eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemków › Dzierżawa fotoradaru w wersji przenośnej montowanej na statywie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-13

Przemków: Dzierżawa fotoradaru w wersji przenośnej montowanej na statywie
Numer ogłoszenia: 61916 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie , plac Wolności 25, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 92 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa fotoradaru w wersji przenośnej montowanej na statywie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Na przedmiot zamówienia składa się: 1) dzierżawa 1 sztuki fotoradaru z ważną decyzją zatwierdzenia typu, legalizację pierwotną i legalizację ponowną w wersji przenośnej montowanej na statywie. 2) dzierżawa licencji na używanie specjalistycznego oprogramowania do przetwarzania zarejestrowanych przez fotoradar zdjęć i jego instalacja na sprzęcie informatycznym Dostawcy w siedzibie Straży Miejskiej w Przemkowie; 3) asysta techniczna w czasie dokonywania pomiarów; 4) asysta informatyczna w czasie obsługi specjalistycznego oprogramowania ; 5) dzierżawa minimum jednego zestawu sprzętu komputerowego (komputer, monitor, drukarka) umożliwiającego zainstalowanie oprogramowania do przetwarzania zarejestrowanych przez fotoradar zdjęć. 3.2 W zakresie parametrów techniczno - eksploatacyjnych fotoradar musi: a) posiadać decyzję Prezesa GUM o zatwierdzeniu typu, z której wynika że fotoradar umożliwia wykonywanie pomiarów prędkości pojazdów w ruchu drogowym ze statywu ustawionego na poboczu drogi lub zainstalowanego w samochodzie zaparkowanym na poboczu drogi; b) być wyposażony w profesjonalny system pozwalający zarejestrować min. 56.000 zdarzeń bez ingerencji z zewnątrz, po przekroczeniu przez pojazd prędkości progowej dokumentować zdarzenie w sposób umożliwiający odtworzenie; c) posiadać zasięg pomiarowy pozwalający na wykonanie prawidłowego pomiaru powodującego automatyczną rejestrację zdjęcia w całym zakresie mierzonych prędkości; d) rejestrować w pamięci wykonane pomiary z możliwością ich natychmiastowego otworzenia na miejscu lub w dowolnym czasie; e) umieszczać w tle zdjęcia: nr urządzenia, zmierzoną prędkość, datę i czas pomiaru oraz dokumentować dane uzupełniające pod zdjęciem: nr rejestracyjny pojazdu, data i czas pomiaru, stanowisko, miejsce pomiaru, prędkość dozwolona i stwierdzona; f) umożliwiać przenoszenie zawartości pamięci do komputera stacjonarnego; g) posiadać komendy oprogramowania w języku polskim; h) posiadać dokładność pomiaru min. (+, -) 3 km/h przy prędkościach do 100 km/h, oraz (+, - ) 3% przy prędkościach powyżej 100 km/h; i) posiadać możliwość ustawienia prędkości progowej w zakresie 20 - 250 km/h, ze skokiem co 1 km/h; j) posiadać przystosowanie do pracy w temperaturach od -10 o C do 60 o C k) posiadać przystosowanie do pracy przez całą dobę; l) posiadać pulpit sterowniczy oraz instrukcję obsługi w języku polskim; m) posiadać podświetlone pole odczytowe czytelne w nocy i w słoneczny dzień; n) posiadać zatwierdzenie typu urządzenia wydane przez Główny Urzędu Miar o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z 11 maja 2001r. Prawo o miarach (Dz. U. nr 63, poz. 636); o) posiadać orzeczenie o spełnieniu wymagań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska, wydane przez uprawnione laboratorium. 