eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Dostawę fabrycznie nowego specjalistycznego samochodu ciężarowego na podwoziu trzyosiowym typu śmieciarka z jednokomorową zabudową przeznaczoną do wywozu odpadów komunalnych o DMC do 26,0 Mg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-07

Ogłoszenie nr 61757 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.

Brodnica: Dostawę fabrycznie nowego specjalistycznego samochodu ciężarowego na podwoziu trzyosiowym typu śmieciarka z jednokomorową zabudową przeznaczoną do wywozu odpadów komunalnych o DMC do 26,0 Mg
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 87112393000000, ul. Gajdy  13, 87300   Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 0-56 4983073, e-mail wbartoszewski@pgk.com.pl, faks 0-56 4982863.
Adres strony internetowej (URL): www.pgk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://brodnicapgk.bip.e-zeto.eu/index.php


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę fabrycznie nowego specjalistycznego samochodu ciężarowego na podwoziu trzyosiowym typu śmieciarka z jednokomorową zabudową przeznaczoną do wywozu odpadów komunalnych o DMC do 26,0 Mg
Numer referencyjny: 1/UT/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego samochodu ciężarowego na podwoziu trzyosiowym typu śmieciarka z jednokomorową zabudową przeznaczoną do wywozu odpadów komunalnych o DMC do 26,0 Mg, o pojemności skrzyni ładunkowej minimum 16 m3, przystosowanej do opróżniania pojemników o pojemności od 60 litrów do 1100 litrów, w ilości 1 sztuka. Wymagania dotyczące podwozia: Podwozie: 1. Podwozie fabrycznie nowe, rok produkcji 2016 lub 2017. 2. Podwozie przeznaczone pod zabudowę śmieciarki 3. Podwozie nie wymagające dodatkowego układu centralnego smarowania (bezobsługowe). 4. Dopuszczalna masa całkowita 26,0 Mg. 5. Podwozie trzyosiowe. 6. Synchronizacja podwozia z zabudową. Rama: 1. Rozstaw osi pojazdu minimalnie 3300 mm maksymalnie 3500 mm (między osią kierowaną a napędową). 2. Metalowe osłony boczne. 3. Zderzak przedni. 4. Rama zabezpieczona farbami antykorozyjnymi. Kabina: 1. Kabina dzienna 3 miejscowa, tzw. krótka. 2. Zawieszenie kabiny 4 punktowe mechaniczne. 3. Szyba przednia standardowa. 4. Tylna ściana kabiny bez okna. 5. Lusterko prawe krawężnikowe spełniające normę ECE-R46.04 6. Lusterko przednie po stronie pasażera dojazdowe (zgodne z UE). 7. Lusterka podgrzewane i sterowane elektrycznie. 8. Chlapacz kół osi przedniej i tylnej. 9. Kolor kabiny biały RAL 9001 (lub równoważny) lub pomarańczowy RAL 2011 (lub równoważny). Wyposażenie kabiny: 1. Pokrycia siedzeń wykonane z materiału o standardowej jakości. 2. Fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym. 3. Ławka dla dwóch pasażerów (lub siedzenia pojedyncze). 4. Panele drzwi plastikowe, materiał ścian kabiny winyl. 5. Klimatyzacja fabryczna. 6. Filtr przeciwpyłkowy. 7. Kontrolka niezapiętego pasa bezpieczeństwa po stronie kierowcy. 8. Elektryczny podnośnik szyb w drzwiach kierowcy i pasażera. 9. Mechaniczna osłona przeciwsłoneczna szyby przedniej. 10. Zestaw wskaźników km/h 11. Tachograf cyfrowy. 12. Komputer pokładowy. 13. Język polski dla wyświetlacza na tablicy wskaźników. 14. Radio fabryczne. Silnik, układ chłodzenia, sprzęgło: 1. Silnik o pojemności około 9 dm3 i mocy około 280 KM z bezpośrednim wtryskiem paliwa. 2. Silnik spełniający normę emisji spalin EURO 6. 3. Podgrzewany filtr paliwa. 4. Dwustopniowy filtr paliwa podgrzewany / separator wody. 5. Sprężarka powietrza. 6. Hamulec silnikowy. 7. Elektroniczny ogranicznik prędkości jazdy do 85 km/h z tolerancją 1km/h. 8. Urządzenie do utrzymywania stałej prędkości obrotowej silnika (tempomat). 