



Ogłoszenie z dnia 2006-02-02

POZYCJA 6197

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rudnik nad Sanem: budowa zbiornika wodnego na działce nr 1363/1 w miejscowości Kopki Gmina Rudnik nad Sanem

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem, do kontaktów: Maria Sagan, Zygmunt Lucyna, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 015 8761002, fax 015 8761119, e-mail: ugrudnik@op.pl, www.rudnik.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa zbiornika wodnego na działce nr 1363/1 w miejscowości Kopki Gmina Rudnik nad Sanem. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - 2,86 ha, 2. wykoszenie porostu z dna zbiornika - 28 000 m kw., 3. roboty ziemne /wykopy/ - 44 249,36 m sześc., 4. plantowanie, darniowanie, umocnienie skarp i obsiew skarp z humusowaniem - 12 908,5 m kw., 5. rozplantowanie wydobytej ziemi z wykopu zbiornika - 44 249,36 m sześc., 6. wykonanie mnicha żelbetowego monolitycznego typ MNn 5 śr. 0,80m - 1 szt., 7. wykonanie, okucie i założenie szandorów do mnicha i do PP/80 - 4 m kw., 8. wykonanie rowu nr 12 w km 0+670 - 0+875 (wytyczenie, wykop rowu, plantowanie, umocnienie i obsiew mieszanką traw z humusowaniem skarp rowu) - 0,210 km, 9. wykonanie przepustów PP-2/80 na rowie nr 12 śr. 0,80 m L=6,00 m, roboty ziemne mechaniczne wraz z odwodnieniem - 1 szt. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miejscowość: Kopki. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.24.72.70 - Budowa zbiorników Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.72.70 - Budowa zbiorników Oryginalny kod CPV: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Oryginalny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 tys. euro, zakres jak w pkt. II.1.3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 14.09.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 6 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 cytowanej ustawy; 2) znajdują się w sytuacji finansowej j.n.: 1. posiadają obroty (przychody) firmy za ostatnie 3 lata - min. 400 000,00 PLN rocznie; 2. posiadają dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytowania do kwoty min. 100 000,00 PLN; 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności zatrudniają Kierownika Budowy (posiadającego uprawnienia budowlane ze specjalizacją wodno-melioracyjną (inżynieria wodna) i przynależącego do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa); 5) posiadają potencjał sprzętowy lub mają dostęp do sprzętu niezbędnego do wykonania robót, a w szczególności koparki, spycharki, samochody samowyładowawcze; 6) posiadają doświadczenie w realizacji robót potwierdzone referencjami: wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat minimum jednego kontraktu porównywalnego z przedmiotem zamówienia o wartości powyżej 500 000,00 PLN lub kilku mniejszych kontraktów o podobnym charakterze oraz stopniu złożoności porównywalnym do robót będących przedmiotem zamówienia, wykonanych w ciągu roku na łączną wartość powyżej 500 000,00 PLN; 7) wykonali siłami własnymi co najmniej 70% wartości robót; 8) udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 36 miesięcy. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana w oparciu o załączone oferty, oświadczenia i dokumenty szczegółowo określone w specyfikacji istotnych warunków / w tym również: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, aktualne zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z płatnościami/.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 14.03.2006, cena - 50,00 PLN + VAT. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.03.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.03.2006, godzina 10:30, Urząd Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt Nr SPO/2.3/61/05 pn. "Południowa strefa aktywności społecznej - wieś Kopki" w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006 Prorytet - Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich, Działanie 2.3 - Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego. 2) Data wysłania ogłoszenia: 25.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.