eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa szczotek talerzowych i walcowych do zamiatarek mechanicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-24

Rzeszów: Dostawa szczotek talerzowych i walcowych do zamiatarek mechanicznych
Numer ogłoszenia: 61969 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o. , al. gen. Władysława Sikorskiego 428, 35-304 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8613001, faks 017 8613003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100 % udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szczotek talerzowych i walcowych do zamiatarek mechanicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych szczotek walcowych, talerzowych oraz wkładów do szczotek talerzowych, do zamiatarek użytkowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o.o. wg poniższego zestawienia: 1. Broddson 2500: Wieniec szczotki walcowej 220/900 PPN prosty - 16, Wieniec szczotki walcowej wygięty 220/900 drut stalowy - 192, Element szczotki talerzowej z drutu płaskiego 3,3 x 0,6 mm L=700 mm. (drut sprężynowy B-0,50 w ilości 16 szt. przed zagięciem)-3760. 2.Broddson 2200 Nordic: Wieniec szczotki walcowej 220/750 PPN wygięty - 120, Wieniec szczotki walcowej 220/750 PPN prosty- 12, Element szczotki talerzowej z drutu płaskiego 3,3x0,6 mm. L= 700 mm. (drut sprężynowy B-0,50 w ilości 16 szt. przed zagięciem)- 2000. 3.Broddson Scandia 3W: Wieniec szczotki walcowej 220/900 PPN prosty - 30,Wieniec szczotki walcowej wygięty 220/900 drut stalowy -360, Element szczotki talerzowej z drutu płaskiego 3,3x0,6 mm L=700 mm.(drut sprężynowy B-0,50 w ilości 16 szt. przed zagięciem)-6110. 4.Ravo 540:Szczotka talerzowa 200/600/900, Mix 4 rzędy PPN fi 2,5 mm. drut płaski 3,3x0,6 mm. L=600 mm talerz szczotki ze sklejki wodo-odp., nabicie ręczne lub maszynowe, mocowanie na 4 śruby - 40, Szczotka talerzowa 200/600/900 5 rzędów PPN fi 2,5 mm. L=600 mm. talerz szczotki ze sklejki wodo-odp., nabicie maszynowe lub ręczne, mocowanie na 4 śruby - 10. 5.Johnston 5000: Szczotka talerzowa 200/700/1000 Mix 4 rzędy,PPN fi 2,5mm, drut płaski 3,3x0,6mm, L=640 mm, talerz szczotki ze sklejki wodoodpornej, nabicie ręczne lub maszynowe, mocowanie na 4 śruby -14. 6. HMF 185:Szczotka talerzowa 200/580/800 Mix 3 rzędy PPN fi 2,5 mm. drut płaski 3,3x0,6 mm. L=550 talerz szczotki ze sklejki wodoodpornej, nabicie ręczne lub maszynowe, mocowanie na 4 śruby-10. 7.Hako City Master 2000: Szczotka talerzowa 200/520/850 3 rzędy PPN fi 2,5 mm, L=550 mm, talerz szczotki ze sklejki wodoodpornej, nabicie ręczne lub maszynowe, mocowanie na 4 śruby-24. 2. Warunki wykonania zamówienia: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wartości zamówienia o 20% w stosunku do wartości określonych w zestawieniu asortymentowym bez prawa którejkolwiek ze stron umowy do kar umownych oraz odszkodowania na zasadach ogólnych. 2)Dokładne określenie ilości i asortymentu będzie następowało w składanych i potwierdzonych zamówieniach częściowych. 3)Zamówienia składane będą na piśmie: faksem lub pocztą elektroniczną i realizowane w terminie nie dłuższym niż 4 dni robocze od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Dostawa może być zrealizowana przesyłką drobnicową. 4) Strony dopuszczają możliwość zwiększenia ilości zamawianego towaru w poszczególnych pozycjach asortymentowych oraz jego zmniejszenia przy czym wartość ta nie może przewyższyć ogólnej wartości zamówienia. 5)W przypadku zwiększenia ilości towaru wyszczególnionego w załączniku asortymentowym Zamawiający zapłaci za towar cenę nie wyższą niż w ofercie. 6)Zamawiający dokona odbioru i sprawdzenia dostarczonego towaru pod względem ilościowym i jakościowym w magazynie Zamawiającego przez upoważnionego pracownika w obecności przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku ujawnionych wad i braków Zamawiający ma prawo odrzucić wadliwą partię dostarczonych części sporządzając jednocześnie protokół ilościowo jakościowy. Wymiana towaru na wolny od wad lub uzupełnienie braków nastąpi w terminie 2 dni od odrzucenia wadliwej partii, na koszt Wykonawcy. 3.Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone zostały szczegółowo we wzorze umowy stanowiącym - zał. do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.00.00 - Mechaniczne części zapasowe, z wyłączeniem silników i części silników .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 dostawy szczotek do zamiatarek mechanicznych o wartości minimum 30 000 zł brutto każda, oraz załączy dowody, czy zostały wykonane należycie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji załączonego Wykazu dostaw wg wzoru na zał. nr 3 do SIWZ (oryginał).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku: 1)błędów pisarskich w treści umowy; 2) zmiany urzędowej stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie; 3) nie zrealizowania całego zamówienia w ciągu trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia umowy do wyczerpania wartości umowy, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o.o. al. gen. Władysława Sikorskiego 428, 35-304 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o.o. al. gen. Władysława Sikorskiego 428, 35-304 Rzeszów w sekretariacie pokój 227.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.