eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Dostawa wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na realizację projektu "Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Kościelisko"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-09-18



Ogłoszenie nr 618301-N-2018 z dnia 2018-09-18 r.

Gmina Kościelisko: Dostawa wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na realizację projektu "Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Kościelisko"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Placówki wsparcia dziennego w Gminie Kościelisko" Nr RPMP.09.02.01-12-0358/17 zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej- Europejski Fundusz Społeczny w ramach poddziałania 9.2.1 usługi społeczne i zdrowotne w regionie - (Typ projektu C - wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży)

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko, krajowy numer identyfikacyjny 49052655000000, ul. ul. Strzelców Podhalańskich  44 , 34511   Kościelisko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 079 100, e-mail przetargi@koscielisko.com.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.gminakoscielisko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.gminakoscielisko.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.gminakoscielisko.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera
Adres:
Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44- pokój nr 7


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na realizację projektu "Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Kościelisko"
Numer referencyjny: ZP.272.47.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na prowadzenie placówek wsparcia dziennego w miejscowościach Kościelisko i Dzianisz w Gminie Kościelisko. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części: CZĘŚĆ I- wyposażenie do utrzymania czystości CZĘŚĆ II - wyposażenie łazienek CZĘŚĆ III- wyposażenie strefy relaksu CZĘŚĆ IV- wyposażenie kuchni Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: CZĘŚĆ I - wyposażenie do utrzymania czystości: odkurzacz piorący 2 szt. Urządzenie czyszczące runo wykładziny usuwające nieprzyjemny zapach i przywracając jej świeży wygląd. Urządzenie wyposażone w : - elastyczną dyszę podłogową wyposażoną w listwy, które dopasowują się do powierzchni. - duży włącznik przystosowany do obsługi stopą, - zbiornik na wodę brudną z przeźroczystą pokrywą - system szybkiej i łatwej zmiany dysz - uchwyt na kabel zasilający. - miejsce na tabletki czyszczące. Praktyczne miejsce na przechowywanie tabletek czyszczących. - wąż do ekstrakcji ze zintegrowanym złączem, 2.5 m - uchwyt do przechowywania dyszy ręcznej - ssawka do tapicerki - dodatkowy uchwyt - hak na przewód zasilający - wąska dysza podłogowa do powierzchni twardych z elastycznymi listwami gumowymi - rękojeść podciśnienie (mbar/kPa) min. 220 / 22 wydajność spryskiwania (l/min) min. 1 ciśnienie spryskiwania (bar) min. 1 zbiornik wody czystej / brudnej moc turbiny (W) min. 1250 moc pompy (W) min. 40 myjka ciśnieniowa 1 szt. Urządzenie wyposażone w: - zbiornik na środek czyszczący - bęben na wąż - pistolet wysokociśnieniowy ze wskaźnikiem - lancę rotacyjną - końcówkę do czyszczenia powierzchni płaskich (elewacja, podjazd etc.) - dyszę rotacyjną - system szybkozłącza - system podawania środka czyszczącego przez zbiornik - filtr wody - środek czyszczący min. 0,5 l. Wydajność powierzchniowa urządzenia wynosząca min. 25 m^2/h z ciśnienie (mbar/kPa) min. 20-maks. 120/2- maks.12 wózek do sprzątania 2 szt. Wózek do sprzątania 2-wiaderkowy w profesjonalnym mopem płaskim. Cechy produktu: - dwuwiaderkowy wózek - lekka i wytrzymała konstrukcja - rama