eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Białymstoku (II przetarg)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-07

Ogłoszenie nr 61851 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.

Białystok: Dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Białymstoku (II przetarg)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 5056220700000, ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie  14, 15097   Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 457 117, e-mail ac-dzp@uwb.edu.pl, faks 085 745 70 73.
Adres strony internetowej (URL): www.uwb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia Publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.dzp.uwb.edu.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.dzp.uwb.edu.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
forma pisemna; za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Uniwersytet w Białymstoku, Kancelaria ogólna, piętro X, pokój 1008, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Białymstoku (II przetarg)
Numer referencyjny: Dzp-391/14/D/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
8
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
8


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych (każdy artykuł może być zamówiony w różnym nakładzie) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Białymstoku, w ilościach i wymaganiach określonych w "Szczegółowym Formularzu Cenowym", stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeń) na zamawianych artykułach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje zadania od 1 do 8.

II.5) Główny kod CPV: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne
Dodatkowe kody CPV:30192130-1, 30192121-5, 18333000-2, 18423000-0, 18936000-9, 39221121-1, 22462000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 12


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej dwie dostawy artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, każda o wartości nie mniejszej niż: w zadaniu 3: 25 000,00 zł brutto, w zadaniu 8: 35 000,00 zł brutto a w przypadku składania oferty na kilka zadań na kwotę odpowiadającą maksymalnej wartości tego zadania, którego wartość jest najwyższa i wykaże spełnienie tego warunku poprzez podanie wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów czy zostały wykonane należycie. W przypadku wykazania wartości dostaw w walutach innych niż PLN Zamawiający przeliczy wartość brutto tych dostaw według średniego kursu NBP z dnia wykonania dostawy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, wykazu (załącznik nr 6 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu dokonania oceny ofert w oparciu o kryterium "jakość wykonania" Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: a) w zadaniu 1: omiarkę - poz. 4 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); obrelok - poz. 9 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); b) w zadaniu 2: o torbę bawełnianą - poz. 1 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); c)w zadaniu 3: o krawat - poz. 1 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); o chusteczkę reklamową z mikro fibry - poz. 10 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); d) w zadaniu 4: o kubek z nadrukiem - poz. 3 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); e)w zadaniu 5: oołówek drewniany - poz. 1 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); f) w zadaniu 6: o ołówek drewniany - poz. 1 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); g) w zadaniu 7: odługopis z grawerem - poz. 1 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); o zakreślacz - poz. 6 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); h) w zadaniu 8: o torbę płócienną - poz. 3 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); o kubek typu Fresh - poz. 6 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); o kubek termiczny (biały) - poz. 10 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); o filiżankę typu Kock SET Royal White - poz. 11 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz). Zamawiający oceni jakość wykonania artykułów załączonych przez Wykonawcę w oparciu o poszczególne podkryteria określone w pkt. 13 SIWZ. UWAGA: 1) Wszystkie dostarczone próbki powinny być zgodne z opisem parametrów, zawartym w Szczegółowym formularzu cenowym. 2) Zamawiający dopuszcza dołączenie próbek, posiadających nadruk innej treści niż wskazana w SIWZ, umiejscowiony w innym miejscu niż wskazano w SIWZ, jednakże naniesiony tą samą techniką i na tym samym materiale, które będą zastosowane przy umieszczaniu nadruków na przedmiocie zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 3) Dostarczone wraz z ofertą próbki artykułów powinny zostać zabezpieczone w sposób, uniemożliwiający ich obejrzenie do terminu otwarcia ofert (np. zaklejone folią lub papierem). 4) Próbki artykułów powinny zostać oznakowane według numeru zadania, którego dotyczą (jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 zadanie). 5) Za brak dołączenia do oferty którejkolwiek z wymaganych próbek Wykonawca otrzyma 0 pkt. w podkryterium, określonym dla niezałączonej próbki. 6) Jeżeli Wykonawca składa ofertę na zadanie 2 i 8, Zamawiający dopuszcza złożenie 1 próbki torby. 7) Jeżeli Wykonawca składa ofertę na zadanie 5 i 6, Zamawiający dopuszcza złożenie 1 próbki ołówka. OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI BĄDŹ BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ: W celu wykazania braku podstawy do wykluczeniu z postępowania, w sytuacji o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp, każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 uPzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnione (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIĘCEJ WYKONAWCÓW: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). 2) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 17 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT. 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp (wg załączonego wzoru druku - załącznik nr 3 do SIWZ), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załączonego wzoru druku - załącznik nr 5 do SIWZ), powinno być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej). 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE POWOŁYWANIA SIĘ PRZEZ WYKONAWCĘ NA ZASOBY PODMIOTÓW TRZECICH: 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca musi złożyć wraz ofertą dokumenty, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnej z załączonym wzorem, stanowiącym integralną część SIWZ (załącznik nr 7 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w sytuacji zmiany miejsca dostaw artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21/04/2017, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Białymstoku (II przetarg)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych: Ołówek z przetworzonego papieru 250 szt., Ołówek z kolorową gumką 250 szt., Brelok 250 szt., Miarka 100 szt., Długopis 250 szt., Kubek 50 szt., Filiżanka 30 szt., Ołówki z grawerem loga Instytutu Biologii 800 szt., Brelok 100 szt., Ołówek 250 szt., Kredki dziecięce 100 zestawów, Kubek 50 szt. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeń) na zamawianych artykułach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0, 30192130-1, 30192121-5, 39221121-1, 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena ofertowa brutto60
jakość wykonania20
termin realizacji dostawy częściowej20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Białymstoku (II przetarg)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych: Torba bawełniana 200 szt., Kubek 100 szt., Koszulka 90 szt. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeń) na zamawianych artykułach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0, 18333000-2, 18936000-9, 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena ofertowa brutto60
jakość wykonania20
termin realizacji dostawy częściowej20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Białymstoku (II przetarg)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych: Krawaty 100 szt., Szaliki 150 szt., Smycze 3000 szt., Długopisy metalowe 2000 szt., Reklamówki typu Market 2000 szt., Znaczki typu button 20 - 25 mm 1000 szt., Balony z nadrukiem 500 szt., Słodycze reklamowe 100 szt., Drażetki miętowe rozsypne 25 kg, Chusteczki reklamowe z mikro fibry 500 szt. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeń) na zamawianych artykułach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0, 30192121-5, 18423000-0, 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena ofertowa brutto60
jakość wykonania20
termin realizacji dostawy częściowej20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Białymstoku (II przetarg)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych: Torba Ekobag 100 szt., Długopisy 500 szt., Kubek z nadrukiem 100 szt. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeń) na zamawianych artykułach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0, 30192121-5, 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena ofertowa brutto60
jakość wykonania20
termin realizacji dostawy częściowej20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Białymstoku (II przetarg)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych: Ołówki reklamowe 1000 szt. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeń) na zamawianych artykułach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0, 30192130-1, 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena ofertowa brutto60
jakość wykonania20
termin realizacji dostawy częściowej20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Białymstoku (II przetarg)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych: Ołówki 500 szt., Długopisy 500 szt., Linijki 500 szt. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeń) na zamawianych artykułach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0, 30192130-1, 30192121-5, 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena ofertowa brutto60
jakość wykonania20
termin realizacji dostawy częściowej20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: Dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Białymstoku (II przetarg)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych: Długopisy z grawerem 100 szt., Papier ozdobny A4 2 opakowania (2x50 sztuk), Pendrive 50 szt., Długopis 350 szt., Torba z nadrukiem 50 szt., Zakreślacz 50 szt., Teczka kopertowa 50 szt., Teczka kopertowa A4 50 szt., Papier biały 40 ryz, Papier kolorowy 3 ryzy, Kubek 50 szt., Torba płócienna 50 szt. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeń) na zamawianych artykułach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0, 30192121-5, 18936000-9, 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena ofertowa brutto60
jakość wykonania20
termin realizacji dostawy częściowej20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: Dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Białymstoku (II przetarg)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych: Długopis 5 500 szt., Długopis papierowy typu PINKO 2 000 szt., Torby płócienne 500 szt., Brelok odblaskowy 2 000 szt., Balony reklamowe 1 000 szt., Kubek typu FRESH 450 szt., Kubek termiczny (biały) 200 szt., Filiżanka typu Kick SET Royal White 150 szt. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeń) na zamawianych artykułach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0, 30192121-5, 18333000-2, 18936000-9, 39221121-1, 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena ofertowa brutto60
jakość wykonania30
termin realizacji dostawy częściowej10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.