Og³oszenie nr 619607-N-2018 z dnia 2018-09-20 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie: Us³ugi konserwacji i naprawy kot³owni gazowych i olejowych w obiektach Policji woj. ma³opolskiego
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
35108157000000, ul.
ul. Mogilska
109
,
31571
Kraków, woj.
ma³opolskie, pañstwo
Polska, tel.
012 6154860, 6154862, e-mail
zzp@malopolska.policja.gov.pl, faks
012 6154887; 6154219.
Adres strony internetowej (URL): www.malopolska.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja rz±dowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.malopolska.policja.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.malopolska.policja.gov.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty sk³ada siê wy³±cznie w formie pisemnej.
Adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ul. Mogilska 109 31-571 Kraków Wydzia³ ds Zamówieñ Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP pok. 101B
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Us³ugi konserwacji i naprawy kot³owni gazowych i olejowych w obiektach Policji woj. ma³opolskiego
Numer referencyjny:
ZP.116.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1) Przegl±d konserwacyjny kot³owni gazowych i olejowych w obiektach Policji woj. ma³opolskiego w sezonach grzewczych 2018/2019, 2019/2020, a w sezonie 2020/2021 do 31.07.2021 r. 2) Utrzymanie w ruchu kot³owni gazowych i olejowych w obiektach Policji woj. ma³opolskiego w trakcie trwania sezonów grzewczych 2018/2019, 2019/2020, a w sezonie 2020/2021 do 31.07.2021 r., 3) usuwanie awarii wynik³ych w czasie obowi±zywania umowy. 2. Szczegó³owy wykaz kot³owni wraz z ilo¶ci± wymaganych przegl±dów oraz przewidywan± liczb± roboczogodzin spêdzanych przy naprawach poszczególnych kot³owni zawarty jest w za³±czniku nr 2 do SIWZ. Przedmiotowy za³±cznik jest równocze¶nie formularzem cenowym. Za³±cznik ten wskazuje równie¿ przewidywan± warto¶æ brutto materia³ów i czê¶ci u¿ywanych przy naprawach poszczególnych kot³owni. 3. Przegl±dy konserwacyjne kot³owni wykonane maj± byæ w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego - jeden lub dwa razy w roku. 1) przegl±d konserwacyjny w 2018 roku nale¿y wykonaæ do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia niniejszej umowy, 2) przegl±d konserwacyjny w kolejnych latach obowi±zywania niniejszej umowy wymagany raz w roku, winien byæ wykonany do dnia 10 pa¼dziernika danego roku kalendarzowego, 3) przegl±d konserwacyjny w kolejnych latach obowi±zywania niniejszej umowy wymagany dwa razy w roku, winien byæ wykonany przed rozpoczêciem sezonu grzewczego tj. do dnia 10 pa¼dziernika danego roku kalendarzowego oraz na koniec sezonu grzewczego okre¶lonego przez U¿ytkownika danej kot³owni. 4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywanych przegl±dów konserwacyjnych oraz ewentualnych napraw zawiera za³±cznik nr 4 do SIWZ, w którym okre¶lono m.in.: a) niezbêdne czynno¶ci do wykonania przez Wykonawcê podczas przegl±dów konserwacyjnych, b) niezbêdne czynno¶ci do wykonania przez Wykonawcê do zapewnienia ruchu w kot³owni podczas sezonu grzewczego, c) obowi±zki Wykonawcy zwi±zane z prawid³ow± realizacj± konserwacji i napraw kot³owni. 5. UWAGA! Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku wykonywania us³ug konserwacji na urz±dzeniach objêtych gwarancj± producenta, Wykonawca wykonywa³ przedmiotowe us³ugi w sposób, który nie spowoduje utraty b±d¼ ograniczenia gwarancji udzielonej przez producenta danego urz±dzenia. 6. Us³ugi bêd± realizowane w czynnych obiektach. 7. Wykonawca udzieli: ? minimum 6 miesiêcy gwarancji na wykonane us³ugi naprawy; ? minimum 12 miesiêcy gwarancji na urz±dzenia, produkty i materia³y wykorzystane do realizacji zamówienia obowi±zuje, jednak nie krótsza ni¿ gwarancja producenta.