metalowa i niepękająca podstawa z tworzywa - uniwersalna wyciskarka pasująca do wszystkich rodzajów mopów, wkładek i nakładek. - wiadro 28L - wiadro 15L - wyciskarka doczołowa (tylny odpływ wody) - kuweta 4l - wymiary ok.: 800mm x 410mm x1250mm - mop płaski z wkładem z mikrofazy - stelaż o szerokości ok. 40 cm lekki i solidnie wykonany, składany, umożliwiający szybkie odciśnięcie w wyciskarce bez zdejmowania wkładu ze stelaża. - stelaż mopa na przegubie metalowym, - kij aluminiowy z wygodnym gumowym uchwytem CZĘŚĆ II - wyposażenie łazienek: przedmiot Ilość opis pojemniki na papier 4 szt. Materiał: Stal nierdzewna 304 szczotkowana Wykończenie: Matowe Pojemność: 300 listków Zamknięcie: Zamek i kluczyk metalowy Kontrola: Okienko do kontroli poziomu papieru w podajniku Wymiary podajnika: Wysokość 210 mm, szerokość 270 mm, głębokość 120 mm dozowniki na mydło 4 szt. - Dozownik na mydło w płynie wykonany ze stali nierdzewnej matowej - Wykonany z wysokiej jakości stali nierdzewnej szczotkowanej - stalowy zamek - odporny na uderzenia - wziernik kontroli poziomu mydła - wewnętrzny zbiornik na mydło z możliwością wyjmowania - napełniany samodzielnie, dowolnym mydłem w płynie - pojemność ok.: 900 ml lustra 3 szt. Lustro posiada zabezpieczająca folię na tylnej powierzchni lustra, która zmniejsza ryzyko skaleczenia się w przypadku stłuczenia. Rozmiary 58x40 cm Części metalowe: stal, Epoksydowa/poliestrowa powłoka proszkowa Okucia do zawieszania: stal, Tworzywo EVA, Epoksydowa/poliestrowa powłoka proszkowa, Guma silikonowa Lustro: szkło kosze na śmieci 4 szt. główna część: stal, epoksydowa/poliestrowa powłoka proszkowa, pokrywka/ uchwyt: stal nierdzewna, uchwyt pokry-wy/ wiadro: tworzywo polipropylenowe, sztabka: stal, galwanizowane spód: stal nierdzewna, guma syntetyczna. Wysokość ok.: 29 cm Średnica ok.: 21 cm Pojemność ok.: 3 l szczotka toaletowa 4 szt. Pojemnik: ceramika porowata, szkliwo, noga/ nakładka wykończeniowa: cynk, chromowana powłoka pokrywka: cynk, tworzywo polipropylenowe, chromowana powłoka uchwyt: stal nierdzewna, części główne: plastik PP części metalowe: stal. Długość: ok. 42 cm CZĘŚĆ III - wyposażenie strefy relaksu: przedmiot Ilość opis zestaw pianek siedzisk 4 kpl. Zestaw siedzisk o wys. 24 cm, wykonanych z pianki pokrytej skadenem. W zestawie: o 2 szare siedziska o bokach ok.: 47,6 cm; 2 x 37,2 cm; 22 cm. o 4 zielone siedziska o bokach ok.: 37,2 cm; 35,4 cm; 34,8 cm; 22 cm. gruszki 4 szt. Miękkie i wygodne gruszki wypełnione granulatem, dopasowujące się kształtem do osoby siedzącej. Pokryte trwałą tkaniną PCV bez ftalanów, którą łatwo utrzymać w czystości. o waga ok. 4 kg o śr. ok. 60 cm o wys. ok. 80 cm materac 2 kpl. Materace zapewniające bezpieczeństwo podczas zabawy dzieci. Materace można ze sobą łączyć za pomo-cą rzepów. Wykonane są z pianek pokrytych trwałą i zmywalną tkaniną. o 2 szt. o wym. materaca z wycięciami ok. 80 x 60 x 8 cm i ok. 75 x 75 x 8 cm o wym. materaca granatowego i błękitnego ok 80 x 60 x 8 cm o wym. ok. 85 x 88 x 8 cm dywan 2szt. Szczegóły produktu Rozm. o. 170x120 cm kolor: wielokolorowy skład dywanu: 100 % Polipropylen wysokość runa: ok. 13 mm ciężar całkowity: ok. 3000 gr /m2 Wymiar: o lampa 1 szt. Kolor do uzgodnienia z wykonawcą na etapie realizacji dostaw. Waga: cement, tworzywo polietylenowe Podstawa/ Rurka: stal, proszkowa powłoka Klosz: papier ryżowy Szerokość abażura: ok. 33 cm Wysokość: ok. 128 cm Średnica podstawy: ok. 22 cm Długość kabla: ok. 1.7 m CZĘŚĆ IV - wyposażenie kuchni: przedmiot Ilość opis komplet garnków 2 kpl. Produkt nadający się do wszystkich rodzajów kuchenek/płyt, łącznie z płytą indukcyjną. Wykonany ze stali nierdzewnej. Zestaw Zawierający: - Garnek z pokrywką 5 