eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mys³owice › Zakup tablic rejestracyjnych.



Og³oszenie z dnia 2017-11-24



Og³oszenie nr 617749-N-2017 z dnia 2017-11-24 r.

Miasto Mys³owice: Zakup tablic rejestracyjnych.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Mys³owice, krajowy numer identyfikacyjny 27625539300000, ul. Ul. Powstañców  1 , 41400   Mys³owice, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 32 223 40 75, e-mail um_zamowienia@myslowice.pl, faks 32 223 40 75; 222 25 65.
Adres strony internetowej (URL): http://www.myslowice.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
http://www.bip.myslowice.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.bip.myslowice.pl/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert w postaci elektronicznej.
Adres:
Oferty nale¿y sk³adaæ w siedzibie Zamawiaj±cego, tj. Urzêdzie Miasta Mys³owice, ul. Powstañców 1, 41-400 Mys³owice, piêtro II, pok. 305.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup tablic rejestracyjnych.
Numer referencyjny: ZP.271.1.32.2017.JP
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiaj±cego tablic rejestracyjnych zgodnie z wzorem okre¶lonym przez stosowne przepisy na ka¿dorazowe zamówienie Zamawiaj±cego, które bêdzie realizowane sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiaj±cego. 1.1. W ramach przedmiotu zamówienia przewidywana ilo¶æ w odniesieniu do: - tablic samochodowych wynosi 40 680 szt., tj. 13 560 szt. rocznie, - tablic motocyklowych i motorowerowych wynosi 2 040 szt., tj. 680 szt. rocznie. Ilo¶ci, o których mowa wy¿ej, s± orientacyjne, ustalone na podstawie zu¿ycia przez okres ostatnich 3 lat oraz przewidywanego zapotrzebowania, i mog± ulec zmianie, z zastrze¿eniem, ¿e dokonane zmiany nie spowoduj± zwiêkszenia ³±cznie kwoty brutto, okre¶lonej w § 4 ust. 1 projektu umowy (Za³±cznik Nr 7 do SIWZ). Zmiana ilo¶ci tablic rejestracyjnych nie wymaga aneksu. Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o realizacjê ca³o¶ci dostawy w powy¿szych ilo¶ciach. 1.2. W zakres zamówienia wchodzi równie¿ odbiór i niszczenie zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami dotycz±cymi zu¿ytych tablic rejestracyjnych. Wykonawca przyjmuje na siebie odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do likwidacji (przygotowanych przez punkty rejestracji w postaci paczek po 25 szt. o zawarto¶ci opisanej w dodatkowych protoko³ach przekazania) i ich fizyczn± kasacjê zgodnie z ww. norm±. Koszty za³adunku i roz³adunku tablic rejestracyjnych oraz tablic rejestracyjnych przygotowanych do z³omowania oraz koszty ich z³omowania obci±¿aj± wykonawcê. 1.3. Tablice rejestracyjne musz± byæ dostarczone w terminie okre¶lonym przez wykonawcê w z³o¿onej ofercie, jednak¿e nie d³u¿szym ni¿: - 5 dni roboczych dla partii tablic rejestracyjnych (maksymalnie 300 kpl), - 3 dni robocze dla tablic rejestracyjnych zamawianych w trybie awaryjnym, reklamacyjnym lub wtórniki (1 kpl). Zamawiaj±cy mo¿e z³o¿yæ zamówienie na tablice rejestracyjne e-mailem/faksem/telefonicznie lub pisemnie. 2. Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca udzieli³ 48 miesiêcy gwarancji na tablice rejestracyjne bêd±ce przedmiotem zamówienia, której bieg rozpoczyna siê dla ka¿dej partii tablic rejestracyjnych od dnia ich bezusterkowego odbioru przez Zamawiaj±cego. Jednorazowa dostawa partii tablic rejestracyjnych bêdzie zawiera³a maksymalnie 300 kpl. Zamówienie w trybie awaryjnym i reklamacyjnym wraz z dostaw± oraz wtórniki mo¿e dotyczyæ 1 kpl tablic rejestracyjnych. 3. Przez zg³oszenie w trybie reklamacyjnym Zamawiaj±cy rozumie niezgodno¶æ wykonania tablic rejestracyjnych ze z³o¿onym zamówieniem, niedomalowanie tablicy, uszkodzenie, b³êdny numer itp. Przez zg³oszenie w trybie awaryjnym Zamawiaj±cy rozumie tryb w którym bêdzie realizowana dostawa wtórników tablic rejestracyjnych w przypadku kradzie¿y.

