eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › odbiór i wywóz nieczystości stałych i płynnych z nieruchomości administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu



Ogłoszenie z dnia 2005-11-21

POZYCJA 61788

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Grudziądz: odbiór i wywóz nieczystości stałych i płynnych z nieruchomości administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu, do kontaktów: H. Tarczyńska, ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034, e-mail: mpgn.zamowienia@grudziadz.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbiór i wywóz nieczystości stałych i płynnych z nieruchomości administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielono na dwa zadania: Zadanie I - obejmuje odbiór i wywóz nieczystości stałych (nie segregowane, zmieszane odpady komunalne) wraz z dostarczeniem ustalonej liczby pojemników, z nieruchomości administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu przez opróżnianie pojemników z częstotliwością określoną w harmonogramie i zgodnie z istniejącymi przepisami sanitarnymi. Rodzaj, ilość pojemników: Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 SM -110 - 51 szt PA-1100 - 33 szt KP- 7 - 25 szt MGB - 240 - 67 szt MGB-120 - 2 szt MGB - 60 - 1 szt Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 SM -110 - 389 szt PA-1100 - 17 szt KP-7 - 3 szt MGB- 240 - 55 szt Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 SM -110 - 154 szt PA-1100 - 25 szt KP-7 - 11 szt MGB- 240 - 111 szt MGB 120 - 16 szt MGB 60 - 1 szt. Z części posesji BOM Nr 2 i BOM- Nr 3 wywóz nieczystości jest utrudniony. Pojemniki można tylko przenosić na pasach przez klatki schodowe - wykaz tych posesji zawiera załącznik do 1b, 1c do SIWZ. Łączna ilość pojemników: SM -110 - 594 szt PA - 1100 - 75 szt KP- 7 - 39 szt MGB 240 - 233 szt MGB 120 - 18 szt MGB 60 - 2 szt Zadanie II- obejmuje wywóz nieczystości płynnych z nieruchomości administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu przez opróżnianie zbiorników na nieczystości płynne, z częstotliwością określoną w harmonogramie. Zbiorniki na nieczystości płynne usytuowane są na posesjach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 i Nr 3 Ilość wywożonych nieczystości płynnych z nieruchomości w miesiącu: Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 - ca. 137 m³ Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 - ca. 117 m³ Informacje dotyczące miejsca składowania nieczystości: Nieczystości stałe - składowisko odpadów komunalnych w Zakurzewie oddalone od centrum miasta o około 20 km. Nieczystości płynne - stacja zlewowa oczyszczalni ścieków w Nowej Wsi obsługiwana przez Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 28/30 w Grudziądzu oddalona od centrum miasta w linii dojazdu 6 km. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Grudziądz. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Oryginalny kod CPV: 90.12.14.00 - Usługi uzdatniania oraz wywozu cieczy ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.35.00 - Usługi uzdatniania oraz wywozu cieczy ściekowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Odbiór i wywóz nieczystości stałych i płynnych z nieruchomości administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.05.2006; data zakończenia: 30.04.2009;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: zad I- 50.000 zad II- 3.000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają wymogi art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych. 2. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym przedmiotem zamówienia 3. Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku, gdy okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedną usługę dla zadania I o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł brutto, dla zadania II przynajmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 50 tyś zł brutto, potwierdzone referencjami od poprzednich zamawiających. 4. Dla zadania I- posiadają zezwolenie właściwego organu (wydanego w oparciu o zarządzenie nr 179/2004 Prezydenta Grudziądza z dnia 17 czerwca 2004 r.- w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli) na transport odpadów komunalnych, odbiór odpadów z nieruchomości położonych na terenie miasta Grudziądza oraz składowania ich na składowisku miejskim 5. Dla zadania II - posiadają zezwolenie właściwego organu na transport nieczystości ciekłych, odbiór nieczystości z nieruchomości położonych na terenie miasta Grudziądza oraz dostarczanie ich do oczyszczalni ścieków. 6. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Osiągnęli dodatni wynik finansowy w każdym badanym roku w latach 2002-2004 a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 06.01.2006, cena - 20. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.01.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.01.2006, godzina 10:30, w siedzibie zamawiającego- wejście nr 9 świetlica.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 15.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.