l, - rondel z pokrywką 2 l - patelnia śr. 28 cm. Uchwyt/ Pokrycie/ Główna część: stal nierdzewna. Części główne: stal nierdzewna, aluminium, Pokryte Teflonem (R) Professional. Pokrywka: Szkło żaroodporne. patelnie 1 kpl. Zestaw patelni - 3 sztuki o średnicy 20cm, 24cm, 28cm. Powłoka ceramiczne, zestaw z pasującymi pokryw-kami. Kolor czarny. Zgodna z kuchenkami gazowymi, elektrycznymi, indukcyjnymi i płytami ceramicz-nymi. talerze 4 kpl. Komplet składający się z 18 sztuk- talerz obiadowy, talerz głęboki, talerz deserowy Produkt wykonany z porcelany skaleniowej, - naczynia trwałe i odporne na uderzenia. Możliwość używania w mikrofalówce i mycia w zmywarce. szklanki 10 kpl. Komplet składający się z 6 sztuk. Produkt nadający się także do napojów gorących. Wykonana ze szkła hartowanego, trwały i odporny na uderzenia z możliwością zmywania w zmywarce. kubki 60 szt. Kubek wykonany z porcelany skaleniowej, odporny na uderzenia i trwały z możliwością używania w mikrofalówce i zmywania w zmywarce. robot kuchenny 1 szt. Produkt posiadający wyposażenie: Końcówka do ubijania, Końcówka do mieszania, Rozdrabniacz, Końcówka do zagniatania ciasta, Misa ze stali szlachetnej, Młynek, Lampka LED, Wyciskarka do owoców cytrusowych, Maszynka do mielenia mięsa, Malakser, Tarcza do frytek, Nóż ze stali szlachetnej. Konstrukcja: ergonomiczny kształt, gumowe nóżki antypoślizgowe, planetarna przekładnia, przyssawki, uchylna głowica, tworzywo sztuczne. czajnik elektryczny 2 szt. Czajnik elektryczny o mocy 2400 W i pojemności ok. 1.7 l. Wyposażony w: wyjmowany filtr antywapniowy, obrotową podstawę, dwustronny wskaźnik poziomu wody i podświetlany wyłącznik, blokadę pokrywy, automatyczne wyłączenie po zagotowaniu, przy zdejmowaniu z podstawy, ochronę przed przegrzaniem oraz włączeniem pustego czajnika, Gumowe nóżki w podstawie Kolor do uzgodnienia z wykonawcą na etapie dostawy. sztućce 2 kpl. Komplet sztućców 30 sztuk ze stali nierdzewnej. Zestaw obejmuje: łyżkę, widelec, nóż, łyżeczkę do herbaty, widelec do ciast po 6 sztuk akcesoria kuchenne - deska 2 szt. Deska do krojenia z litego drewna - trwałego, naturalnego materiału, który nie tępi noży. Rowek w desce do zbierania soku z mięsa i owoców powstały podczas krojenia Stabilna podstawa do krojenia. Wymiary ok.: długość: 38 cm, szerokość: 27 cm, grubość: 22 mm akcesoria kuchenne - podkładki korkowe 7 kpl. Podkładki: produkt wykonany z korka. Chroni powierzchnię stołu; obniża poziom hałasu przy rozkłada-niu naczyń. Rozmiar ok.: długość: 42 cm, szerokość: 32 cm, ilość w opakowaniu: 4 szt. akcesoria kuchenne - noże 2 kpl. Produkt wykonany ze stali nierdzewnej. W zestawie: 1 nóż uniwersalny 14 cm (dł. całkowita 25 cm), 1 nóż kucharski 16 cm (dł. całkowita 29 cm) oraz 1 nóż kucharski 20 cm (dł. całkowita 33 cm). rękawice kuchenne 4 szt. Rękawica: Tkanina: 100% bawełna, Wypełnienie: 100% poliester. Wymiar: długość: 33 cm. termosy 4 szt. Termos, dzbanek cateringowy 1.5 l Nadruk kawa/herbata Termos wykonany z wysokiej jakości stali nierdzewnej 18/10. Podwójne ścianki zapewniają doskonałą izolację termiczną i utrzymują temperaturę napoju przez wiele godzin. Nadaje się do zimnych oraz ciepłych napojów. Posiada termiczne zabezpieczenie zamknięcia oraz możliwość wylewania płynów bez zdejmowania korka. Pojemność: 1,5 l Wysokość: 25 cm Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę (załadunek, transport, rozładunek i wniesienie do pomieszczeń przeznacze-nia). Po stronie Wykonawcy leży utylizacja materiałów odpadowych i opakowań, za wyjątkiem tych, których posiadania wyma-gają producenci wyposażenia w trakcie postępowań reklamacyjnych. 