eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont pomieszczeń Sądu Okręgowego we Wrocławiu w związku z przeniesieniem Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Fabrycznej do nowej siedziby

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-19

Wrocław: Remont pomieszczeń Sądu Okręgowego we Wrocławiu w związku z przeniesieniem Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Fabrycznej do nowej siedziby
Numer ogłoszenia: 61914 - 2015; data zamieszczenia: 19.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26350 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy we Wrocławiu, ul. Sądowa 1, 50-046 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 37 04 295, faks 0713444959.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Sądu Okręgowego we Wrocławiu w związku z przeniesieniem Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Fabrycznej do nowej siedziby.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu. Roboty będą realizowane w związku z przeniesieniem Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Fabrycznej do nowej siedziby. Pomieszczenia są zlokalizowane w budynku Sądu przy ul Sądowej 1, Podwale 30 we Wrocławiu. Remontem są objęte: - pomieszczenia na III piętrze w segmentach A, B, C i D, - pomieszczenia na IV piętrze w segmentach B i C, - klatka schodowa w wieży segmentu B, piętra od I do IV, - klatka schodowa w segmencie C, piętra od I do III, - główne drzwi wejściowe na parterze w części A. Powierzchnia pomieszczeń objętych remontem wynosi 2548,30 m2. Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje roboty rozbiórkowe i demontażowe, roboty malarskie i tynkarskie, wykonanie ścianek działowych, wymianę i odtworzenie drzwi, wymianę i remont podłóg, wykonanie izolacji akustycznych, roboty instalacyjne. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.43.22.00 - Wykładanie i tapetowanie ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownie Konserwacji Zabytków nad Łódką Spółka z o.o., ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 514005,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 615000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 515000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1011955,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.