eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawa instrumentów muzycznych - 4 zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-09-18



Ogłoszenie nr 618690-N-2018 z dnia 2018-09-18 r.

Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina: dostawa instrumentów muzycznych - 4 zadania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina, krajowy numer identyfikacyjny 27922600000, ul. ul. Narutowicza  , 90135   Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 0-42 664 79 18, e-mail k.pasek@filharmonia.lodz.pl, faks 0-42 664 79 70.
Adres strony internetowej (URL): www.filharmonia.lodz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
samorządowa instytucja kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.filharmonia.lodz.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.filharmonia.lodz.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub przez posłańca
Adres:
Filharmonia Łódzka im. Artur Rubinsteina, ul. Narutowicza 20/22, 90-135 Łódź, sekretariat, II piętro


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa instrumentów muzycznych - 4 zadania
Numer referencyjny: ZP/06/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: UWAGA: 1. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały użyte znaki towarowe bądź nazwy własne produktów, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zaoferować inne produkty równoważne, przez które rozumie się produkty: - o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych od parametrów podanych dla danego rozwiązania w opisie przedmiotu zamówienia; - tworzących razem kompatybilny zestaw współpracujących ze sobą produktów. Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne będzie obowiązany wykazać, że zaoferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wyboru konkretnego egzemplarza każdego instrumentu spomiędzy co najmniej 2 takich samych instrumentów (dla zad. 1 - 3) i z co najmniej czterech w przypadku zad. 4. W przypadku, w którym instrumenty te nie będą spełniały wymagań Zamawiającego, po zasięgnięciu przez Zamawiającego opinii innego artysty - muzyka niż osoby zatrudnione u Zamawiającego (o ile ich ocena instrumentu również nie będzie zadawalająca zarówno w aspektach technicznych, jak i artystycznych), zastrzega sobie on, prawo do żądania min. 2 kolejnych egzemplarzy instrumentu. Zadanie 1: Tuba CC Melton Meinl Weston model 6450/2-S "Baer" hand made, posrebrzana w komplecie z miękkim futerałem, z dodatkową skrzynią typu flight case do transportu i przechowywania oraz dwoma tłumikami typu Combi Mute (1 kpl) * Tuba w stroju CC, * Model profesjonalny Next Generation wykonywany na specjalne zamówienie, * hand made sheet metal version, tj. wykonany metodą tradycyjną poprzez łączenie kawałów blachy mosiężnej i kształtowanie poprzez ręczne młotkowanie elementów instrumentu, * Instrument wykonany z żółtego mosiądzu, * Posiada rurkę ustnikową z systemem tulei umożliwiających dopasowanie rurki ustnikowej do ustnika (w komplecie 3 szt. tulei), * Model