II.5) G³ówny kod CPV: 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 383460,00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-12-31
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e posiada za¶wiadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne, wydane przez w³a¶ciwego marsza³ka województwa zgodnie z art. 75a i nast. ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1260, z pó¼n. zm.). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie ww. warunku udzia³u w postêpowaniu wykazanie, ¿e za¶wiadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, posiada co najmniej jeden z wykonawców, który bêdzie realizowa³ tê czê¶æ zamówienia, z którym wi±¿e siê obowi±zek posiadania za¶wiadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Na podstawie art. 24aa uPzp (procedura odwrócona), Zamawiaj±cy, w postêpowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, najpierw dokona oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Je¿eli wykonawca, o którym mowa w zdaniu pierwszym, uchyla siê od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, Zamawiaj±cy zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu wykonawca, który z³o¿y³ ofertê najwy¿ej ocenion± spo¶ród pozosta³ych ofert. 2. Wykaz o¶wiadczeñ sk³adanych przez wykonawcê w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e nie podlega on wykluczeniu. 2.1. Na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 uPzp, do oferty wykonawca do³±cza aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu (Za³±cznik Nr 2 do SIWZ). 2.2. Z uwagi na brak okre¶lenia przez Zamawiaj±cego szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolno¶ci technicznej lub zawodowej nie znajduje zastosowania wymóg, o którym mowa w art. 25a ust. 3 pkt 2 uPzp, tj. zamieszczenia przez wykonawcê, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, informacji o tych podmiotach, w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ppkt 2.1. 2.3. Na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 2 uPzp, na ¿±danie Zamawiaj±cego, wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ppkt 2.1. 2.4. Na podstawie art. 25a ust. 6 uPzp, w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu (Za³±cznik Nr 2 do SIWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3. Wykaz o¶wiadczeñ lub dokumentów sk³adanych przez wykonawcê w postêpowaniu na wezwanie Zamawiaj±cego w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 uPzp (brak podstaw wykluczenia). 3.1. Na podstawie art. 26 ust. 2 uPzp, Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 uPzp (brak podstaw wykluczenia), tj.: 3.1.1) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp (wykluczenie fakultatywne); 3.1.2) dokumentu/ów wymienionego/ych w ppkt 3.1.1 - dotycz±cego/ych podwykonawcy/ów niebêd±cego/ych podmiotem/ami, na którego/ych zasoby powo³uje siê wykonawca (tj. dotycz±cego/ych podwykonawcy/ów, któremu/ym wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który/zy nie jest/s± podmiotem/ami, na którego/ych zdolno¶ciach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a uPzp). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument/y wymieniony/e w ppkt 3.1.1 sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie ¿±da: - o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 uPzp (brak podstaw wykluczenia obligatoryjnego). Ocena, czy wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 uPzp nast±pi w oparciu o z³o¿one o¶wiadczenie wstêpne, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pkt 1 uPzp (Za³±cznik Nr 2 do SIWZ), - dokumentu/ów wymienionego/ych w ppkt 3.1.1 - w odniesieniu do podmiotu/ów, na którego/ych zasoby powo³uje siê wykonawca (tj. w odniesieniu do podmiotu/ów, na którego/ych zdolno¶ciach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a uPzp) bowiem nie znajduje zastosowania art. 22a uPzp. Terminy wykluczenia wykonawcy/ów w zwi±zku z zaistnieniem przes³anek wykluczenia okre¶la art. 24 ust. 7 uPzp. Zgodnie z art. 24 ust. 8 uPzp (instytucja samooczyszczenia), wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 uPzp, mo¿e przedstawiæ dowody na to, ¿e podjête przez niego ¶rodki s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, w