eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › BUDOWA MAGAZYNU UNIWERSALNEGO Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ NA POTRZEBY CZH SA. ODDZIAŁ EUROTERMINAL W SŁAWKOWIE



Ogłoszenie z dnia 2006-12-07

POZYCJA 61875

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: BUDOWA MAGAZYNU UNIWERSALNEGO Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ NA POTRZEBY CZH SA. ODDZIAŁ EUROTERMINAL W SŁAWKOWIE Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Centrala Zaopatrzenia Hutnictwa S.A., do kontaktów: Krystyna Michalska, ul. Józefa Lompy 14, 40-955 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7313340, 060746053, fax 032 7313506, e-mail: michalska@czh.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.czh.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Centrala Zaopatrzenia Hutnictwa S.A., Mirosław NOWICKI, ul. Józefa Lompy 14, 40-955 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7313378, 695319193, fax 032 7313332, e-mail: nowicki@czh.pl, www.czh.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: handel, logistyka; Inne:handel, logistyka. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA MAGAZYNU UNIWERSALNEGO Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ NA POTRZEBY CZH SA. ODDZIAŁ EUROTERMINAL W SŁAWKOWIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: CENTRALA ZAOPATRZENIA HUTNICTWA S.A. ODDZIAŁ EUROTERMINAL W SŁAWKOWIE UL. Groniec 1 , 42 - 260 SŁAWKÓW. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa magazynu uniwersalnego z infrastrukturą techniczną na potrzeby CZH S.A. Oddział Euroterminal w Sławkowie. Zakres inwestycji - \pod klucz\: hala magazynowa z rampą kolejową, rampami zewnętrznymi i dokami, składowisko zadaszone z suwnicami Q25 T, budynek zaplecza technicznego wraz infrastrukturą techniczną. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.32.21 - Magazyny Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 001,00 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 10

