eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Ochrona obiektów Oczyszczalni Ścieków w Tychach - Urbanowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-05

Tychy: Ochrona obiektów Oczyszczalni Ścieków w Tychach - Urbanowicach
Numer ogłoszenia: 6185 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. , Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów Oczyszczalni Ścieków w Tychach - Urbanowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rodzaj przedmiotu zamówienia publicznego : usługa 2.Określenie przedmiotu zamówienia:Ochrona obiektów Oczyszczalni Ścieków w Tychach - Urbanowicach. 3.Miejsce świadczenia usługi: Oczyszczalnia Ścieków w Tychach - Urbanowicach, ul. Lokalna. 4.Szczegółowy opis zamówienia: Zapewnienie ochrony obiektów Oczyszczalni Ścieków w Tychach-Urbanowicach, prowadzonej w systemie zmianowym, przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, przez pracowników Wykonawcy oraz zapewnienie pracownikom ochrony wsparcia grupy interwencyjnej szybkiego reagowania. Oczyszczalnia obejmuje obszar pokazany na dołączonej mapce - załącznik nr 9 do siwz, w skład której wchodzą następujące obiekty: Pompownia południe II, hala krat, stacja SN 20kV, rozdzielnia główna, hala dmuchaw KOCz, reaktory KOCz, pompownia osadu nadmiernego i recylkulowanego, budynek administracyjny, portiernia, kotłownia, komory fermentacyjne WKF, hala dmuchaw C-TECh, reaktory C-TECH, zbiornik biogazu, stacja odwadniania osadów, zagęszczacze grawitacje, wiaty magazynowe. Miejscem urzędowania pracownika ochrony jest portiernia. Ilość pracowników Zamawiającego przebywających na poszczególnych zmianach: -zmiana I od godz. 5.45 do godz. 13.45 - maksymalnie 30 osób, -zmiana II od godz. 13.45 do godz. 21.45 - maksymalnie 6 osób, -zmiana III od godz. 24.45-5.45 do godz. maksymalnie 5 osób, 4.1.Wymagania szczegółowe dotyczące Wykonawcy oraz pracowników ochrony: -Wykonawca musi posiadać ważną przez cały okres realizacji zamówienia koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. -Pracownicy ochrony uczestniczący w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie ochrony osób i mienia oraz licencję ochrony fizycznej co najmniej I stopnia, w tym co najmniej 3 pracowników przewidzianych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia musi posiadać licencję II stopnia. -Wykonawca musi dysponować całodobowym Centrum Operacyjnym, obsługującym system łączności bezprzewodowej, pozwalającym na stały i natychmiastowy kontakt radiowy z pracownikami ochrony stacjonarnej i grupą interwencyjną, działającym całodobowo na terenie Oczyszczalni Ścieków w Tychach-Urbanowicach, -Pracownicy ochrony winni być przeszkoleni w zakresie aktualnych przepisów BHP i ppoż. oraz udzielania pierwszej pomocy. -Wszyscy pracownicy Wykonawcy uczestniczący w wykonywaniu zamówienia winni być: umundurowani w sposób jednolity (umundurowanie oznaczone napisem Ochrona i nazwą Wykonawcy) i wyposażeni w imienne identyfikatory. Za przestrzeganie powyższego obowiązku odpowiedzialny jest Wykonawca. Nagminne nieprzestrzeganie przez pracowników Wykonawcy powyższego zalecenia będzie podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. -Wykonawca zapewni wsparcie zmotoryzowanej grupy interwencyjnej szybkiego reagowania (co najmniej 2 pracowników wyposażonych w środki łączności, ochrony osobistej oraz podręczne środki obezwładniające np. pistolet gazowy) z czasem dojazdu do obiektów oczyszczalni ścieków: do 20 minut (w godz. 6:00 - 18:00) i do 15 minut (w godz. 18:00 - 6:00) od momentu zgłoszenia (dopuszcza się możliwość opóźnienia interwencji wynikającej z działania sił wyższych, nieprawidłowej pracy łącz lub innych okoliczności nie zawinionych przez Wykonawcę. Na Wykonawcy spoczywa udowodnienie, iż na zaistniałe okoliczności nie mógł mieć wpływu). -Pracownik ochrony przebywający na obiekcie oczyszczalni musi być wyposażony w broń gazową. -Pracownik ochrony musi dysponować przez cały okres realizacji umowy sprawnym atestowanym alkomatem. 