eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Opracowanie kosztorysów inwestorskich dla zadań inwestycyjnych przewidzianych do finansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Chełm: Opracowanie kosztorysów inwestorskich dla zadań inwestycyjnych przewidzianych do finansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 61932 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chełm, ul. Lubelska 63 i 65, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5652223, 5652073, fax 082 5652254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie kosztorysów inwestorskich dla zadań inwestycyjnych przewidzianych do finansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie kosztorysów inwestorskich dla zadań inwestycyjnych przewidzianych do finansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na n/w. zadania: Zadanie 1. Weryfikacja i aktualizacja kosztorysów inwestorskich dla projektu: Transgraniczne Centrum Edukacji Ekonomiczno - Społecznej - dokończenie budowy Chełmskiej Biblioteki Publicznej. Zadanie 2. Weryfikacja i aktualizacja kosztorysów inwestorskich dla projektu: Modernizacja Chełmskiego Domu Kultury w Chełmie Zadanie 3. Weryfikacja i aktualizacja kosztorysów inwestorskich dla projektu: Rewaloryzacja zespołu katedralnego w Chełmie Zadanie 4. Wykonanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla projektu: Modernizacja budynku Zespół Szkół Ogólnokształcących nr. 8 w Chełmie. Zadanie 5. Wykonanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla projektu: Modernizacja budynku Zespół Szkół Zawodowych Nr. 5 w Chełmie. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Zakres rzeczowy zamówienia dla zadania 1, zadania 2, i zadania 3 obejmuje : a) weryfikację przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich b) aktualizację kosztorysów inwestorskich 2. Zakres rzeczowy zamówienia - dla zadania 4 i zadania 5 obejmuje: a) wykonanie przedmiarów robót na podstawie sporządzonych audytów energetycznych będących w posiadaniu Zamawiającego oraz wizji lokalnej w terenie, gdzie będzie realizowane zadanie. b) wykonanie kosztorysów inwestorskich. 3. Do obowiązków Wykonawcy (dotyczy wszystkich zadań) należy : a) przygotowanie protokołu przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia. b) dołączenie do protokołu przekazania oświadczenia, że przedmiot zamówienia został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, zgodnie z umową oraz obowiązującymi przepisami. 4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot umowy (dotyczy wszystkich zadań) w: a) przedmiary robót w 4 egz, w tym jeden w wersji elektronicznej b) kosztorysy inwestorskie w 4 egz. w tym jeden w wersji elektronicznej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.60.00 - Usługi techniczne Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.60.00 - Usługi techniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zarówno w przypadku zadania 1 jak i zadania 2, zadania 3, zadania 4 i zadania 5 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń o których mowa w pkt. A VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zarówno w przypadku zadania 1 jak i zadania 2, zadania 3, zadania 4 i zadania 5, w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. V Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą n.w. oświadczenie: 1.Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - odpowiednio dla zadania 1, zadania 2, zadania 3, zadania 4 i zadania 5 );

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 100
  • 2. x - 0

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chelm.bip-gov.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 63 22-100 Chełm pok. 19A, Biuro Inwestycji Miejskich,.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta Chełm (parter); ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm lub za pośrednictwem poczty.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże za opłatą Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie pisemnej. Oplata za SIWZ wynosi 30 PLN. którą należy wpłacić na konto: Bank PEKAO SA. I O/ Chełm Nr 33 1240 2223 1111 0000 3576 9512

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Weryfikacja i aktualizacja kosztorysów inwestorskich dla projektu: Transgraniczne Centrum Edukacji Ekonomiczno - Społecznej - dokończenie budowy Chełmskiej Biblioteki Publicznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1.Zakres rzeczowy zamówienia dla zadania 1, zadania 2 i zadania 3 obejmuje a) weryfikację przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich b) aktualizację kosztorysów inwestorskich 2.W przypadku zadania 1, zadania 2 i zadania 3, Zamawiający posiada opracowane przedmiary i kosztorysy inwestorskie do weryfikacji i uaktualnienia. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy : a) przygotowanie protokołu przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia. b) dołączenie do protokołu przekazania oświadczenia, że przedmiot zamówienia został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, zgodnie z umową oraz obowiązującymi przepisami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.60.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 100
    • 2. x - 0

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Weryfikacja i aktualizacja kosztorysów inwestorskich dla projektu: Modernizacja Chełmskiego Domu Kultury w Chełmie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1.Zakres rzeczowy zamówienia dla zadania 1, zadania 2 i zadania 3 obejmuje a) weryfikację przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich b) aktualizację kosztorysów inwestorskich 2. W przypadku zadania 1, zadania 2 i zadania 3, Zamawiający posiada opracowane przedmiary i kosztorysy inwestorskie do weryfikacji i uaktualnienia. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy : a) przygotowanie protokołu przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia. b) dołączenie do protokołu przekazania oświadczenia, że przedmiot zamówienia został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, zgodnie z umową oraz obowiązującymi przepisami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.60.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 100
    • 2. x - 0

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Weryfikacja i aktualizacja kosztorysów inwestorskich dla projektu: Rewaloryzacja zespołu katedralnego w Chełmie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1.Zakres rzeczowy zamówienia dla zadania 1, zadania 2 i zadania 3 obejmuje a) weryfikację przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich b) aktualizację kosztorysów inwestorskich 2.W przypadku zadania 1, zadania 2 i zadania 3, Zamawiający posiada opracowane przedmiary i kosztorysy inwestorskie do weryfikacji i uaktualnienia. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy : a) przygotowanie protokołu przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia. b) dołączenie do protokołu przekazania oświadczenia, że przedmiot zamówienia został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, zgodnie z umową oraz obowiązującymi przepisami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.60.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 100
    • 2. x - 0

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4. Wykonanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla projektu: Modernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr. 8 w Chełmie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1.Zakres rzeczowy zamówienia dla zadania 4 i zadania 5 obejmuje: a) wykonanie przedmiarów robót na podstawie sporządzonych audytów energetycznych będących w posiadaniu Zamawiającego oraz wizji lokalnej w terenie, gdzie będzie realizowane zadanie. b) wykonanie kosztorysów inwestorskich. 2. W przypadku zadania 4 i zadania 5, Zamawiający nie posiada opracowanych przedmiarów ani kosztorysów inwestorskich. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy : a) przygotowanie protokołu przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia. b) dołączenie do protokołu przekazania oświadczenia, że przedmiot zamówienia został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, zgodnie z umową oraz obowiązującymi przepisami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.60.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 100
    • 2. x - 0

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5. Wykonanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla projektu: Modernizacja budynku Zespołu Szkół Zawodowych Nr. 5 w Chełmie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1.Zakres rzeczowy zamówienia dla zadania 5 i zadania 6 obejmuje: a) wykonanie przedmiarów robót na podstawie sporządzonych audytów energetycznych będących w posiadaniu Zamawiającego oraz wizji lokalnej w terenie, gdzie będzie realizowane zadanie. b) wykonanie kosztorysów inwestorskich. 2. W przypadku zadania 4 i zadania 5, Zamawiający nie posiada opracowanych przedmiarów ani kosztorysów inwestorskich. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy : a) przygotowanie protokołu przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia. b) dołączenie do protokołu przekazania oświadczenia, że przedmiot zamówienia został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, zgodnie z umową oraz obowiązującymi przepisami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.60.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 100
    • 2. x - 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.