3.2. Miejsce realizacji: 3.2.1. Gmina Kościelisko - miejscowość Kościelisko - Budynek OSP Kościelisko - Pomieszczenia przeznaczone dla Placówki wsparcia (Kościelisko ul. Rysulówka 2). 3.2.2. Gmina Kościelisko - miejscowość Dzianisz - Budynek Wielofunkcyjny - Pomieszczenia przeznaczone dla Pla-cówki wsparcia (Dzianisz 173). 3.3. Sposób realizacji dostaw: 3.3.1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił realizacjęzamówienia przez osoby odpowiednio prze-szkolone i posiadające odpowiednie uprawnienia wymagane przez producentów urządzeń. 3.3.2. Przedmioty muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie mogą posiadać znamion użytkowania, powin-ny spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującymi przepisami. 3.4. Sposób rozliczania: Za wykonane dostawy Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe płatne na pod-stawie przygotowanego przez Wykonawcę rozliczenia końcowego zawierającego powykonawcze zesta-wienie elementów rozliczeniowych oraz faktur. 3.5. Warunki szczegółowe realizacji zamówienia: 3.5.1. Zamawiający zainteresowany jest wyłącznie kompleksowym wykonaniem dostaw. 3.5.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów ja-kościowych oczekiwanych przez Zamawiającego i wskazanych w SIWZ. 3.5.3. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone przedmioty, zamontowa-ne urządzenia i użyte materiały od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protoko-łu końcowego. 3.6. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV). CZĘŚĆ I- wyposażenie do utrzymania czystości 42995000-7 różne maszyny czyszczące CZĘŚĆ II - wyposażenie łazienek 44410000-7 artykuły łazienkowe 39299300-7 lustra szklane 39224340-3 kosze 42968300-2 system do podawania papieru toaletowego CZĘŚĆ III- wyposażenie strefy relaksu 39113000-7 różne siedziska i krzesła 31520000-7 lampy i oprawy oświetleniowe 39531000-3 dywany CZĘŚĆ IV- wyposażenie kuchni 39221180-2 naczynia do gotowania 39221000-7 sprzęt kuchenny 39221100-8 zastawa kuchenna 39241100-4 noże 39223000-1 łyżki, widelce 39221150-3 termosy 3.7. Rozwiązania równoważne. 3.7.1. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych. Wykonawca analizując opis przedmiotu zmówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy pzp, użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz "lub równoważne". 3.7.2. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przy-kładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wyko-nawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościo-wych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidło-we funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urzą-dzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastoso-wane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.7.3. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt. 16 ustawy pzp oznacza, że Zamawia-jący akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyzna-czonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producen-ta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, speł-niają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. 3.7.4. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego po-twierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kry-teriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfi-katy wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne od-powiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod wa-runkiem że dany Wykonawca udowodni, że Wykonywane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 3.8. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych z uwagi na specyfikę zamówienia, Zamawia-jący nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazanych przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późniejszymi zmianami).