4.2. Zadania pracowników ochrony do wykonania: a. Brama główna osobowo-towarowa. -obserwacja ruchu w rejonie bramy głównej osobowo - towarowej i bezpośredniego sąsiedztwa, -kontrola ruchu osobowego i towarowego na bramie głównej osobowo towarowej, a w szczególności: 1.Legitymowanie osób wchodzących i przebywających w obiekcie oraz wystawianie jednorazowych przepustek upoważniających do wejścia na teren oczyszczalni, 2.Kontrola osób opuszczających teren oczyszczalni, odbiór przepustek jednorazowych, 3.Kontrola zgodności przewożonego lub przenoszonego przez bramę towaru z przepustką materiałową, 4.Prowadzenie ewidencji ruchu samochodowego na bramie, 5.Wykonawca musi dysponować przez cały okres realizacji umowy sprawnym atestowanym alkomatem i prowadzić ewidencję jego użycia, które będzie dopuszczalne w następujących sytuacjach: - w wyniku wątpliwości pracownika ochrony, co do stanu trzeźwości pracownika RCGW S.A. lub innej osoby przebywającej na terenie oczyszczalni (po uprzednim poinformowaniu kierownictwa oczyszczalni lub dyspozytora), - w wyniku wątpliwości kierownictwa oczyszczalni lub dyspozytora, co do stanu trzeźwości pracownika RCGW S.A. lub innej osoby przebywającej na terenie oczyszczalni. Kontrola będzie prowadzona z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 6 maja 1983r. w sprawie warunków i sposobu dokonania badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz.U. 1983 nr 25 poz 117) oraz zgodnie z Ustawą z dnia 26.10.1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz.U.z 2007r. nr 70, poz.473 z późniejszymi zmianami wprowadzonymi Ustawą z dnia 25.03.2011r. o ograniczaniu barier administracyjnych dla obywateli i przedsiębiorców (Dz.U. nr 106, poz. 622). 6.Otwieranie i zamykanie bramy głównej osobowo - towarowej w dni robocze w godz. od 5.30 do 17.00. W dni wolne od pracy tj. w niedziele i inne święta otwieranie oraz zamykanie bramy jedną godzinę przed rozpoczęciem i jedną godzinę po rozpoczęciu: I, II i III zmiany. Po konsultacji z Kierownikiem Oczyszczalni lub upoważnionym przez niego pracownikiem RCGW.S.A. wpuszczanie na teren obiektu osób postronnych również w innych godzinach i dniach. 7.Niedopuszczenie do wejścia na teren oczyszczalni osób nieupoważnionych, 8.Sporządzanie raportów z przebiegu służby. 9.Utrzymanie porządku w rejonie bramy osobowo - towarowej (zimą-odśnieżanie) oraz dbanie o zachowanie bezpieczeństwa drogowego w rejonie wjazdu przez bramę główną. b. Teren oczyszczalni. -niedopuszczenie do przedostania się przez ogrodzenie na chroniony teren osób postronnych, -sprawdzanie zamknięcia trzech bram towarowych, zabezpieczenia obiektów, zamknięcia okien, drzwi itp., -kontrola ruchu towarowego na bramach towarowych, -kontrola terenu oczyszczalni przy pomocy systemu telewizji przemysłowej, -kontrola ogrodzenia- minimum dwukrotnie w ciągu doby pomiędzy godz.17.00 a 05.00. 4.3.Wykonawca zainstaluje do dnia 15.02.2012r. na własny koszt, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego elektroniczny system kontroli obchodów pozwalający na stwierdzenie dokonania obchodu całego chronionego obiektu przez pracownika ochrony. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia elektronicznej ewidencji obchodów i przechowywania danych przez cały okres obowiązywania umowy. 4.4.Pracownicy ochrony wyszczególnieni w załączniku nr 5 (lub inni pracownicy, w przypadku zmiany pracownika ochrony wymienionego w załączniku nr 5), przed przystąpieniem do pracy mają obowiązek odbyć prowadzone przez Zamawiającego szkolenie dotyczące systemu przepustowego w ruchu osobowym i materiałowym obowiązującym w RCGW S.A, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 4.5.Informacje dodatkowe: -Zamawiający zatrudnia w Oczyszczalni Ścieków w Tychach-Urbanowicach przy ul. Lokalnej - 57 pracowników, -powierzchnia chronionego obiektu - około 16 ha. -Wykonawca chcący zapoznać się z nieruchomościami przeznaczonymi do ochrony, może pisemnie zwrócić się do Zamawiającego o przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów i nieruchomości przeznaczonych do ochrony. 