sygnowany: Baer, * Menzura: 0 .748"/0.846" (cala), (5-ty wentyl obrotowy umieszczony po dłuższej stronie krąglika stojeniowego (obsługiwany prawym kciukiem) / menzura 19 - 21,5 mm, * Średnica czary : 18.9" / 480 mm, * Wysokość: 37.2" / 94,5cm, * Wielkość: 6/4, * Wentyle: 4 wentyle tłokowe ze stali szlachetnej (big valve) w systemie front action, 5-ty wentyl obrotowy, * 1-szy, 3-ci, i 4-ty krąglik wentyla posiada sznurkowe stoppery, * Posiada system wyrównania wentyli PVAK, * Elementy wewnętrzne kolanek strojeniowych częściowo ze srebra niklowego, * Instrument w całości posrebrzany, W komplecie: ? futerał typu gig-bag z możliwością noszenia na plecach. ? Ustnik w cenie instrumentu do wyboru przez muzyka przedstawionych producentów przy dostawie instrumentu - GIDDINGS&WEBSTER, JOSEF KLIER, CONN HELLEBERG ? SCHLIPF tłumik do tuby CC lub BB COMBI MUTE "SIR" straight & cup, - 1 szt. ? SCHLIPF tłumik do tuby F lub Es COMBI MUTE "SIR" straight & cup, - 1 szt. * dodatkowy futerał twardy - skrzynia typu flight case do transportu lub przechowywania instrumentu w futerale miękkim, doskonale dopasowana do modelu tuby Meinl Weston Melton model 6450, wykonana z płyt wielowarstwowych z aluminiowymi okuciami, wyłożona wewnątrz gąbkami PUR o dużej gęstości, z 4 kołkami do transportu (w tym 2 hamowne), z możliwością zamknięcia na klucz oraz z wewnętrzną komorą na akcesoria. Zadanie 2: Puzon tenorowy VINCENT BACH w stroju Bb/F A47 MLR ARTISAN (2 kpl) - Model La Rosa - Czara 8-1/2 " 216mm.gold brass (złoty mosiądz) - Jednoczęściowa, ręcznie kuta czara - Krąglik strojeniowy główny gold brass - Kwartwentyl rotacyjny system open wrap - Suwak yelow brass ( żółty mosiądz) - Menzura 547" = 13,9mm. - Odwrócony główny suwak z mosiężnym łukiem - Suwak wewnętrzny - nowe srebro - kufer Deluxe CA 1867 - Lakierowany - Ustnik Vincent Bach - 6 1/2 A szeroki wlot Tłumiki do puzonu tenorowego - Denis Wick DW5529 (Cup) - 2 szt. - Denis Wick DW5507 (Wah-Wah) - 2 szt. - Denis Wick DW5511 (Plunger) - 2 szt. - Humes and Berg ST- 160B (Velvet) - 2 szt. Zadanie 3: Puzon tenorowy ADAMS CUSTOM BRASS Model: TB1 Strój: Bb/F (1 kpl) - Menzura: 13.9mm - Średnica czary: 217,5mm - Budowa czary: ręcznie kuta z jednego kawałka - Materiał czary i rurek: yellow brass lub gold brass (możliwość wyboru) - Rurka do strojenia: 2 w komplecie, yellow brass i gold brass - Grubość blachy: 0.55mm lub 0.60mm (możliwość wyboru) - Suwak: 2 w komplecie, jeden ze stałą drugi ze zmienną menzurą - Futerał: Twardy, obszyty materiałem wodoodpornym z zamkiem błyskawicznym i zintegrowanymi szelkami oraz zewnętrzną kieszenią. - Ustnik Vincent Bach - 6 1/2 A mały wlot - rączka do puzonu - TROMBONE GRIP NEOTECH Tłumiki do puzonu tenorowego - Denis Wick DW5529 (Cup) - 1 szt. - Denis Wick DW5507 (Wah-Wah) - 1 szt. - Denis Wick DW5511 (Plunger) - 1 szt. - Humes and Berg ST- 160B (Velvet) - 1 szt. Zadanie 4: Główka do fletu firmy Mancke, 18 karatowe złoto, platynowy kominek z możliwością wyboru korony śruby - 1 szt.