II.5) Główny kod CPV: 42995000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
44410000-7
39299300-7
39224340-3
42968300-2
39113000-7
31520000-7
39531000-3
39221180-2
39221000-7
39221100-8
39241100-4
39223000-1
39221150-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 14
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 5.1. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie w terminie maksymalnie do 14 dni od podpisania umowy. 5.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania Zamówienia niezwłocznie po zawarciu umowy. 5.3. Skrócenie terminu wykonania zamówienia będzie stanowiło jedno z kryteriów oceny ofert.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w opar-ciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy [dotyczy Wykonawcy, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postę-powaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 roku - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 roku poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawo-mocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 roku - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 roku poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615)], W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie za-mówienia dokumenty, do złożenia których wezwie Za-mawiający w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia (wskazane w pkt. 7.5.) powinny potwierdzać spełnienie tych wa-runków przez każdego Wykonawcę oddzielnie. Jeżeli Wykonawca w celu wykazania speł-niania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekono-micznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, zo-bowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów ww. dokument

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Ponadto Wykonawca powinien złożyć -wypełniony i pod-pisany formularz oferty - ; ew. pełnomoc-nictwo - ew. Zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega wykonawca) do oddania do dys-pozycji wykonawcy niezbęd-nych zasobów na potrzeby realizacji za-mówienia ponadto w terminie 3 dni od dnia upublicz-nienia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o których mowa w art. 86 ust 5 ustawy pzp, , każdy wykonawca, w celu wykaza-nia braku pod-staw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamó-wienia publicznego przekazuje zamawiającemu oświadcze-nie, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. W przypadku przynależ-ności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złoże-niem oświadcze-nia, wykonawca powinien przestawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowo-dy, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postę-powaniu o udzielenie zamó-wienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena brutto60,00
okres udzielonych gwarancji30,00
termin wykonania dostaw10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy mogą być dokonywane w przypadku gdy takie założenie było dopuszczone w postępowaniu o udzielenie zamówienia będącym podstawą do zawarcia niniejszej umowy. Zmiany umowy mogą być dokonywane na następujących zasadach: 1) W zakresie zmiany terminów realizacji zamówienia w przypadku: a) wystąpienia "siły wyższej" - czyli wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą stron niniejszej umowy, wy-stępującego po podpisaniu umowy i powodującego niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmie-niu, b) wystąpienia zmian, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy, wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu, c) w przypadku rozszerzenia zamówienia o kwotę nie przekraczającą 10% wartości określonej pierwotnie w umowie. d) rezygnacji z części zamówienia. 2) W zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) wystąpienia zmian, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy, c) rozszerzenia zamówienia o kwotę nie przekraczającą 10% wartości określonej pierwotnie w umowie. d) rezygnacji z części zamówienia. 3) W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: a) w przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów przedstawio-nych w umowie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, b) w przypadku zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, c) w przypadku rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, d) w przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowadzenia tych zmian, e) w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
