Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-13
Gdańsk: PN-34/124/2009/TRANSPORT S
Numer ogłoszenia: 61826 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 556 45 15, 7684281, faks (058) 556 36 18, 7614629.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-34/124/2009/TRANSPORT S.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na usługi transportowe, w zakresie: - przewozy asekuracyjne samochodem sanitarnym - Zespół Specjalistyczny typu S ok. 180 przewozów w okresie 1 roku; - samochód z ekipą wyjazdową, w skład której wchodzi: (sanitariusz/ratownik medyczny, lekarz - ze specjalizacją z zakresu medycyny ratunkowej, lub lekarz anestezjolog lub specjalista anestezjolog i intensywnej terapii, lub odbywający specjalizację z anestezjologii i intensywnej terapii lub medycyny ratunkowej zaawansowanej więcej niż 2 lata w tej specjalizacji), kierowca sanitarki, przez 5 dni w tygodniu: poniedziałek - piątek w godz. 800 do 2000, wezwanie na telefon - czas podstawienia samochodu max. do 60 minut. od momentu wezwania; - taryfikacja - stawka za ryczałt w granicach administracyjnych Trójmiasta; - za przejechany kilometr w przypadku wyjazdu poza granice adm. Trójmiasta - ryczałt + stawka za 1 km;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3500III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca aby mógł być dopuszczony do udziału w postępowaniu musi spełniać następujące warunki: 1) posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawym, zgodnie z wymogami ustawowymi, 2) posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli uprawnienia takie są wymagane, 3) posiadać wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) wyraża zgodę na wszystkie warunki określone w specyfikacji, 6) posiadać polisę ubezpieczeniowa O.C. lub inny stosowny dokument na podstawie którego działalność Wykonawcy jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, (druk ZP-17) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Rozdz. IV pkt. 12 specyfikacji.. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ aktualny, ważny odpis albo zaświadczenie z właściwego organu rejestracyjnego, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi usług objętych postępowaniem konkursowym, ze wskazaniem osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, a w przypadkach przewidzianych treścią art.230 kodeksu spółek handlowych dołączenie stosownej umowy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b/ zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na wykonywaniu krajowego zarobkowego przewozu osób, stosownie do prowadzonej działalności, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. -o warunkach wykonywania krajowego drogowego przewozu osób- (Dz. U. z dnia 24 listopada 1997r); c/ pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do właściwego organu rejestracyjnego; d/ świadectwa kwalifikacyjne kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w oferowanych pakietach - objętych ofertą lub oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu i dostarczeniu świadectw w przypadku udzielenia zamówienia; e/ zaświadczenie ukończenia kursu z podstawowego ratownictwa medycznego sanitariuszy/ratowników wykonujących usługę lub oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu i dostarczeniu świadectw w przypadku udzielenia zamówienia; f/ informacja o posiadanych środkach transportu / rodzaj, marka, typ, rok produkcji/ kopie dowodów rejestracyjnych w załączeniu, lub oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu i dostarczeniu kopii dowodów w przypadku udzielenia zamówienia; g/ wykaz/informacja o liczbie osób biorących udział w realizacji zamówienia (posiadających świadectwa kwalifikacyjne); h/ aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności; i/ akceptacja projektu umowy poprzez ich zaparafowanie i załączenie do oferty, j/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: wartości usługi, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia referencji/dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; k/ oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp. - Załącznik nr 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający, pok. 092 - Zespół ds Zamówień Publicznych i/lub jak IV.3.1).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Zamawiający, pok.44 - Sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Określenie struktury ilościowej i składu gatunkowego ichtiofauny w jeziorach ramienicowych (3140) i dystroficznych (3160) obszaru Natura 2000 Czerwona Woda pod Babilonem PLH220056"
- Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie modernizacji instalacji spalinowo- grzewczej lokali mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych na osiedlu "Zielone Wzgórze" w Gdańsku
- "Modernizacja systemu technologii transportu pionowego sceny".
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu Al. Hallera z ul. Lilii Wenedy i Żywiecką w Gdańsku".
- Dostawa cewników dializacyjnych i systemów do trombektomii dla UCK
- Dostawa mankietów uciskowych i zestawów przewodów dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja kongresu naukowego AI&EDU Szkoły Głównej Mikołaja Kopernika w Warszawie
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Dobroń do szkół w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
- Wynajem ambulansów typu C
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.