eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › Remont nawierzchni ulic w mieście i gminie Strzelce Krajeńskie Część I - Remont nawierzchni ulic w mieście Strzelce Krajeńskie - ulica Popiełuszki Część II - Remont nawierzchni ulic w mieście Strzelce Krajeńskie - ulica Południowa Część III - Remont nawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Strzelce Krajeńskie: Remont nawierzchni ulic w mieście i gminie Strzelce Krajeńskie Część I - Remont nawierzchni ulic w mieście Strzelce Krajeńskie - ulica Popiełuszki Część II - Remont nawierzchni ulic w mieście Strzelce Krajeńskie - ulica Południowa Część III - Remont nawierzchni ulic w mieście Strzelce Krajeńskie - ulica Polna Część IV - Remont nawierzchni ulic w mieście Strzelce Krajeńskie - ulica Nowa Część V - Remont nawierzchni ulic w miejscowości Lubicz gmina Strzelce Krajeńskie
Numer ogłoszenia: 61856 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelce Krajeńskie, Al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7631130 w. 235, fax 095 7633294.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ulic w mieście i gminie Strzelce Krajeńskie Część I - Remont nawierzchni ulic w mieście Strzelce Krajeńskie - ulica Popiełuszki Część II - Remont nawierzchni ulic w mieście Strzelce Krajeńskie - ulica Południowa Część III - Remont nawierzchni ulic w mieście Strzelce Krajeńskie - ulica Polna Część IV - Remont nawierzchni ulic w mieście Strzelce Krajeńskie - ulica Nowa Część V - Remont nawierzchni ulic w miejscowości Lubicz gmina Strzelce Krajeńskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni ulic w mieście i gminie Strzelce Krajeńskie Część I - Remont nawierzchni ulic w mieście Strzelce Krajeńskie - ulica Popiełuszki Część II - Remont nawierzchni ulic w mieście Strzelce Krajeńskie - ulica Południowa Część III - Remont nawierzchni ulic w mieście Strzelce Krajeńskie - ulica Polna Część IV - Remont nawierzchni ulic w mieście Strzelce Krajeńskie - ulica Nowa Część V - Remont nawierzchni ulic w miejscowości Lubicz gmina Strzelce Krajeńskie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Część I - Remont nawierzchni ulic w mieście Strzelce Krajeńskie - ulica Popiełuszki Wadium w wysokości 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych), Część II - Remont nawierzchni ulic w mieście Strzelce Krajeńskie - ulica Południowa Wadium w wysokości wadium 500 zł (pięćset złotych), Część III - Remont nawierzchni ulic w mieście Strzelce Krajeńskie - ulica Polna Wadium w wysokości 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych), Część IV - Remont nawierzchni ulic w mieście Strzelce Krajeńskie - ulica Nowa Wadium w wysokości 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych), Część V - Remont nawierzchni ulic w miejscowości Lubicz gmina Strzelce Krajeńskie Wadium w wysokości 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku bankowego: 49 8362 0005 0399 1819 2000 0020. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: o upłynął termin związania ofertą; o zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; o Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: o który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; o który został wykluczony z postępowania; o którego oferta została odrzucona. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: o odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; o nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; o zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4. Wykonawcy mogą również wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcja/ spółki cywilne). W takim przypadku muszą spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Udzielone pełnomocnictwo musi zawierać: - postępowanie o zamówienie publiczne, którego ono dotyczy, - nazwy wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wraz z określeniem adresu ich siedziby, - nazwę i adres ustanowionego Wykonawcy - Pełnomocnika, - zakres umocowania pełnomocnictwa, Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym przez Wykonawcę - Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Wykonawców składających wspólną ofertę. Oryginał pełnomocnictwa musi zostać załączony do oferty. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą - Pełnomocnikiem. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów, które ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, a nie nazwę i adres Wykonawcy - Pełnomocnika.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda złożenia: a)złożenie podpisanego formularza oferty na wybrane zadanie - ZAŁĄCZNIK Nr 1, b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - ZAŁĄCZNIK Nr 2, b)podpisane oświadczenie o zaakceptowaniu wzoru umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3, c)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zmawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz załączeniem dokumentów od poprzednich zamawiających potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - ZAŁĄCZNIK NR 4, 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia [konsorcja / spółki cywilne] muszą załączyć do oferty, każdy niezależnie następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, d) dane dotyczące pomiotów występujących wspólnie [konsorcjum/spółki cywilne] - ZAŁĄCZNIK NR 5, jeśli dotyczy, 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). 5. Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. 6. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sk.tensoft.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Strzelcach Krajeńskich, Aleja Wolności 48, 66 - 500 Strzelce Krajeńskie, biuro nr 9.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Strzelcach Krajeńskich, Aleja Wolności 48, 66 - 500 Strzelce Krajeńskie, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont nawierzchni ulic w mieście Strzelce Krajeńskie - ulica Popiełuszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej--------------------189,00 Ilość189,00 m Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm. Kategoria gruntu III-IV -------------189,00 Ilość189,00 m Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej ----------------169,00 Ilość169,00 m Krawężniki betonowe najazdowena podsypce cementowo-piaskowej ------------20,00 Ilość20,00 m Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowej ulepszonej z bitumu -------------1216,10 Ilość1 216,00 m2 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem ---------------1216,00 Ilość1 216,00 m2 Nawierzchnie z mieszanki asfaltu lanego - warstwa ścieralna, mieszanka grysowo-żwirowa. Grubość warstwy 2 cm -------------1216,00 Ilość1 216,00 m2 Nawierzchnie z mieszanki asfaltu lanego - warstwa ścieralna, mieszanka grysowo-żwirowa. Grubość warstwy - za każdy dalszy 1 cm ------------1216,00 Ilość2 432,00 m2 Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - kratek ściekowych ulicznych -----------------------2 Ilość2,00 szt Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - zaworów wodociągowych i gazowych ------------4 + zasuwy 2 Ilość6,00 szt Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km ---------------9,00 Ilość9,00 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.52-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont nawierzchni ulic w mieście Strzelce Krajeńskie - ulica Południowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej ----------------147,00 Ilość147,00 m Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowej ulepszonej z bitumu ---------/8,40+6,40/0,5x5,20 + /6,10+6,40/0,5x111,00 + /6,40+10,30/0,5x17,50 = 878,35 Ilość878,35 m2 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem --------------------878,35 Ilość878,35 m2 Rowki pod krawężniki . Kategoria gruntu III-IV ------------147,00 Ilość147,00 m Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej -----------114,00 Ilość114,00 m Krawężniki betonowe najazdowe na podsypce cementowo-piaskowej ----------33,00 Ilość33,00 m Nawierzchnie z mieszanki asfaltu lanego - warstwa ścieralna, mieszanka grysowo-żwirowa. Grubość warstwy 2 cm --------------878,35 Ilość878,35 m2 Nawierzchnie z mieszanki asfaltu lanego - warstwa ścieralna, mieszanka grysowo-żwirowa. Grubość warstwy - za każdy dalszy 1 cm ------------878,35 Ilość1 756,70 m2 Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - kratek ściekowych ulicznych ----------------4 Ilość4,00 szt Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - włazów kanałowych -----------6+1 + zasuwy 2 Ilość9,00 szt Wywiezienie rozebranych elementow betonowych na wskazane miejsce samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km -----------------7,00 Ilość7,00 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.52-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont nawierzchni ulic w mieście Strzelce Krajeńskie - ulica Polna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej-----------------678,00 Ilość678,00 m Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm. Kategoria gruntu III-IV ------------678,00 Ilość678,00 m Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej ------------544,00 Ilość544,00 m Krawężniki betonowe najazdowe na podsypce cementowo-piaskowej --------------134,00 Ilość134,00 m Oczyszczenie ręczne nawierzchni drogowej ulepszonej z bitumu --------- 300,00 Ilość300,00 m2 Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowej ulepszonej z bitumu ----------1545,00 Ilość1 545,00 m2 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem ----------------1845,00 Ilość1 845,00 m2 Nawierzchnie z mieszanki asfaltu lanego - warstwa ścieralna, mieszanka grysowo-żwirowa. Grubość warstwy 2 cm -----------1845,00 Ilość1 845,00 m2 Nawierzchnie z mieszanki asfaltu lanego - warstwa ścieralna, mieszanka grysowo-żwirowa. Grubość warstwy - za każdy dalszy 1 cm ---------1845,00 Ilość3 690,00 m2 Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - kratek