eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › modernizacja pomieszczeń punktu żywienia Szpitala Uzdrowiskowego KRYSTYNA



Ogłoszenie z dnia 2006-12-07

POZYCJA 61872

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Busko-Zdrój: modernizacja pomieszczeń punktu żywienia Szpitala Uzdrowiskowego KRYSTYNA Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uzdrowisko Busko-Zdrój Spółka Akcyjna, do kontaktów: inż. Stanisław Czerwiec, ul. F. Rzewuskiego 1, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3703314, 3703314, fax 041 3784154, e-mail: stanislaw.czerwiec@bip.realnet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ubz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Busko - Zdrój S.A. Dział Inwestycji i Remontów, Renata Rutkowska - Mężyk Lucyna Rysiak, ul. Rzewuskiego 1, 28-100 Busko - Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 370 33 19, fax 041 378 41 54, e-mail: ubz_inwest@o2.pl, www.bip.realnet.pl/uzdrowiskobusko/. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka Akcyjna; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja pomieszczeń punktu żywienia Szpitala Uzdrowiskowego KRYSTYNA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Busko-Zdrój ul. Rzewuskiego 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane wg załącznika Nr.1 do SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a)odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej b)informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby c) informacja z Krajowego Rejestru Karnego d) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego e) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego f) doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych g) potencjał kadrowy- dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego h) sprawozdanie finansowe i) informacja banku j) polisa lub inny dokument ubezpieczenia k) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Art.44 Ustawy P.Z.P. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.roboty budowlane w pomieszczeniach punktu żywienia 2.instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji z robotami towarzyszącymi 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000,00 zł (całość robót) w tym roboty budowlane wadium 5.000,00 zł , instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji 5.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy; 5.udzielą min.36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiającyt przy ocenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postepowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art.24 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej b)informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby c)informacja z Krajowego Rejestru Karnego d)zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego e)zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego f)doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych g)potencjał kadrowy - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego h)Sprawozdanie finansowe i)Informacja Banku j)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia k)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Art.44 Ustawy P.Z.P

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.realnet.pl/uzdrowiskobusko/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.01.2007, godzina 13:30, Świetlica Sanatorium Willa Zielona, ul. 1-go Maja 39 w Busku-Zdroju.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.12.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Roboty budowlane pomieszczeń punktu żywienia Szpitala Uzdrowiskowego Krystyna w Busku-Zdroju. 1) Krótki opis: Według załącznika Nr 1 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: roboty budowlane w pomieszczeniach punktu żywienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w punkcie żywienia Szpitala Uzdrowiskowego Krystyna w Busku-Zdroju. 1) Krótki opis: Według załącznika nr 1 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji z robotami towarzyszącymi. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.