szczególno¶ci udowodniæ naprawienie szkody wyrz±dzonej przestêpstwem lub przestêpstwem skarbowym, zado¶æuczynienie pieniê¿ne za doznan± krzywdê lub naprawienie szkody, wyczerpuj±ce wyja¶nienie stanu faktycznego oraz wspó³pracê z organami ¶cigania oraz podjêcie konkretnych ¶rodków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które s± odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestêpstwom lub przestêpstwom skarbowym lub nieprawid³owemu postêpowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje siê, je¿eli wobec wykonawcy, bêd±cego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem s±du zakaz ubiegania siê o udzielenie zamówienia oraz nie up³yn±³ okre¶lony w tym wyroku okres obowi±zywania tego zakazu. Na podstawie art. 24 ust. 9 uPzp, wykonawca nie podlega wykluczeniu, je¿eli Zamawiaj±cy, uwzglêdniaj±c wagê i szczególne okoliczno¶ci czynu wykonawcy, uzna za wystarczaj±ce dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 uPzp. Na podstawie art. 24 ust. 10 uPzp, w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 uPzp, przed wykluczeniem wykonawcy, Zamawiaj±cy zapewnia temu wykonawcy mo¿liwo¶æ udowodnienia, ¿e jego udzia³ w przygotowaniu postêpowania o udzielenie zamówienia nie zak³óci konkurencji. Zamawiaj±cy wskazuje w protokole sposób zapewnienia konkurencji. 3.2. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 3.1.1 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ppkt 3.2 zdanie pierwsze, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 3.3. W przypadku wskazania przez wykonawcê: 3.3.1) dostêpno¶ci dokumentów, o których mowa w ppkt 3.1 i ppkt 3.2, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcê dokumenty; 3.3.2) dokumentów, o których mowa w ppkt 3.1 i ppkt 3.2, które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci dokumentów przechowywanych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 uPzp, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 uPzp, skorzysta z posiadanych dokumentów, o ile s± one aktualne.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Na podstawie art. 24aa uPzp (procedura odwrócona), Zamawiaj±cy, w postêpowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, najpierw dokona oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Je¿eli wykonawca, o którym mowa w zdaniu pierwszym, uchyla siê od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, Zamawiaj±cy zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu wykonawca, który z³o¿y³ ofertê najwy¿ej ocenion± spo¶ród pozosta³ych ofert. 2. Wykaz o¶wiadczeñ sk³adanych przez wykonawcê w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 2.1. Na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 uPzp, do oferty wykonawca do³±cza aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik Nr 3 do SIWZ). 2.2. Z uwagi na brak okre¶lenia przez Zamawiaj±cego szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolno¶ci technicznej lub zawodowej nie znajduje zastosowania wymóg, o którym mowa w art. 25a ust. 3 pkt 2 uPzp, tj. zamieszczenia przez wykonawcê, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, informacji o tych podmiotach, w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ppkt 2.1. 2.3. Na podstawie art. 25a ust. 6 uPzp, w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik Nr 3 do SIWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokument ten potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 3. Wykaz o¶wiadczeñ lub dokumentów sk³adanych przez wykonawcê w postêpowaniu na wezwanie Zamawiaj±cego w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 uPzp (spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu). 3.1. Na podstawie art. 26 ust. 2 uPzp, Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 uPzp (spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu), tj. za¶wiadczenia o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne, wydanego przez w³a¶ciwego marsza³ka województwa zgodnie z art. 75a i nast. ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1260, z pó¼n. zm.). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, za¶wiadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, sk³ada co najmniej jeden z wykonawców, który bêdzie realizowa³ tê czê¶æ zamówienia, z którym wi±¿e siê obowi±zek posiadania za¶wiadczenia. 3.2. W przypadku wskazania przez wykonawcê: 3.2.1) dostêpno¶ci dokumentu, o którym mowa w ppkt 3.1, w formie elektronicznej pod okre¶lonym adresem internetowym ogólnodostêpnej i bezp³atnej bazy danych, Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez wykonawcê dokument; 3.2.2) dokumentu, o którym mowa w ppkt 3.1, który znajduje siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci dokumentu przechowywanego przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 uPzp, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 uPzp, skorzysta z posiadanego dokumentu, o ile jest on aktualny.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Poleganie na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a uPzp. W niniejszym postêpowaniu nie znajduje zastosowania art. 22a uPzp bowiem Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. 2. Wspólne ubieganie siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 23 i art. 25a ust. 6 uPzp. 2.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (np. cz³onkowie/partnerzy konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej) zobowi±zani s± do z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa (Za³±cznik Nr 4 do SIWZ), zgodnie z którym ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Na podstawie art. 24 ust. 11 uPzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik do pisma zawieraj±cego ww. informacje. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Na podstawie art. 26 ust. 2f uPzp, je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu, spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio o¶wiadczenia lub dokumenty nie s± ju¿ aktualne, do z³o¿enia aktualnych o¶wiadczeñ lub dokumentów. 5. Podwykonawstwo na zasadach okre¶lonych w art. 36a, art. 36b, art. 36ba uPzp. 5.1. Na podstawie art. 36a ust. 1 uPzp, wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy. Zamawiaj±cy nie wprowadza zastrze¿enia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 pkt 2 uPzp. 5.2. Zgodnie z art. 36b ust. 1 uPzp, Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez wykonawcê w pkt 11 formularza ofertowego (Za³±cznik Nr 1 do SIWZ) czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, i podania przez wykonawcê firm podwykonawców. Na podstawie art. 36b ust. 1b uPzp, w przypadku zamówieñ na dostawy, Zamawiaj±cy za¿±da, aby przed przyst±pieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile s± ju¿ znane, poda³ nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaanga¿owanych w takie dostawy. Wykonawca zawiadomi Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a tak¿e przeka¿e informacje na temat nowych podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê dostaw. 6. O¶wiadczenia i dokumenty nale¿y z³o¿yæ w formie zgodnej z poni¿szymi zasadami. 6.1. O¶wiadczenia dotycz±ce wykonawcy oraz dotycz±ce podwykonawców, sk³adane s± w oryginale. 6.2. Dokumenty inne ni¿ o¶wiadczenia, o których mowa w ppkt 6.1, sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. 6.3. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. 6.4. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie pisemnej. 6.5. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentów, innych ni¿ o¶wiadczenia, wy³±cznie wtedy, gdy z³o¿ona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶ci co do jej prawdziwo¶ci. 6.6. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 6.7. Pe³nomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (Za³±cznik Nr 4 do SIWZ), zgodnie z którym ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego sk³adane jest w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza. 6.8. Pe³nomocnictwo wykonawcy (Za³±cznik Nr 5 do SIWZ), zgodnie z którym ustanawia pe³nomocnika w zakresie przez siebie wskazanym, sk³adane jest oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca/y jest/s± zobowi±zany/i wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 10.000,00 PLN (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100). 