II.5) G³ówny kod CPV: 50.53.11.00 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji kot³ów grzewczych
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2021-07-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca posiada zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, je¿eli ten wyka¿e, i¿ dysponuje:
a) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadaj±cymi ¶wiadectwa kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru (grupa 1 urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napiêciu nie wy¿szym ni¿ 1 kV, grupa 2 - urz±dzenia wytwarzaj±ce, przetwarzaj±ce, przesy³aj±ce i zu¿ywaj±ce ciep³o oraz inne urz±dzenia energetyczne; grupa 3 - sieci, urz±dzenia i instalacje gazowe, s³u¿±ce do wytwarzania, przesy³ania, magazynowania i zu¿ywaj±ce paliwa gazowe (Dz.U. Nr 89, poz. 828 ze zm.)), tj.:
? min. jedn± osob± posiadaj±ca uprawnienia do eksploatacji w grupie 1;
? min. jedn± osob± posiadaj±ca uprawnienia do eksploatacji w grupie 2:
? min. jedn± osob± posiadaj±ca uprawnienia do eksploatacji w grupie 3;
? min jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia dozoru w grupie 2;
? min jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia dozoru w grupie 3.
b) potencja³em technicznym w postaci s³u¿by pogotowia awaryjnego (technicznego) do ¶wiadczenia us³ug objêtych zamówieniem przez ca³± dobê.
2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia warunków udzia³u w postêpowaniu, polegaæ na zdolno¶ci technicznej lub zawodowej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cego go z nim stosunków prawnych.
3. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wg za³±cznika nr 6 do SIWZ.
4. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³, czy udostêpnianie wykonawcy przez inne podmioty zasobów, pozwala na wykazanie przez wykonawcê spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i art. 24 ust. 5 Pzp.
5. Je¿eli zasoby, podmiotu, o którym mowa w ust. 2 nie potwierdzaj± spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczania, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego:
a) Zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami;
b) Zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Do oferty Wykonawca do³±cza aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego. O¶wiadczenia s± zawarte w za³±cznikach nr 8 i 9 do SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca a) nie podlega wykluczeniu (za³±cznik Nr 8 do SIWZ) b) spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik Nr 9 do SIWZ) 2. Zobowi±zanie o którym mowa w rozdziale XI.3 SIWZ, podpisane przez podmiot na zasoby, którego powo³uje siê Wykonawca (z³o¿one wy³±cznie w oryginale) - je¿eli dotyczy. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu, znajduj±cym siê w za³±czniku nr 7 do SIWZ 4. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów w tym celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia, w zakresie w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada odpowiedni± informacjê w o¶wiadczeniu zawartym w za³±czniku nr 8 i 9 do SIWZ .
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, zgodnie z art. 26 ust. 2 Pzp, do z³o¿enia aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ i dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa rozdziale XI ust. 1 SIWZ:
a) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi za³±cznik Nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 10 do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 90,00 |
Aspekty spo³eczne | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy mog± byæ dokonane za zgod± Zamawiaj±cego i Wykonawcy, tylko w przypadkach okre¶lonych w dziale IV ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zamawiaj±cy dla zapewnienia prawid³owej realizacji zadañ dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, której nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a która spowodowa³aby, ¿e ¶wiadczenie sta³oby siê niemo¿liwe. 3. W szczególno¶ci istotne zmiany mog± dotyczyæ przedmiotu zamówienia, terminu wykonania umowy, ustalonego wynagrodzenia, w przypadku gdy: 1) zasz³y okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, 2) nast±pi³y zmiany przepisów prawnych w tym zmiany stawki podatku VAT, 3) nast±pi³a przerwa w realizacji umowy powsta³a z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, 4. Zmiany do umowy mo¿e inicjowaæ zarówno Zamawiaj±cy, jak i Wykonawca, sk³adaj±c pisemny wniosek do drugiej strony, zawieraj±cy w szczególno¶ci opis zmiany i uzasadnienie. Zamawiaj±cy powy¿ej przewidzia³ katalog zmian na które mo¿e wyraziæ zgodê , powy¿sze nie stanowi jednak zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 5. Ewentualne zmiany o których mowa w ust. 3 mog± zostaæ wprowadzone w ¿ycie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiaj±cym i akceptacji ustaleñ przez obie strony umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-10-01, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Zadanie 1 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 50531100-7,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 90,00 |
Aspekty Spo³eczne | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Zadanie 2 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 50531100-7,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 90,00 |
Aspekty Spo³eczne | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Zadanie 3 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 50531100-7,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 90,00 |
Aspekty Spo³eczne | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 4 | Nazwa: | Zadanie 4 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 50531100-7,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 90,00 |
Aspekty Spo³eczne | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów kardiochirurgicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania bran¿owego centrum umiejêtno¶ci (BCU) [...]
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Ma³opolskiego Oddzia³u Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie ma³opolskim"
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY NA CMENTARZU PODGÓRZE W KRAKOWIE - CZÊ¦Æ 8 (modernizacja alejki le¿±cej miêdzy kwater± IVa i Va oraz Va i Vb, Vc wraz z budow± kanalizacji)
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
wiêcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.