12.13. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 i art. 96 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieucz-ciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
12.15. Wykonawca, który chce skorzystać z prawa do zastrzeżenia ujawnienia informacji stanowiącej tajemnicę przed-siębiorstwa winien złożyć na formularzu ofertowym stosowne zastrzeżenie informujące o tym, że w jego ofercie w odrębnej nieprzejrzystej oprawie (opako-waniu, kopercie) znajdują się strony oferty, które podlegają klauzuli poufności z uwagi na tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta może zo-stać ogólnie udostępniona
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: wyposażenie do utrzymania czystości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ I - wyposażenie do utrzymania czystości: przedmiot Ilość opis odkurzacz piorący 2 szt. Urządzenie czyszczące runo wykładziny usuwające nieprzyjemny zapach i przywracając jej świeży wygląd. Urządzenie wyposażone w : - elastyczną dyszę podłogową wyposażoną w listwy, które dopasowują się do powierzchni. - duży włącznik przystosowany do obsługi stopą, - zbiornik na wodę brudną z przeźroczystą pokrywą - system szybkiej i łatwej zmiany dysz - uchwyt na kabel zasilający. - miejsce na tabletki czyszczące. Praktyczne miejsce na przechowywanie tabletek czyszczących. - wąż do ekstrakcji ze zintegrowanym złączem, 2.5 m - uchwyt do przechowywania dyszy ręcznej - ssawka do tapicerki - dodatkowy uchwyt - hak na przewód zasilający - wąska dysza podłogowa do powierzchni twardych z elastycznymi listwami gumowymi - rękojeść podciśnienie (mbar/kPa) min. 220 / 22 wydajność spryskiwania (l/min) min. 1 ciśnienie spryskiwania (bar) min. 1 zbiornik wody czystej / brudnej moc turbiny (W) min. 1250 moc pompy (W) min. 40 myjka ciśnieniowa 1 szt. Urządzenie wyposażone w: - zbiornik na środek czyszczący - bęben na wąż - pistolet wysokociśnieniowy ze wskaźnikiem - lancę rotacyjną - końcówkę do czyszczenia powierzchni płaskich (elewacja, podjazd etc.) - dyszę rotacyjną - system szybkozłącza - system podawania środka czyszczącego przez zbiornik - filtr wody - środek czyszczący min. 0,5 l. Wydajność powierzchniowa urządzenia wynosząca min. 25 m^2/h z ciśnienie (mbar/kPa) min. 20-maks. 120/2- maks.12 wózek do sprzątania 2 szt. Wózek do sprzątania 2-wiaderkowy w profesjonalnym mopem płaskim. Cechy produktu: - dwuwiaderkowy wózek - lekka i wytrzymała konstrukcja - rama metalowa i niepękająca podstawa z tworzywa - uniwersalna wyciskarka pasująca do wszystkich rodzajów mopów, wkładek i nakładek. - wiadro 28L - wiadro 15L - wyciskarka doczołowa (tylny odpływ wody) - kuweta 4l - wymiary ok.: 800mm x 410mm x1250mm - mop płaski z wkładem z mikrofazy - stelaż o szerokości ok. 40 cm lekki i solidnie wykonany, składany, umożliwiający szybkie odciśnięcie w wyciskarce bez zdejmowania wkładu ze stelaża. - stelaż mopa na przegubie metalowym, - kij aluminiowy z wygodnym gumowym uchwytem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42995000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto60,00
okres udzielonych gwarancji30,00
termin wykonania dostawy10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:5.1. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie w terminie maksymalnie do 14 dni od podpisania umowy. 5.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania Zamówienia niezwłocznie po zawarciu umowy. 5.3. Skrócenie terminu wykonania zamówienia będzie stanowiło jedno z kryteriów oceny ofert