3.3. Specjalistyczne oprogramowanie do przetwarzania zarejestrowanych zdjęć musi zapewnić: 1) wszystkie komendy oraz opisy programu muszą być w języku polskim; 2) program musi posiadać możliwość obróbki zdjęć w sposób pozwalający na ich dalsze wykorzystanie w postępowaniu mandatowym. Wskazane jest aby program posiadał możliwość powiększenia twarzy kierowcy oraz numeru rejestracyjnego pojazdu; 3) program musi posiadać funkcję automatycznego tworzenia listy zapytań o dane osobowe zarejestrowanych pojazdów bezpośrednio do SI CEPIK poprzez łącze internetowe; 4) program musi posiadać funkcję automatycznego druku pism i obrazów umożliwiających stwierdzenie wykroczenia, przeprowadzenia postępowania mandatowego (np. nadruk na oryginalnych blankietach mandatów karnych i przelewów ), rejestracji sprawców wykroczeń drogowych (np. kart Prd 5 ), niezbędnych do prowadzenia korespondencji (np. adresowanie kopert, drukowanie zwrotek pocztowych ), druków do korespondencji z właścicielem lub kierowcą pojazdu, który popełnił wykroczenie drogowe zarejestrowane przy użyciu urządzenia pomiarowego lub kontrolnego, innych druków stosowanych w postępowaniu w sprawach o wykroczenia; 5) program musi posiadać możliwość zapamiętania w bazie danych wszystkich informacji dot. zarejestrowanych zdarzeń, generowanych pism oraz innych dokumentów stosowanych w postępowaniu mandatowym wobec kierujących popełniających wykroczenie drogowe zarejestrowane z zastosowaniem urządzenia pomiarowego lub kontrolnego. 6) zdjęcie musi być zabezpieczone programem w taki sposób, aby nie było możliwości ingerencji z zewnątrz w treść oryginalnego zapisu zdjęcia; 7) program musi posiadać moduł pozwalający nadawać uprawnienia do korzystania z określonych funkcji programu w zależności od nadanych uprawnień (tzw. moduł administratora); 8) program musi posiadać moduł automatycznego tworzenia tzw. książki nadawczej dla wygenerowanych przez program pism; 9) program musi posiadać moduł pozwalający na generowanie zestawień dotyczących: -listy zarejestrowanych i wprowadzonych do bazy danych zdarzeń; -listy spraw, dla których brak jest danych osobowych sprawców wykroczeń; -listy wystawionych mandatów i udzielonych pouczeń; -listy opłaconych mandatów; -rejestru pism wychodzących (wygenerowanych przez program); -innych zestawień zaproponowanych przez Dostawcę; 10) program musi dawać możliwość pracy w sieci minimum na dwóch stanowiskach informatycznych; 3.4. W ramach asysty technicznej Wykonawca musi zapewnić: 1) pomoc w dowozie, instalacji oraz technicznych czynnościach pomiarowych w czasie dokonywania czynności kontrolnych przez Zamawiającego; 2) diagnostykę oraz serwis w zakresie technicznych problemów eksploatacyjnych. 3.5. W ramach asysty informatycznej Wykonawca musi zapewnić: 1) zapewnienia Zamawiającemu możliwości prawidłowego korzystania z programu; 2) nieodpłatne dostarczanie aktualizacji oraz nowych opcji dodanych do programu; 3) świadczenie usług doradczych w zakresie rozwoju infrastruktury komputerowej; 4) bieżącą pomoc w zakresie wykorzystania właściwości dostarczonego programu. 5) wykonywanie czynności związanych z ciągłym i sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego oraz oprogramowania umożliwiającego stałą obróbkę dokumentów, dotyczących ujawnionych i zarejestrowanych fotoradarem wykroczeń drogowych. W przypadku wystąpienia awarii sprzętu, niezwłoczne - nie później niż w dniu następnym - przystąpienie do do jej usunięcia. 6) inne czynności niezbędne dla właściwego wykorzystania specjalistycznego oprogramowania. 7) nie ma wymogu ciągłego przebywania informatyka w siedzibie Straży Miejskiej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.00.00 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie za zasadzie pełnia/nie spełnia* na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wykonawca składa następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 10:00, miejsce: punkt informacyjny Urzędu Gminy i Miasta w Przemkowie, parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.