To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-07
Ogłoszenie nr 61783 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.
Sierpc: Bieżące utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa oraz oznakowania pionowego i poziomego na ulicach i placach będących w zarządzie miasta Sierpca
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 37885 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Piastowska
,
09200
Sierpc, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
, faks
, e-mail
zp@sierpc.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): https://bip.sierpc.pl/bipkod/004
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa oraz oznakowania pionowego i poziomego na ulicach i placach będących w zarządzie miasta Sierpca
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WIF.271.4.2017.RG
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Prace objęte ceną ryczałtową: 1) kontrola oznakowania pionowego wraz z urządzeniami drogowymi raz na trzy dni (barierki, słupki, łańcuchy bezpieczeństwa, itp.), 2) naprawa lub wymiana zamków przy urządzeniach bezpieczeństwa (barierkach, słupkach parkingowych itp.) oraz ich utrzymanie w celu umożliwienia nagłego otwarcia, 3) naprawa zamontowanych progów zwalniających (uzupełnianie brakujących elementów), 4) drobne naprawy nie wymagające wymiany znaków, barier, słupków, łańcuchów oraz innych urządzeń, 5) prostowanie znaków oraz urządzeń drogowych, 6) przekręcanie znaków oraz ich podnoszenie, regulowanie ustawienia wysokości oraz kąta ustawienia, 7) zawieszanie zerwanych łańcuchów bez ich wymiany, 8) mycie znaków w zależności od potrzeb, lecz nie mniej niż trzy razy w roku, 9) naprawa uszkodzonych nawierzchni po demontażu znaków i urządzeń drogowych w ich obrębie, 10) oznakowanie miejsc wskazanych przez pracownika Urzędu Miejskiego w przypadku organizowania imprez na terenie miasta, gdy zachodzi konieczność wyłączenia dla ruchu pojazdów części ulic, 11) usuwanie śniegu i lodu z zamocowanych tarcz, 12) zdjęcie tarcz znaków drogowych lub tabliczek informacyjnych pod tarczą znaku, 13) naprawy barier energochłonnych 14) gotowość (24 h/dobę) do zabezpieczenia nagłych zdarzeń drogowych zgłoszonych przez pracownika Urzędu Miasta Sierpc, Komendy Powiatowej Policji w Sierpcu, Państwowej Straży Pożarnej w Sierpcu, Straży Miejskiej. Czas reakcji od zgłoszenia do zabezpieczenia max. 120 min, w tym celu należy wskazać dyżurny numer telefonu, który zostanie udostępniony powyższym służbom. 2. Roboty obliczane według cen jednostkowych: 1) montaż tarcz znaków drogowych (małych, średnich) typu A, B, C, D, G (w szt. 30 szt.), 2) montaż tarcz znaków drogowych typu D, E, F (w szt. 8 szt.), 3) montaż tabliczek informacyjnych pod tarczą znaku, typu T (w szt. 15 szt.), 4) montaż słupka znaku drogowego O 60 mm (w szt. 10 szt.), 5) malowanie oznakowania poziomego (za l m2) farbą chlorokauczukową do asfaltu z atestem ścieralności (linie ciągłe, przerywane, na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych oraz strzałki i inne symbole) (w m2 - 3200 m2), 6) montaż progów zwalniających do 30km/h o wymiarach szerokość -90 cm, wysokość 5cm (w mb - 25 mb), 7) demontaż słupka znaku drogowego (w szt. - 10 szt.), 8) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniem (w szt. - 10 szt.), 9) wygrodzenie ruchu pieszych za pomocą U-12a - szczeblinkowe (w mb - 40 mb) 10) wykonanie projektów tymczasowej organizacji ruchu na wniosek Zamawiającego (w szt. - 3 szt.), 11) montaż tablic z nazwą ulicy wg. obowiązującego wzoru na terenie Miasta Sierpca z materiałem Wykonawcy (w szt. - 30 szt.), 3. Dodatkowe ustalenia obowiązujące Wykonawcę: 1) najdłuższy możliwy czas wykonania zgłoszonego przez Zarządcę drogi naprawy oznakowania, wymiany oznakowania lub ustawienia oznakowania ustala się na 48 godzin (maksymalnie), 2) W przypadku usługi awaryjnej (zagrażającej bezpieczeństwu ruchu drogowego) czas ten ustala się na 120 minut(maksymalnie), 4. Prace objęte zamówieniem należy wykonywać zgodnie ze "Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkami ich umieszczania na drogach" - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 r. (Dz.U. 2003 nr 220 poz. 2181r.z późn. zm.), 5. Podane ilości robót jednostkowych są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Roboty w powyższych ilościach należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu uzyskania porównywalności ofert, 6. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za prace ryczałtowe i rzeczywiście zlecone i wykonane usługi, Wykonawcy nie przysługuje żądanie roszczenia o wypłacenie całości wynagrodzenia za oszacowany przedmiot zamówienia w formularzu cenowym w przypadku mniejszej ilości usług jednostkowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233290-8
Dodatkowe kody CPV:
45233221-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT123203.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 144414.30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Dostawa oleju opałowego na lata 2024 i 2025 dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Sierpeckiego
- Poprawa bezpieczeństwa użytkowników poprzez przebudowę dróg powiatowych na terenie powiatu sierpeckiego
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3707W Łukomie - Dziki Bór
- Remont pokrycia dachowego kościoła Wniebowzięcia NMP w Sierpcu przy klasztorze Opactwa Sióstr Benedyktynek w Sierpcu wraz z robotami towarzyszącymi
- Rozbudowa budynku kas na potrzeby toalet dla zwiedzających wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Kompleksowe ubezpieczenie SP ZZOZ w Sierpcu
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.