eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiecznica › BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-07

POZYCJA 61884

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Osiecznica: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI: OSIECZNICA, ŚWIĘTOSZÓW, OSIECZÓW ORAZ PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI OSIECZNICA Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wójt Gminy Osiecznica, do kontaktów: Damian Ilczuk, ul. Lubańska 43, 59-724 Osiecznica, woj. dolnośląskie, tel. 075/ 731-21-11, 731-21-07, 731, fax (075) 73 12 148, e-mail: info@osiecznica.ug.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://bip.osiecznica.dolnyslask.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI: OSIECZNICA, ŚWIĘTOSZÓW, OSIECZÓW ORAZ PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI OSIECZNICA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Osiecznica, Świętoszów, Osieczów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Osiecznica, Świętoszów, Osieczów oraz przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Osiecznica. 2. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia: *** miejscowość: Osiecznica: 1) kanalizacja sanitarna: - łączna długość kanałów sanitarnych śr. 200 mm - l = 2 006,5 m - łączna długość przykanalików śr. 160 mm - l = 200,5 m - łączna długość rurociągów tłocznych: - śr. 90 mm - l = 7,0 m - śr. 63 mm - l = 587,0 m - ilość przykanalików - 24 szt. - ilość studni z tworzywa sztucznego śr. 400 mm - 79 szt. - ilość studni z tworzywa sztucznego śr. 1000 mm - 13 szt. - ilość sieciowych przepompowni ścieków - 1 szt. ilość przydomowych przepompowni ścieków - 3 szt. 2) sieć wodociągowa: - łączna długość sieci wodociągowej śr.90 mm PE - l = 275,0 m - rura przeciskowa śr. 159,0 x 8,0 mm o dł. L=3,5 m - 1 szt. - hydrant nadziemny DN80 - 3 szt. - zasuwa odcinająca DN80 - 2 szt. *** miejscowość Świętoszów: 1) kanalizacja sanitarna: -łączna długość kanałów sanitarnych śr. 200 mm - l = 1 350,00 m -łączna długość przykanalików śr. 160 mm - l = 303,00 m -ilość przykanalików - 41 szt. -ilość studni z tworzywa sztucznego śr. 400 mm - 82 szt. -ilość studni z tworzywa sztucznego śr. 1000 mm - 15 szt. -ilość studni betonowych śr. 1200 mm- 2 szt. *** miejscowość Osieczów: 1) kanalizacja sanitarna: -łączna długość kanałów sanitarnych śr. 200 mm - l = 3 773,0 m -łączna długość przykanalików śr. 160 mm - l = 2 034,5 m -łączna długość rurociągów tłocznych: - śr. 90 mm - l = 1 668,5 m - śr. 63 mm - l = 256,0 m -ilość przykanalików - 86 szt. -ilość studni z tworzywa sztucznego śr. 400 mm - 188 szt. -ilość studni z tworzywa sztucznego śr. 1000 mm - 48 szt. -ilość studni rozprężnych Kassel śr. 1000 mm - 6 szt. -ilość studni z tworzywa sztucznego śr. 1000 mm z zamkniętym dnem - 1 szt. - ilość sieciowych przepompowni ścieków - 4 szt. - ilość przydomowych przepompowni ścieków - 7 szt. ****w ramach przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Osiecznicy zaprojektowano: 1) w istniejących obiektach: - likwidację pompowni głównej zlokalizowanej przy budynku socjalnym, - likwidację sita spiralnego, piaskownika pionowego i magazynu piasku w istniejącym kontenerze oczyszczalni ścieków PS-150, - likwidację komory denitryfikacji i zmianę jej przeznaczenia na komorę stabilizacji tlenowej osadu oraz wymianę systemu napowietrzania w/w komorze, - likwidację mieszadeł i nieczynnego systemu napowietrzania ścieków w komorze denitryfikacji, - likwidację systemu napowietrzania w komorze stabilizacji osadu i zmianę przeznaczenia w/w komory na komorę zagęszczania osadu, - przebudowę systemu rurociągów doprowadzających ścieki do komór i odprowadzających osad, - likwidację podziału bloku CM-300 na dwa ciągi technologiczne (wycięcie otworów w grodzi dzielącej blok CM-300 na dwa ciągi technologiczne), - wymianę pomp do recyrkulacji osadu w lejach osadników wtórnych oraz wykonanie rurociągów recyrkulacyjnych, - wydzielenie z komory nitryfikacji komory wstępnego zagęszczania osadu oraz zamontowanie pompy (z rurociągiem) recyrkulującej osad do komory nitryfikacji, - likwidację dwóch rurociągów DN200 doprowadzających ścieki do osadnika wtórnego oraz dwóch zastawek kanałowych DN200 i zastąpienie ich jednym rurociągiem DN300 z zastawką kanałową DN300, - zwiększenie ilości dmuchaw w budynku technicznym z dwóch do trzech sztuk (z wykorzystaniem istniejącego fundamentu), - wymianę dmuchaw w pomieszczeniu przylegającym do bloku PS150, - likwidację istniejącej instalacji dawkowania PIX-u i przeniesienie pompki do PIX-u do istniejącego magazynu, - likwidację istniejącego układu recyrkulacji ścieków (rurociągi), wymianę agregatu prądotwórczego na model o większej mocy maksymalnej, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w istniejącym budynku socjalnym, - zakup nowych kontenerów na osad i skratki. 