Część nr: 2Nazwa: CZĘŚĆ II - wyposażenie łazienek:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:pojemniki na papier 4 szt. Materiał: Stal nierdzewna 304 szczotkowana Wykończenie: Matowe Pojemność: 300 listków Zamknięcie: Zamek i kluczyk metalowy Kontrola: Okienko do kontroli poziomu papieru w podajniku Wymiary podajnika: Wysokość 210 mm, szerokość 270 mm, głębokość 120 mm dozowniki na mydło 4 szt. - Dozownik na mydło w płynie wykonany ze stali nierdzewnej matowej - Wykonany z wysokiej jakości stali nierdzewnej szczotkowanej - stalowy zamek - odporny na uderzenia - wziernik kontroli poziomu mydła - wewnętrzny zbiornik na mydło z możliwością wyjmowania - napełniany samodzielnie, dowolnym mydłem w płynie - pojemność ok.: 900 ml lustra 3 szt. Lustro posiada zabezpieczająca folię na tylnej powierzchni lustra, która zmniejsza ryzyko skaleczenia się w przypadku stłuczenia. Rozmiary 58x40 cm Części metalowe: stal, Epoksydowa/poliestrowa powłoka proszkowa Okucia do zawieszania: stal, Tworzywo EVA, Epoksydowa/poliestrowa powłoka proszkowa, Guma silikonowa Lustro: szkło kosze na śmieci 4 szt. główna część: stal, epoksydowa/poliestrowa powłoka proszkowa, pokrywka/ uchwyt: stal nierdzewna, uchwyt pokrywy/ wiadro: tworzywo polipropylenowe, sztabka: stal, galwanizowane spód: stal nierdzewna, guma syntetyczna. Wysokość ok.: 29 cm Średnica ok.: 21 cm Pojemność ok.: 3 l szczotka toaletowa 4 szt. Pojemnik: ceramika porowata, szkliwo, noga/ nakładka wykończeniowa: cynk, chromowana powłoka pokrywka: cynk, tworzywo polipropylenowe, chromowana powłoka uchwyt: stal nierdzewna, części główne: plastik PP części metalowe: stal. Długość: ok. 42 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44410000-7, 39299300-7, 39224340-3, 42968300-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto60,00
okres udzielonych gwarancji30,00
termin wykonania dostawy10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie w terminie maksymalnie do 14 dni od podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania Zamówienia niezwłocznie po zawarciu umowy. Skrócenie terminu wykonania zamówienia będzie stanowiło jedno z kryteriów oceny ofert


Część nr: 3Nazwa: CZĘŚĆ III - wyposażenie strefy relaksu:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zestaw pianek siedzisk 4 kpl. Zestaw siedzisk o wys. 24 cm, wykonanych z pianki pokrytej skadenem. W zestawie: o 2 szare siedziska o bokach ok.: 47,6 cm; 2 x 37,2 cm; 22 cm. o 4 zielone siedziska o bokach ok.: 37,2 cm; 35,4 cm; 34,8 cm; 22 cm. gruszki 4 szt. Miękkie i wygodne gruszki wypełnione granulatem, dopasowujące się kształtem do osoby siedzącej. Pokryte trwałą tkaniną PCV bez ftalanów, którą łatwo utrzymać w czystości. o waga ok. 4 kg o śr. ok. 60 cm o wys. ok. 80 cm materac 2 kpl. Materace zapewniające bezpieczeństwo podczas zabawy dzieci. Materace można ze sobą łączyć za pomocą rzepów. Wykonane są z pianek pokrytych trwałą i zmywalną tkaniną. o 2 szt. o wym. materaca z wycięciami ok. 80 x 60 x 8 cm i ok. 75 x 75 x 8 cm o wym. materaca granatowego i błękitnego ok 80 x 60 x 8 cm o wym. ok. 85 x 88 x 8 cm dywan 2szt. Szczegóły produktu Rozm. o. 170x120 cm kolor: wielokolorowy skład dywanu: 100 % Polipropylen wysokość runa: ok. 13 mm ciężar całkowity: ok. 3000 gr /m2 Wymiar: o lampa 1 szt. Kolor do uzgodnienia z wykonawcą na etapie realizacji dostaw. Waga: cement, tworzywo polietylenowe Podstawa/ Rurka: stal, proszkowa powłoka Klosz: papier ryżowy Szerokość abażura: ok. 33 cm Wysokość: ok. 128 cm Średnica podstawy: ok. 22 cm Długość kabla: ok. 1.7 m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39113000-7, 31520000-7, 39531000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto60,00
okres udzielonych gwarancji30,00
termin wykonania dostawy10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie w terminie maksymalnie do 14 dni od podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania Zamówienia niezwłocznie po zawarciu umowy. Skrócenie terminu wykonania zamówienia będzie stanowiło jedno z kryteriów oceny ofert