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca najpóźniej do dnia 26.01.2007 do godziny 12-ej winien wnieść wadium w wysokości 400 000 zł. Wadium wnosi się w formach przewidzianych w art. 45 ustęp 6 pkt 1do 5 Ustawy PZP. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, z którym zostaje zawarta umowa, zabezpieczenia jej należytego wykonania w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 148 ust. 1 pkt. 1-5 ustawy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.; - w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - zrealizowali/ realizują budowę co najmniej 3 obiektów budowlanych, o których mowa w art. 3 ust.1 lit. b) Ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), w tym co najmniej jednego na kwotę min. 20 mln zł. brutto lub dwóch (w powyższym znaczeniu o łącznej wartości min. 20 mln zł brutto). - Dysponują niezbędną kadrą z uprawnieniami do wykonania zamówienia tj: A)dysponują co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi - do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, B) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w następujących specjalnościach 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, 5) drogowej 6) kolejowej; 7) konstrukcyjno-budowlanej, w specjalizacji - geotechnika - dla inspektorów nadzoru robót branżowych, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. - osiągnęli w ostatnich 3 latach obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie przychód w wysokości, co najmniej 10 000.000 zł. - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 10 000 000 zł 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn . zm.). 5. Wniosą wadium w kwocie 400 000 zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi metoda spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych w postępowaniu dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Status prawny: Wszystkie wymienione w tym punkcie dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, przy czym potwierdzenie za zgodność winno być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie potwierdzanego dokumentu. Powyższe nie dotyczy pełnomocnictwa, które może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. III.3.3) 1 Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Oświadczenie wykonawcy zawierające następującą treść: W imieniu Wykonawcy (podać firmę i adres), stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm) oświadczam, iż: a) posiadam uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; c) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; d) nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (stosownie do treści 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.); 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5 Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 8 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w przypadku, gdy: - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - zapisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, - oferta wykonawców, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.3.3.2, III.3.3.4, III.3.3.5 i III.3.3.6, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiono nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiono nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiono nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.3.3.2, III.3.3.3, III.3.3.4, III.3.3.5 i III.3.3.6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli wykonawca będzie się posługiwał osobami posiadającymi wymagane uprawniania wydanymi w innym kraju niż Polska, wówczas powinien wykazać, że osoby te: A. posiadają uprawnienia budowlane, zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane tj. które: a) są obywatelami państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej; b) posiadają w tych państwach prawo wykonywania czynności odpowiadających samodzielnym funkcjom technicznym w budownictwie; c) ukończyły studia wyższe zagraniczne uznane w Polsce za równorzędne; d) odbyły dwuletnią praktykę przy sporządzaniu projektów lub na budowie. Właściwy organ samorządu zawodowego przeprowadza postępowanie weryfikacyjne w zakresie, o którym mowa powyżej i wydaje decyzję w sprawie nadania uprawnień budowlanych. Wpis na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego stanowił będzie dopełnienie obowiązku wynikającego z polskiego prawa w tym zakresie. B. są wpisane na listę członków właściwej Izby Samorządu zawodowego, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. Dokumenty, o których mowa w powyżej są składane w formie oryginału, lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wymóg składania dokumentów wraz z ich tłumaczeniem na język polski dotyczy wszystkich pozostałych dokumentów. III 3.3.4 Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające przychody, o których mowa w pkt III 2.3 tiret 1. 2 Polisa a w przypadku jej braku inny dokument, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę określoną w pkt III 2.3 tiret 2. III.3.3.5 Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: III.3.3.5 ) 1 Wykaz wykonanych/ wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających warunkowi określonemu w pkt III.2.2 tiret 1. Wykaz musi zawierać następujące informacje: nazwa inwestycji, wartość inwestycji (w przypadku inwestycji będących w realizacji dodatkowo wartość zrealizowanych robót), lokalizacja inwestycji, data wykonywania usługi, dane Inwestora/Odbiorcy. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane ujęte w wykazie (pkt. III.2.2. tiret 1) zostały wykonane należycie oraz potwierdzać dane zawarte w wykazie tj.: zawierać następujące informacje: nazwa inwestycji, wartość inwestycji, lokalizacja inwestycji, data wykonywania usługi, dane Inwestora/Odbiorcy. W przypadku inwestycji będących w realizacji wymagane jest oświadczenie Inwestora na rzecz, którego świadczone były usługi o stanie zawansowania inwestycji oraz o ich należytym wykonywaniu lub inne dokumenty potwierdzające powyższe okoliczności. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r, Nr 207, poz. 2016 z późn. zmianami) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm), tj. A) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, B) uprawniania budowlane bez ograniczeń w następujących specjalnościach 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych , wodociągowych i kanalizacyjnych; 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, 5) drogowej 6) kolejowej; 7) konstrukcyjno-budowlanej, w specjalizacji - geotechnika - dla inspektorów nadzoru robót branżowych, Zamawiający dopuszcza do powierzenia podwykonawcą robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia w wielkości nie większej do 40%. Oświadczenia i dokumenty bezwzględnie wymagane. 1)wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy. 2)formularz cenowy 3)dowód wniesienia wadium - kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem 4)Wykaz robót jaki zostanie powierzony Podwykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena oceniana brutto- C 90 2. Okres gwarancji - G 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czh.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ jest bezpłatne dostępne na stronie internetowej www.czh.pl . Natomiast zamówienia na zakup dokumentacji projektowej, należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój numer 307 .III piętro, wraz z kopią dokonanego przelewu bankowego nw. kwoty na konto BOŚ O/Katowice NR. 50 1540 1128 2001 7041 3637 0001 (z dopiskiem tytułu wpłaty i nazwy przetargu). Koszt kserokopii dokumentacji projektowej 3 000 zł. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.01.2007, godzina 13:00, Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 26.01.2007 o godz. 13:00 w: CENTRALI ZAOPATRZENIA HUTNICTWA S.A. 40 - 955 Katowice ul. Lompy 14 w sali nr 301.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny - Transport 2004-2006 2) Informacje dodatkowe: Kontakt dot. przetargu wyłącznie z Panem Mirosławem Nowickim: telefon - 32 - 73-13-378, 695-319-193, fax 32- 73-13-332, email nowicki@czh.pl 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.