ściekowych ulicznych ---------------9 Ilość9,00 szt Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - włazów kanałowych ------------6 + hydrant 1 Ilość7,00 szt Wywiezienie elementów z rozbiórki samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km na wskazane miejsce --------------32,00 Ilość32,00 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.52-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont nawierzchni ulic w mieście Strzelce Krajeńskie - ulica Nowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej ------------- 285,00+80,00=365,00 Ilość365,00 m Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm. Kategoria gruntu III-IV --------------365,00 Ilość365,00 m Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej --------------293,00 Ilość293,00 m Krawężniki betonowe najazdowe na podsypce cementowo-piaskowej ---------------72,00 Ilość72,00 m Oczyszczenie ręczne nawierzchni drogowej ulepszonej z betonu --------------300,00 Ilość300,00 m2 Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowej ulepszonej z betonu -----------1554,00 Ilość1 554,00 m2 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem -------------------1554,00 Ilość1 554,00 m2 Nawierzchnie z mieszanki asfaltu lanego - warstwa wiążąca, mieszanka grysowo-żwirowa. Grubość warstwy 2 -----------40x3,00x1,20+285,00x6,00 =1854,00 Ilość1 854,00 m2 Nawierzchnie z mieszanki asfaltu lanego - warstwa wiążąca, mieszanka grysowo-żwirowa. Grubość warstwy - za każdy dalszy1 cm -------------------1854,00 Ilość1 854,00 m2 Nawierzchnie z mieszanki asfaltu lanego - warstwa ścieralna, mieszanka grysowo-żwirowa. Grubość warstwy 2 cm ---------------1854,00 Ilość1 854,00 m2 Nawierzchnie z mieszanki asfaltu lanego - warstwa ścieralna, mieszanka grysowo-żwirowa. Grubość warstwy - za każdy dalszy 1 cm ---------------1854,00 Ilość3 708,00 m2 Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - kratek ściekowych ulicznych -------------6 Ilość6,00 szt Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - włazów kanałowych ------------------7 + 2 hydranty + 1 zasuwa Ilość10,00 szt Wywiezienie elementów z rozbiórki samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km na wskazane miejsce ----------------20,00 Ilość20,00 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.52-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont nawierzchni ulic w miejscowości Lubicz gmina Strzelce Krajeńskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowej nieulepszonej / bruk wygarbiony , zapadnięty po przekopach / -----------/26,00+144,00/5,00=700,00 Ilość700,00 m2 Oczyszczenie ręczne nawierzchni drogowej nieulepszonej --------------700,00 Ilość700,00 m2 Naprawy poboczy wykonywane mechanicznie - ścinanie o grubości 10 cm równiarką ----------------------300,00x2,00=600,00 Ilość600,00 m2 Naprawy poboczy wykonywane mechanicznie - ścinanie. Dodatek za każde dalsze 5 cm grubości ścinania równiarką ------------600,00 Ilość1 200,00 m2 Wykopy rowków do odprowadzenia wody ------------------------6,00x1, 00x0,40x11=26,40 Ilość26,40 m3 Remonty cząstkowe nawierzchni brukowcowych z kamienia narzutowego. Wysokość brukowca 13-17 cm po przekopach ----------5,00x1,50x9=67,50 Ilość67,50 m2 Remonty cząstkowe nawierzchni brukowcowych z kamienia narzutowego. Wysokość brukowca 13-17 cm wygarbienia , zapadnięcia na dużych płaszczyznach ------------50% od 144x5,00=720 =360,00 Ilość360,00 m2 Mechaniczne wykonywanie koryt na całej szerokości jezdni i chodników. Głębokość 20 cm. Kategoria gruntu I-IV rozjazdu ---------- przyjęto 663,00 Ilość663,00 m2 Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Kategoria gruntu I-IV -----------663,00 Ilość663,00 m2 Warstwa odsączająca na poszerzeniach. Zagęszczanie mechaniczne. Grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm ----------663,00 Ilość663,00 m2 Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym. Zagęszczanie mechaniczne. średnia grubość warstwy po zagęszczeniu ponad 10 cm ---------------663,00x0,15=99,45 Ilość99,45 m3 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem --------------- 360,00+663,00=1023,00 Ilość1 023,00 m2 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, asfaltowa. Warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 4 cm ---------------1023,00 Ilość1 023,00 m2 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, asfaltowa warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 3 cm ---------------1023,00 Ilość1 023,00 m2 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, asfaltowa. Warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu - dodatek za każdy dalszy 1 cm -------------------1023,00 Ilość1 023,00 m2 Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km. Kategoria gruntu IV -------------- przyjęto ------700,00x0,05=35,00 Ilość35,00 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.52-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.