Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-29
Cybinka: Doposażenie szkół w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne szkół działających na terenie Gminy Cybinka
Numer ogłoszenia: 61848 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cybinka , ul. Szkolna 5, 69-108 Cybinka, woj. lubuskie, tel. 068 3911440, faks 068 3911363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cybinka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie szkół w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne szkół działających na terenie Gminy Cybinka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zespół Szkół w Cybince: 1) Plansze i tablice edukacyjne do realizacji treści z zakresu edukacji matematycznej i polonistycznej. 2) Pakiet do diagnozowania i korygowania dysfunkcji i dysharmonii rozwojowych trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 3) Pakiet do diagnozowania i korygowania dysfunkcji i dysharmonii rozwojowych - dysleksja. 4) Pakiet do diagnozowania i korygowania dysfunkcji i dysharmonii rozwojowych - wada wymowy. 5) Specjalistyczne oprogramowanie w zakresie diagnozy i terapii logopedycznej - pakiet poszerzony. 6) Pomoce dydaktyczne do pracy z uczniem zdolnym. 7) Gry dydaktyczne i pomoce edukacyjne pozwalające poprzez zabawę poprawić umiejętności polonistyczne. 8) Gry dydaktyczne i pomoce edukacyjne pozwalające poprzez zabawę poprawić umiejętności matematyczne. 9) Gry dydaktyczne i pomoce edukacyjne pozwalające poprzez zabawę poprawić wady wymowy u uczniów. 10) Poradniki dla nauczycieli do diagnozy i terapii ucznia materiałów ramach indywidualizacji nauczania. 11) Podręczniki i zeszyty ćwiczeń do kształcenia umiejętności polonistycznych materiałów matematycznych. 12) Tablica multimedialna materiałów uchwytem. 13) Projektor multimedialny. 2. Szkoła Podstawowa w Białkowie: 1) Plansze i tablice edukacyjne do realizacji treści z zakresu edukacji matematycznej i polonistycznej 2) Pakiet do diagnozowania i korygowania dysfunkcji i dysharmonii rozwojowych trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych, w skład którego wchodzą. 3) Pakiet do diagnozowania i korygowania dysfunkcji i dysharmonii rozwojowych - dysleksja, w skład którego wchodzą. 4) Pomoce dydaktyczne do pracy z uczniem zdolnym. 5) Gry dydaktyczne i pomoce edukacyjne pozwalające poprzez zabawę poprawić umiejętności polonistyczne. 6) Gry dydaktyczne i pomoce edukacyjne pozwalające poprzez zabawę poprawić umiejętności matematyczne. 7) Poradniki dla nauczycieli do diagnozy i terapii ucznia materiałów ramach indywidualizacji nauczania. 8) Podręczniki i zeszyty ćwiczeń do kształcenia umiejętności polonistycznych materiałów matematycznych. 9) Zestaw komputerowy. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załączniku nr 4 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 22.11.00.00 - Drukowane książki 38.65.21.00 - Projektory 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nalezy załączyć oświadczenie o spełnianiu warunków (art. 22 pzp) oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (art. 24 pzp)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie wymagane
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NIe wymagane
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie wymagane
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie wymagane
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cybinka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Cybinka
ul. Szkolna 5
69-108 Cybinka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urząd Miejski ul. Szkolna 5 69-108 Cybinka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CYBINKA
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- "Budowa budynku kancelarii leśnictw Urad i Sądów wraz z zagospodarowaniem terenu - II postępowanie"
więcej: przetargi CYBINKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Dostawa druków resortowych i akcydensowych dla jednostek Policji województwa podkarpackiego
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa Sprzętu komputerowego
- Dostawa systemu do obsługi przychodni.
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.