2. Zgodnie z art. 45 ust. 6 uPzp, wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: - pieni±dzu, - porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z pó¼n. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Miasto Mys³owice - ING Bank ¦l±ski S.A., nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Za skutecznie wniesione wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje siê na rachunku Zamawiaj±cego. Do oferty nale¿y do³±czyæ kopiê polecenia przelewu. 4. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 5. Orygina³ wadium wniesionego w formie niepieniê¿nej wykonawca/y jest/s± zobowi±zany/i do³±czyæ do oferty. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ w pieni±dzu musi spe³niaæ wymagania wynikaj±ce z uPzp, w szczególno¶ci okre¶laæ bezwarunkowy, nieodwo³alny obowi±zek zap³aty na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego, w przypadkach okre¶lonych w uPzp oraz byæ wa¿ne przez okres zwi±zania ofert± okre¶lony w niniejszej siwz. 6. W przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 1 uPzp), wadium w formie gwarancji/porêczenia musi byæ wystawione na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 7. Wadium wnoszone w pieni±dzu zachowuje wa¿no¶æ przez ca³y okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniê¿nej musi byæ wa¿ne co najmniej od dnia, w którym przypada termin sk³adania ofert, do dnia, w którym up³ywa termin zwi±zania ofert±. 8. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp. 9. Zwrot, a tak¿e ponowne wniesienie wadium nastêpuje wed³ug przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin dostawy partii tablic rejestracyjnych (maksymalnie 300 kpl) 20,00
Termin dostawy tablic rejestracyjnych (awaryjny, reklamacyjny, wtórniki) (1 kpl)20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê, o której mowa w pkt 1, w odniesieniu do: 2.1) czê¶ci zamówienia w przypadku zlecenia jej wykonania podwykonawcy/om w okresie realizacji przedmiotu umowy; 2.2) wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i us³ug, b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, d) zmiany przepisów prawnych okre¶laj±cych wzory tablic rejestracyjnych - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 2 ppkt 2.2 lit. a warto¶æ netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych, obowi±zuj±cych przepisów. 4. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 2 ppkt 2.2 lit. b wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu wykonawcy, wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie, do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 2 ppkt 2.2 lit. c wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego. 6. Obowi±zek wykazania, i¿ zmiany okre¶lone w pkt 2 ppkt 2.2 lit. b i c maj± bezpo¶redni wp³yw na koszty wykonania zamówienia spoczywa na wykonawcy. 7. W celu dokonania zmiany umowy, o których mowa w pkt 2 ppkt 2.2 lit. b i c, wykonawca jest zobowi±zany wyst±piæ do Zamawiaj±cego z pisemnym wnioskiem o zmianê wynagrodzenia, przedk³adaj±c odpowiednie kalkulacje i dokumenty, w tym m.in. kopie umów z pracownikami realizuj±cymi przedmiot zamówienia, dokumenty/deklaracje ZUS: 7.1) potwierdzaj±ce zasadno¶æ i bezpo¶redni wp³yw zaistnia³ych zmian na koszty wykonania zamówienia; 7.2) okre¶laj±ce stopieñ w jakim zmiana, o której mowa w pkt 2 ppkt 2.2 lit. b i c wp³ynie na wysoko¶æ wynagrodzenia. 8. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy zgodnie z zapisami pkt 7 nast±pi od dnia: 8.1) wej¶cia w ¿ycie przepisów uzasadniaj±cych zmianê, je¿eli wykonawca z³o¿y wniosek w terminie do 30 dni kalendarzowych, licz±c od dnia wej¶cia w ¿ycie tych przepisów; lub 8.2) z³o¿enia wniosku przez wykonawcê, je¿eli wniosek wp³ynie do Zamawiaj±cego po up³ywie terminu okre¶lonego w pkt 8 ppkt 8.1. 9. Zmiany wynagrodzenia w zakresie okre¶lonym w pkt 2 ppkt 2.2 mog± dotyczyæ jedynie niezrealizowanej czê¶ci zamówienia. 10. W pozosta³ym zakresie zmian do umowy stosuje siê art. 144 ust. 1 pkt 2-6, ust. 1a-1e oraz ust. 2 i ust. 3 uPzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-12-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferty nale¿y sk³adaæ w jêzyku polskim.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.