To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-07
Ogłoszenie nr 61763 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.
Słupno: Budowa gminnego żłobka w Słupnie w systemie zaprojektuj i wybuduj
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 33852
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 36721
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słupno, krajowy numer identyfikacyjny
61101599700000, ul.
ul. Miszewska
,
09472
Słupno, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
024 2679560, 2679584, faks
242 612 977, e-mail
ug@slupno.eu
Adres strony internetowej (URL): www.ugslupno.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa gminnego żłobka w Słupnie w systemie zaprojektuj i wybuduj
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WIR.271.1.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie gminnego żłobka w Słupnie, gmina Słupno zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, który stanowi koncepcja architektoniczna budynku żłobka wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub dokonaniem zgłoszenia wykonania robót budowalnych i przyjęciem zgłoszenia bez sprzeciwu oraz pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji zadania. Zakres prac projektowych obejmuje: - opracowanie projektu zagospodarowania terenu wraz z projektem zagospodarowania zielenią, - sporządzenie projektu budowlanego budynku żłobka wraz z projektami budowlanymi instalacji wewnętrznych dla wszystkich branż, - sporządzenie projektów budowlanych przyłączy do sieci zewnętrznych dla wszystkich branż, - sporządzenie projektu budowlanego dla ciągów komunikacyjnych, projektowanych dojść, schodów, placów utwardzonych, miejsc parkingowych itp. - uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych, opinii, badań i uzgodnień oraz pozwolenia na budowę dla wszystkich branż związanych z przedsięwzięciem lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, - sporządzenie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego i harmonogramu robót dla wszystkich robót - wykonanie robót budowlanych na podstawie wyżej wymienionych projektów - w wyniku których powstanie budynek żłobka wraz z instalacjami wewnętrznymi i niezbędną infrastrukturą techniczną - pełnienie nadzoru autorskiego przez projektanta oraz zapewnienie kierownictwa nad robotami budowlanymi we wszystkich branżach - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz założenie książki obiektu budowlanego wraz z wdrożeniem instrukcji bezpieczeństwa pożarowego. Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje plac budowy, odwodnienie wykopów, wywóz i utylizację ziemi z wykopów, po zakończonych robotach doprowadzi teren do porządku. 2. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną robót, w tym wykona geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wszystkich wykonanych robót. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy na okres minimum 60 miesięcy, licząc ten okres od daty odbioru końcowego lub odbioru końcowego usunięcia usterek, jeśli takie będą stwierdzone. 2. CPV: 71.22.00.00-6; 71.22.10.00-3; 71.22.20.00-0; 71.24.80.00-8; 71.24.00.00-2; 71.42.00.00-8; 71.32.00.00-7; 45.21.41.00-1; 45.10.00.00-8; 45.23.00.00-8; 45.40.00.00-1. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno - użytkowy - koncepcja i zapisy niniejszej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71220000-6
Dodatkowe kody CPV:
71221000-3,
71248000-8,
71240000-2,
71420000-8,
71320000-7,
45214100-1,
45100000-8,
45230000-8,
45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164 ze zmianami), cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1008130.08 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.