Część nr: 4Nazwa: CZĘŚĆ IV - wyposażenie kuchni:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:komplet garnków 2 kpl. Produkt nadający się do wszystkich rodzajów kuchenek/płyt, łącznie z płytą indukcyjną. Wykonany ze stali nierdzewnej. Zestaw Zawierający: - Garnek z pokrywką 5 l, - rondel z pokrywką 2 l - patelnia śr. 28 cm. Uchwyt/ Pokrycie/ Główna część: stal nierdzewna. Części główne: stal nierdzewna, aluminium, Pokryte Teflonem (R) Professional. Pokrywka: Szkło żaroodporne. patelnie 1 kpl. Zestaw patelni - 3 sztuki o średnicy 20cm, 24cm, 28cm. Powłoka ceramiczne, zestaw z pasującymi pokrywkami. Kolor czarny. Zgodna z kuchenkami gazowymi, elektrycznymi, indukcyjnymi i płytami ceramicznymi. talerze 4 kpl. Komplet składający się z 18 sztuk- talerz obiadowy, talerz głęboki, talerz deserowy Produkt wykonany z porcelany skaleniowej, - naczynia trwałe i odporne na uderzenia. Możliwość używania w mikrofalówce i mycia w zmywarce. szklanki 10 kpl. Komplet składający się z 6 sztuk. Produkt nadający się także do napojów gorących. Wykonana ze szkła hartowanego, trwały i odporny na uderzenia z możliwością zmywania w zmywarce. kubki 60 szt. Kubek wykonany z porcelany skaleniowej, odporny na uderzenia i trwały z możliwością używania w mikrofalówce i zmywania w zmywarce. robot kuchenny 1 szt. Produkt posiadający wyposażenie: Końcówka do ubijania, Końcówka do mieszania, Rozdrabniacz, Końcówka do zagniatania ciasta, Misa ze stali szlachetnej, Młynek, Lampka LED, Wyciskarka do owoców cytrusowych, Maszynka do mielenia mięsa, Malakser, Tarcza do frytek, Nóż ze stali szlachetnej. Konstrukcja: ergonomiczny kształt, gumowe nóżki antypoślizgowe, planetarna przekładnia, przyssawki, uchylna głowica, tworzywo sztuczne. czajnik elektryczny 2 szt. Czajnik elektryczny o mocy 2400 W i pojemności ok. 1.7 l. Wyposażony w: wyjmowany filtr antywapniowy, obrotową podstawę, dwustronny wskaźnik poziomu wody i podświetlany wyłącznik, blokadę pokrywy, automatyczne wyłączenie po zagotowaniu, przy zdejmowaniu z podstawy, ochronę przed przegrzaniem oraz włączeniem pustego czajnika, Gumowe nóżki w podstawie Kolor do uzgodnienia z wykonawcą na etapie dostawy. sztućce 2 kpl. Komplet sztućców 30 sztuk ze stali nierdzewnej. Zestaw obejmuje: łyżkę, widelec, nóż, łyżeczkę do herbaty, widelec do ciast po 6 sztuk akcesoria kuchenne - deska 2 szt. Deska do krojenia z litego drewna - trwałego, naturalnego materiału, który nie tępi noży. Rowek w desce do zbierania soku z mięsa i owoców powstały podczas krojenia Stabilna podstawa do krojenia. Wymiary ok.: długość: 38 cm, szerokość: 27 cm, grubość: 22 mm akcesoria kuchenne - podkładki korkowe 7 kpl. Podkładki: produkt wykonany z korka. Chroni powierzchnię stołu; obniża poziom hałasu przy rozkładaniu naczyń. Rozmiar ok.: długość: 42 cm, szerokość: 32 cm, ilość w opakowaniu: 4 szt. akcesoria kuchenne - noże 2 kpl. Produkt wykonany ze stali nierdzewnej. W zestawie: 1 nóż uniwersalny 14 cm (dł. całkowita 25 cm), 1 nóż kucharski 16 cm (dł. całkowita 29 cm) oraz 1 nóż kucharski 20 cm (dł. całkowita 33 cm). rękawice kuchenne 4 szt. Rękawica: Tkanina: 100% bawełna, Wypełnienie: 100% poliester. Wymiar: długość: 33 cm. termosy 4 szt. Termos, dzbanek cateringowy 1.5 l Nadruk kawa/herbata Termos wykonany z wysokiej jakości stali nierdzewnej 18/10. Podwójne ścianki zapewniają doskonałą izolację termiczną i utrzymują temperaturę napoju przez wiele godzin. Nadaje się do zimnych oraz ciepłych napojów. Posiada termiczne zabezpieczenie zamknięcia oraz możliwość wylewania płynów bez zdejmowania korka. Pojemność: 1,5 l Wysokość: 25 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39221180-2, 39221000-7, 39221100-8, 39241100-4, 39223000-1, 39221150-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto60,00
okres udzielonych gwarancji30,00
termin wykonania dostawy10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie w terminie maksymalnie do 14 dni od podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania Zamówienia niezwłocznie po zawarciu umowy. Skrócenie terminu wykonania zamówienia będzie stanowiło jedno z kryteriów oceny ofert






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.