II.5) Główny kod CPV: 37.31.00.00 - Instrumenty muzyczne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-12-17

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do formularza oferty
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do formularza oferty
Informacje dodatkowe Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do formularza oferty
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi spełniać następujące warunki: winien wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum trzy podobne dostawy (tj dostawy instrumentów muzycznych) o łącznej wartości min. 50 000, 00 zł
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz wykonanych dostaw (minimum trzech) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej w okresie ostatnich trzech przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dostawy powinny mieć podobny charakter do przedmiotu zamówienia i być o łącznej wartości minimum 50 000, 00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - zał. nr 4 do formularza oferty
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) wypełniony druku oferty (formularza), który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami UWAGA: Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadania, dla każdego zadania winien wypełnić odrębny formularz oferty 2) kart katalogowych, specyfikacji technicznych, dokumentów jakościowych potwierdzających spełnienie wymagań 3) pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika 4) pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 5) oświadczenie innego podmiotu, na którego zasobach opiera się Zamawiający

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.: a/ wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku: - zmiany podatku VAT, b/ termin wykonania - z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, a wynikających ze szczególnego charakteru instytucji i sposobu korzystania z niej, a także prowadzonych innych prac w budynku Zamawiającego
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-27, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Tuba CC Melton Meinl Weston model 6450/2-S "Baer" hand made lub równoważna, posrebrzana w komplecie z miękkim futerałem, z dodatkową skrzynią typu flight case do transportu i przechowywania oraz dwoma tłumikami typu Combi Mute (1 kpl)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:* Tuba w stroju CC, * Model profesjonalny Next Generation wykonywany na specjalne zamówienie, * hand made sheet metal version, tj. wykonany metodą tradycyjną poprzez łączenie kawałów blachy mosiężnej i kształtowanie poprzez ręczne młotkowanie elementów instrumentu, * Instrument wykonany z żółtego mosiądzu, * Posiada rurkę ustnikową z systemem tulei umożliwiających dopasowanie rurki ustnikowej do ustnika (w komplecie 3 szt. tulei), * Model sygnowany: Baer, * Menzura: 0 .748"/0.846" (cala), (5-ty wentyl obrotowy umieszczony po dłuższej stronie krąglika stojeniowego (obsługiwany prawym kciukiem) / menzura 19 - 21,5 mm, * Średnica czary : 18.9" / 480 mm, * Wysokość: 37.2" / 94,5cm, * Wielkość: 6/4, * Wentyle: 4 wentyle tłokowe ze stali szlachetnej (big valve) w systemie front action, 5-ty wentyl obrotowy, * 1-szy, 3-ci, i 4-ty krąglik wentyla posiada sznurkowe stoppery, * Posiada system wyrównania wentyli PVAK, * Elementy wewnętrzne kolanek strojeniowych częściowo ze srebra niklowego, * Instrument w całości posrebrzany, W komplecie: ? futerał typu gig-bag z możliwością noszenia na plecach. ? Ustnik w cenie instrumentu do wyboru przez muzyka przedstawionych producentów przy dostawie instrumentu - GIDDINGS&WEBSTER, JOSEF KLIER, CONN HELLEBERG ? SCHLIPF tłumik do tuby CC lub BB COMBI MUTE "SIR" straight & cup, - 1 szt. ? SCHLIPF tłumik do tuby F lub Es COMBI MUTE "SIR" straight & cup, - 1 szt. * dodatkowy futerał twardy - skrzynia typu flight case do transportu lub przechowywania instrumentu w futerale miękkim, doskonale dopasowana do modelu tuby Meinl Weston Melton model 6450, wykonana z płyt wielowarstwowych z aluminiowymi okuciami, wyłożona wewnątrz gąbkami PUR o dużej gęstości, z 4 kołkami do transportu (w tym 2 hamowne), z możliwością zamknięcia na klucz oraz z wewnętrzną komorą na akcesoria.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37310000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji 20,00
termin wykonania20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Puzon tenorowy VINCENT BACH w stroju Bb/F A47 MLR ARTISAN (2 kpl) lub równoważny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- Model La Rosa - Czara 8-1/2 " 216mm.gold brass (złoty mosiądz) - Jednoczęściowa, ręcznie kuta czara - Krąglik strojeniowy główny gold brass - Kwartwentyl rotacyjny system open wrap - Suwak yelow brass ( żółty mosiądz) - Menzura 547" = 13,9mm. - Odwrócony główny suwak z mosiężnym łukiem - Suwak wewnętrzny - nowe srebro - kufer Deluxe CA 1867 - Lakierowany - Ustnik Vincent Bach - 6 1/2 A szeroki wlot Tłumiki do puzonu tenorowego - Denis Wick DW5529 (Cup) - 2 szt. - Denis Wick DW5507 (Wah-Wah) - 2 szt. - Denis Wick DW5511 (Plunger) - 2 szt. - Humes and Berg ST- 160B (Velvet) - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37310000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji20,00
termin wykonania20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Puzon tenorowy ADAMS CUSTOM BRASS Model: TB1 Strój: Bb/F (1 kpl) lub równoważny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- Menzura: 13.9mm - Średnica czary: 217,5mm - Budowa czary: ręcznie kuta z jednego kawałka - Materiał czary i rurek: yellow brass lub gold brass (możliwość wyboru) - Rurka do strojenia: 2 w komplecie, yellow brass i gold brass - Grubość blachy: 0.55mm lub 0.60mm (możliwość wyboru) - Suwak: 2 w komplecie, jeden ze stałą drugi ze zmienną menzurą - Futerał: Twardy, obszyty materiałem wodoodpornym z zamkiem błyskawicznym i zintegrowanymi szelkami oraz zewnętrzną kieszenią. - Ustnik Vincent Bach - 6 1/2 A mały wlot - rączka do puzonu - TROMBONE GRIP NEOTECH Tłumiki do puzonu tenorowego - Denis Wick DW5529 (Cup) - 1 szt. - Denis Wick DW5507 (Wah-Wah) - 1 szt. - Denis Wick DW5511 (Plunger) - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37310000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji20,00
termin wykonania20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Główka do fletu firmy Mancke lub równoważna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:18 karatowe złoto, platynowy kominek z możliwością wyboru korony śruby - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37310000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-05
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.