Ogłoszenie z dnia 2008-03-27
Łódź: usługa konserwacji i przeglądów technicznych instalacji Filharmonii Łódzkiej
Numer ogłoszenia: 61967 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina, ul. Narutowicza 20/22, 90-135 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 664 79 18, fax 0-42 664 79 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa konserwacji i przeglądów technicznych instalacji Filharmonii Łódzkiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 a. instalację wentylacji i klimatyzacji z centralami wentylacyjnymi oraz z instalacją nawilżającą i AKPiA, instalację klimatyzacji miejscowej (klimatyzatory), b. instalację wody lodowej wraz z wymiennikownią i pompownią, Zad. 2 a. instalację ciepła technologicznego, b. węzeł cieplny, c. instalację c.o., d. instalację wod. - kan. ( z siecią zewnętrzną znajdującą się na terenie Filharmonii) z instalacją cieplej wody użytkowej i hydrofornią oraz instalacją kanalizacji deszczowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w II części SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) - posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie), 2) - nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223, poz. 1655). (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie) 3)- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: winien wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem 3 usługi o wartości brutto minimum 40.000 PLN łącznie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i doświadczenie). Zamawiający uwzględni wykonane jak również wykonywane usługi. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: wypełnić załącznik Nr 2 i uzupełnić go wykazem wykonanych (wykonywanych) minimum 3 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości łącznej usług minimum 40.000 PLN brutto z podaniem dla każdej wykonanej usługi daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie ( np. referencje) Wykonawca winien dysponować osobami, które posiadają uprawnienia do konserwacji i przeglądów technicznych urządzeń i instalacji objętych zamówieniem na podstawie świadectw kwalifikacyjnych uprawniających do dozoru i eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji i kontrolno - pomiarowym wydanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. Dz. U. Nr 89 poz. 828 z późn. zm. Wykaz osób wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych i zakresem czynności oraz załączeniem kserokopii stosownych uprawnień do konserwacji i przeglądów technicznych urządzeń i instalacji objętych zamówieniem na podstawie świadectw kwalifikacyjnych uprawniających do dozoru i eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji i kontrolno - pomiarowym należy załączyć do oferty. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: wypełnić załącznik Nr 3 i uzupełnić go wykazem osób, kwalifikacjami zawodowymi (stosownymi uprawnieniami do konserwacji i przeglądów technicznych urządzeń i instalacji objętych zamówieniem na podstawie świadectw kwalifikacyjnych uprawniających do dozoru i eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji i kontrolno - pomiarowym) z załączeniem ich kserokopii. 4)- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia na kwotę minimum 50.000 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia na kwotę minimum 50.000 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunku (posiadania uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie), 2)- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia na kwotę minimum 50.000 zł. W celu potwierdzenia spełniania warunku (znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć polisę, a przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia na kwotę minimum 50.000 zł. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (Sekcja III.2 pkt. 1,2,3,4) Wykonawca oprócz wymienionych dokumentów powyżej zobowiązany jest złożyć, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 u.p.z.p., (zaleca się złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina ul. Narutowicza 20/22 90-135 Łódź..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina, ul. Narutowicza 20/22 w Łodzi, (w sekretariacie II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa konserwacji i przegladów technicznych instalacji wentylacji i klimatyzacji oraz instalacji wody lodowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. instalację wentylacji i klimatyzacji z centralami wentylacyjnymi oraz z instalacją nawilżającą i AKPiA, instalację klimatyzacji miejscowej (klimatyzatory), b. instalację wody lodowej wraz z wymiennikownią i pompownią, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w II części SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługa konserwcji i przeglądów technicznych ciepla technologicznego, węzła cieplnego, c.o., wod. - kan..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. instalację ciepła technologicznego, b. węzeł cieplny, c. instalację c.o., d. instalację wod. - kan. ( z siecią zewnętrzną znajdującą się na terenie Filharmonii) z instalacją cieplej wody użytkowej i hydrofornią oraz instalacją kanalizacji deszczowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w II części SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa stropów do budynku A i B ul. Włókiennicza 1
- Kompleksowa usługa obejmująca odbiór, transport i przetworzenie, w tym unieszkodliwienie, odpadów zgromadzonych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Niciarnianej 50/52
- Dostawa wyposażenia meblowego do Strefy Studenta w budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 32/38.
- usługi sprzątania pomieszczeń i posesji TVP S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Łodzi.
- Realizacja kin plenerowych w ramach łódzkiego Budżetu Obywatelskiego
- Rozbudowa placu zabaw w Orientarium ZOO Łódź (zaprojektuj i wybuduj)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja systemów ochrony pożarowej i ochrony mienia oraz oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach SGGW w Warszawie przez okres 12 miesięcy
- Wymiana instalacji klimatyzacji w budynku A V, VI, VII p. w Oddziale Okręgowym NBP w Olsztynie.
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Prace konserwacyjne elektryczne, wymiana instalacji elektrycznych w lokalach oraz drobne prace remontowe elektryczne w budynkach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Obsługa techniczna systemów bezpieczeństwa: sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu, monitoringu wizyjnego (CCTV)
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.