eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE KONSERWACJI I OBSŁUGI AWARYJNEJ SYSTEMÓW ALARMOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Wrocław: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE KONSERWACJI I OBSŁUGI AWARYJNEJ SYSTEMÓW ALARMOWYCH
Numer ogłoszenia: 61882 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4213, ul. Obornicka 100/102, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7656 202, fax 0-71 7652 228.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE KONSERWACJI I OBSŁUGI AWARYJNEJ SYSTEMÓW ALARMOWYCH.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych. ZADANIE NR 1: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD i CCTV w 2 batalionie dowodzenia OW przy ul. Hallera we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do siwz. ZADANIE NR 2: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD i CCTV w Dowództwie Śląskiego Okręgu Wojskowego przy ul. Pretficza we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do siwz. ZADANIE NR 3: konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych w Oddziale Żandarmerii Wojskowej przy ul. Hallera 36/38 we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do siwz. ZADANIE NR 4: : konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD, SDT i SSP w JW. 1245 we Wrocławiu przy ulicy Trzmielowickiej 28 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do siwz. ZADANIE NR 5: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD i CCTV w JW. 4213przy ul. Obornickiej 100-102 we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 7 do siwz. ZADANIE NR 6: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD i CCTV w JW.3030 przy ul. Granicznej 13 we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 8 do siwz. ZADANIE NR 7: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SP i CCTV w WKU Świdnica pl. Grunwaldzki 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 9 do siwz. ZADANIE NR 8: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD i CCTV w Komendzie Garnizonu przy ul. Sztabowej 44 we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 10 do siwz. ZADANIE NR 9: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD i CCTV w JW. 2748 przy ul. Granicznej 13 (11 pomieszczeń), obiekt - Wrocław Pietrzykowice ( 2 pomieszczenia), obiekt - Poznań Babki (5 pomieszczeń). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 11 do siwz. ZADANIE NR 10: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD i CCTV w JW. 2644 przy ul. Obornickiej 98. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 12 do siwz. ZADANIE NR 11: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD i CCTV w WKU Wrocław 1 i WKU Wrocław 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 13 do siwz.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu Kod CPV wg słownika 2008: 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu Oryginalny kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Kod CPV wg słownika 2008: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Zgodnie z art.24 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności ; - wykonawców w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po głoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego ; - wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego - spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt 1-3. - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy; - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą . Zgodnie z art. 22 ust.1 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia powinna spełniać warunki zawarte w ustawie z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2005r. Nr 196 poz.1631 z późn.zm.), w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z poźn.zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 czerwca 2007r. (Dz.U. z 2007r. Nr 126 poz. 876) w sprawie szczegółowych zadań pełnomocników ochrony oraz szczególnych wymagań w zakresie ochrony fizycznej jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych tj. posiadać: a) ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia; b) świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego; c) kancelarię tajną i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych obiektów wojskowych; d) pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego e) instalatorów systemów alarmowych przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia min. 2, którzy winni posiadać: -licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia; -świadectwa ukończenia kursów (autoryzację) w zakresie instalowania systemów alarmowych w klasie SA-4; -poświadczenia bezpieczeństwa dla osób przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia w pierwszej strefie bezpieczeństwa o klauzuli ŚCIŚLE TAJNE dla pozostałych osób przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia o klauzuli co najmniej POUFNE; f) certyfikaty lub świadectwa kwalifikacyjne na urządzenia alarmowe przewidziane do instalacji w obiektach wojskowych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 6 specyfikacji.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: - wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - oświadczenie określone w art.44 w związku z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2); -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Aktualną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracjina prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia - Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego - Oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej( wg wzoru - załącznik nr 17) - Oświadczenie o dysponowaniu przeszkolonym pełnomocnikiem ( wg wzoru - załącznik nr 17) - Imienny wykaz instalatorów systemów alarmowych przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia wraz z: -licencjami pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia; -świadectwami ukończenia kursów (autoryzację) w zakresie instalowania systemów alarmowych w klasie SA-4; -poświadczeniami bezpieczeństwa dla osób przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia w pierwszej strefie bezpieczeństwa o klauzuli ŚCIŚLE TAJNE dla pozostałych osób przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia o klauzuli co najmniej POUFNE ( wg wzoru - załącznik nr 16) - Wykaz imienny pracowników przewidzianych do realizacji usługi na terenie obiektu wraz z ; -licencjami pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia; -poświadczeniami bezpieczeństwa dla osób przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia w pierwszej strefie bezpieczeństwa o klauzuli ŚCIŚLE TAJNE dla pozostałych osób przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia o klauzuli co najmniejPOUFNE ( wg wzoru - załącznik nr 16) - Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum). Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów, albo złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) lub złożenie dokumentów zawierających błędy spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 z zastrzeżeniem art. 26 ust 3.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego Wrocław ul. Obornicka 100-102 bud. nr 2 pok. 101 ( 7,20 zł)lub za pośrednictwem poczty za zaliczeniem pocztowym (7,20 + koszty przesyłki)..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 10:00, miejsce: JW 4213 ul. Obornicka 100-102 Wrocław, w kancelarii jawnej, bud. nr 2 I piętro.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD i CCTV w 2 batalionie dowodzenia OW przy ul. Hallera we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do siwz..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD i CCTV w 2 batalionie dowodzenia OW przy ul. Hallera we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do siwz..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3, 50.80.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD i CCTV w Dowództwie Śląskiego Okręgu Wojskowego przy ul. Pretficza we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do siwz.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD i CCTV w Dowództwie Śląskiego Okręgu Wojskowego przy ul. Pretficza we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do siwz.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3, 50.80.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3: konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych w Oddziale Żandarmerii Wojskowej przy ul. Hallera 36/38 we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do siwz.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3: konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych w Oddziale Żandarmerii Wojskowej przy ul. Hallera 36/38 we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do siwz.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3, 50.80.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4: : konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD, SDT i SSP w JW. 1245 we Wrocławiu przy ulicy Trzmielowickiej 28 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do siwz..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 4: : konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD, SDT i SSP w JW. 1245 we Wrocławiu przy ulicy Trzmielowickiej 28 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do siwz..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3, 50.80.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD i CCTV w JW. 4213 przy ul. Obornickiej 100-102 we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 7 do siwz..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 5: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD i CCTV w JW. 4213 przy ul. Obornickiej 100-102 we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 7 do siwz..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3, 50.80.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR 6: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD i CCTV w JW.3030 przy ul. Granicznej 13 we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 8 do siwz..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 6: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD i CCTV w JW.3030 przy ul. Granicznej 13 we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 8 do siwz..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3, 50.80.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE NR 7: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SP i CCTV w WKU Świdnica pl. Grunwaldzki 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 9 do siwz..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 7: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SP i CCTV w WKU Świdnica pl. Grunwaldzki 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 9 do siwz..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3, 50.80.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE NR 8: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD i CCTV w Komendzie Garnizonu przy ul. Sztabowej 44 we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 10 do siwz..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 8: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD i CCTV w Komendzie Garnizonu przy ul. Sztabowej 44 we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 10 do siwz..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3, 50.80.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE NR 9: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD i CCTV w JW. 2748 przy ul. Granicznej 13 (11 pomieszczeń), obiekt - Wrocław Pietrzykowice ( 2 pomieszczenia), obiekt - Poznań Babki (5 pomieszczeń). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 11 do siwz..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 9: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD i CCTV w JW. 2748 przy ul. Granicznej 13 (11 pomieszczeń), obiekt - Wrocław Pietrzykowice ( 2 pomieszczenia), obiekt - Poznań Babki (5 pomieszczeń). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 11 do siwz..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3, 50.80.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE NR 10: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD i CCTV w JW. 2644 przy ul. Obornickiej 98. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 12 do siwz..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 10: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD i CCTV w JW. 2644 przy ul. Obornickiej 98. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 12 do siwz..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3, 50.80.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE NR 11: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD i CCTV w WKU Wrocław 1 i WKU Wrocław 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 13 do siwz..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 11: konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, SKD i CCTV w WKU Wrocław 1 i WKU Wrocław 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 13 do siwz..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3, 50.80.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.