5.Podwykonawstwo: Wykonawca ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia nie może powierzyć wykonanie całości zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia, Wykonawca musi jej zakres wskazać w ofercie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 1 500,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni w/w warunek jeżeli: -posiada ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. W celu potwierdzania w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kserokopię aktualnej i obowiązującej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydanej przez MSWiA oraz wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni w/w warunek jeżeli: -potwierdzi należyte wykonanie co najmniej 2 usług polegających na bezpośredniej ochronie fizycznej obiektów, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na kwotę co najmniej 80 000 zł brutto/każda - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. W celu potwierdzania w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych usług sporządzony, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie oraz wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni w/w warunek jeżeli: -potwierdzi, iż dysponuje całodobowym Centrum Operacyjnym, obsługującym system łączności bezprzewodowej, pozwalającym na stały i natychmiastowy kontakt z pracownikami ochrony stacjonarnej i grupą interwencyjną, -potwierdzi, iż posiada środki łączności bezprzewodowej, broń gazową, sprawny atestowany alkomat, grupę interwencyjną ze środkiem transportu. W celu oceny spełniania w/w warunku zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wypełnionych i podpisanych oświadczeń - załącznik nr 2, załącznik nr 7 do siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni w/w warunek jeżeli: -potwierdzi, iż dysponuje co najmniej 3 pracownikami z licencją pracownika ochrony fizycznej I stopnia, posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie ochrony osób i mienia -potwierdzi, iż dysponuje co najmniej 3 pracownikami z licencją pracownika ochrony fizycznej II stopnia, posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie ochrony osób i mienia, -potwierdzi, iż dysponuje co najmniej 2 pracownikami - posiadającymi prawo jazdy kat. B z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako pracownicy zmotoryzowanej grupy interwencyjnej szybkiego reagowania. Wykonawca musi potwierdzić, iż dysponuje w/w pracownikami, których będzie mógł oddelegować do wykonania przedmiotowego zamówienia. W celu oceny spełniania w/w warunku zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wypełnionych i podpisanych oświadczeń - załącznik nr 2, załącznik nr 5 do siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni w/w warunek jeżeli: - złoży wraz z ofertą wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej siwz. 2) Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów - załącznik nr 3 do siwz. 3) Kserokopia dowodu wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy jest dopuszczalna w następujących przypadkach: a) konieczność wprowadzenia zmian do umowy w następstwie siły wyższej tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działania przyrody np. ulewne opady deszczu, nadzwyczajne, ponadnormatywne opady śniegu, niezwykłe mrozy, strajk, zamieszki uliczne, pożar, powódź, eksplozja, atak terrorystyczny, b) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno Ściekowej S.A., Al. Marszałka J. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Regionalnego Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. Al. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, pokój nr 414-Sekretariat, IV piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej. Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 05.01.2012r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.