2) jako obiekty nowo projektowane: - krato-piaskownik (ogrzewany, o przepustowości Q=100 m3/h z kratą gęstą i sitem ślimakowym o prześwicie S=3-10 mm) zamontowany w komorze żelbetonowej, -przepompownia ścieków z polimerobetonu o średnicy śr. 1800 mm, z dwiema pompami o wirniku otwartym, -kontenerową stalowo - żelbetonową oczyszczalnię ścieków np. typu CMM 300, w skład której wchodzą: - komora rozdziału, - komora nitryfikacji - wymiary 10,25 x 5,0 x 5,0 m, Hcz = 4,45, Vcz = 228,0 m3, - komora wstępnego zagęszczania osadu-wymiary 1,15 x 5,0 x 5,0 m, Hcz = 4,45 m, Vcz = 25,5 m3, - osadnik wtórny - wymiary 5,0 x 5,0 x 5,0 m, F = 25,0 m2, Hcz = 4,45, Vcz = 112,0 m3, - zbiornik na PIX, zaprojektowany jako wanna betonowa o wymiarach 3,5 x 2,5 x 0,4 m, - rurociągi międzyobiektowe: - kanały grawitacyjne ścieków surowych, - kanał grawitacyjny ścieków oczyszczonych śr. 200 PVC, - rurociąg tłoczny ścieków surowych śr. 160 PE, - rurociąg tłoczny osadów recyrkulacyjnych śr. 110 stal ociepl., - rurociąg sprężonego powietrza, - rurociąg PIX-u śr. 6x4 PE, - kable zasilające energetyczne, - kable sterownicze i sygnalizacyjne, - nawierzchnie dróg (z kostki betonowej) o powierzchni F = 735 m2. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie z pkt. IX SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zgodnie z pkt. II.I.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 125.000,00 zł w jednej z form wymienionych w pkt. XII SIWZ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał łącznie następujące warunki: - posiada pozytywne i udokumentowane referencjami doświadczenie w robotach budowlano - montażowych polegających na budowie kanalizacji sanitarnej lub wodociągowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o długości co najmniej 15 km oraz doświadczenie w budowie biologiczno - chemicznej oczyszczalni ścieków o parametrach podobnych do przedmiotu zamówienia, - zatrudnia do wykonania przedmiotu zamówienia kierownika budowy legitymującego się doświadczeniem w wykonawstwie podobnych zadań do zamówienia, który należy do regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa i ma opłacone składki do końca 2006r.) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zdolność kredytową minimum 2.000.000,00 zł) d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował regułą: \spełnia albo nie spełnia\. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ powinna zawierać następujące dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: a) dowód wniesienia wadium przetargowego b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 2 do SIWZ) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składa następujące dokumenty: g) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlano - montażowych polegających na budowie kanalizacji sanitarnej lub wodociągowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o długości co najmniej15 km oraz doświadczenie w budowie biologiczno - chemicznej oczyszczalni ścieków o parametrach podobnych do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór - zał. nr 3 do SIWZ) h) wykaz osób, podwykonawców (których udział w wykonywaniu całego zadania Zamawiający ogranicza do 30%) i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (dołączyć kserokopie uprawnień zawodowych) (wzór - zał. nr 4 do SIWZ) i) zaświadczenie kierownika budowy o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa i opłacaniu składek do końca 2006r W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: j) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą zdolność kredytową wykonawcy nie niższą niż 2.000.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert k) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Inne dokumenty: l) kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy ma charakter jedynie informacyjny i nie podlega ocenie przez Zamawiającego. UWAGA: Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, służy wyłącznie jako materiał pomocniczy dla wykonawcy w celu sporządzenia kosztorysu ofertowego i wyliczenia ceny ofertowej, a także do wyceny ewentualnych robót dodatkowych oraz sporządzenia harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego. ł) projekt harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.osiecznica.dolnyslask.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na konto Urzędu Gminy 71 1690 0013 2031 7700 4242 0001. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.01.2007, godzina 10:30, Urząd Gminy w Osiecznicy ul. Lubańska 43, 59-724 Osiecznica, pok. nr 14 (parter).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.