9. Międzynarodowa dokumentacja dopuszczenia do eksploatacji. 10. Odsilnikowa przystawka odbioru mocy przystosowana do zabudowy komunalnej. Skrzynia biegów: 1. Manualna lub automatyczna minimum 12 biegów. 2. Sygnał ostrzegawczy załączonego biegu wstecznego. Przednia oś, przednie zawieszenie: 1. Przednie zawieszenie o nośności minimum 8,0 Mg. Tylne osie, tylne zawieszenie: 1. Tylne zawieszenie pneumatyczne. 2. Blokada mechanizmu różnicowego mostu napędowego. 3. Przełożenie tylnego mostu przystosowane do ciężkich warunków komunalnych. 4. Automatyczne opuszczanie osi podnoszonej. Ogumienie: 1. Ogumienie minimum 315/80R22,5. 2. Na osi napędowej ogumienie przystosowane do ruchu miejskiego o nierównej nawierzchni. Zbiorniki: 1. Zbiornik paliwa o pojemności minimum 200 litrów zamykany osobnym kluczem. 2. Zabezpieczenie wlewu paliwa. 3. Zbiornik Ad Blue o pojemności minimum 40 litrów. Układ kierowniczy: 1. Układ kierowniczy lewostronny. 2. Koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem. Układ hamulcowy: 1. Hamulec postojowy pojazdu. 2. Układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS). 3. Hamulce tarczowe osi przedniej. 4. Hamulce tarczowe osi tylnej. 5. Osuszacz powietrza podgrzewany. Oświetlenie: 1. Oświetlenie pojazdu zgodne z przepisami o ruchu drogowym obowiązujące dla danego typu pojazdu. 2. Światła do jazdy dziennej. 3. Światła główne halogenowe podwójne H7 dla ruchu prawostronnego. 4. Światła pozycyjne. 5. Boczne światła obrysowe. 6. Belka ze światłami ledowymi zamontowana na dachu kabiny dająca pomarańczowe oświetlenie. Układ elektryczny: 1. Instalacja elektryczna 24 V 2. Alternator 3. Sygnał dźwiękowy Pozostałe wyposażenie: 1. Instrukcja obsługi w języku polskim. 2. Dywaniki gumowe 3. Pokrowce na fotele w kabinie. 4. Apteczka. 5. Gaśnica. 6. Trójkąt ostrzegawczy. 7. Lampa ostrzegawcza. 8. Dwa kliny pod koła. 9. Koło zapasowe. 10. Podnośnik hydrauliczny. 11. Zestaw narzędzi. Wymagany cotygodniowy raport, przedstawiający zużycie paliwa, przejechane kilometry, itp. Wymagania dotyczące zabudowy: 1. Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem zasypowym tylnym, 2. Skrzynia ładunkowa jednokomorowa o przekroju prostokątnym, wykonana z blachy grubości minimum 3 mm, ożebrowana profilem stalowym z podłogą płaską z blachy o grubości minimum 4 mm, 3. Pojemność skrzyni ładunkowej minimum 16 m^3, 4. Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie, 5. Objętość kosza zasypowego minimum 1,5 m^3, 6. Odwłok wykonany z blachy typu Hardox o grubości od 4 do 6 mm, 7. Wanna odwłoka o grubości od 6 do 8 mm, 8. Mechanizm zgniatania liniowo - płytowy, czyli tzw. "szufladowy", 9. Stopień zagęszczenia odpadów minimum 1 : 5, 10. Możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym - przełączanie na pulpicie w kabinie kierowcy na warianty: bio, papier, komunalne i gabaryty, 11. Możliwość zmiany wysokości grzebienia w pionie w urządzeniu załadowczym poprzez sterowanie hydrauliczne, 12. Uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 60 do 1100 litrów, 13. Automatyczny przełącznik do ustawienia dwóch prędkości podnoszenia zasypu: dla pojemników o pojemności do 240 litrów i powyżej, 14. Część tylna (odwłok) posiadająca automatyczne blokowanie i odblokowywanie, 15. Dwa siłowniki prasy zgniatającej, 16. Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, 17. Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym, 18. Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy, 19. Dwa wyłączniki bezpieczeństwa, 20. Sterownik dla automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego, 21. Sterowanie ręczne, 22. Sterowanie płytą wypychającą "wysuwanie i wsuwanie" odbywa się z pulpitu sterowniczego znajdującego się przy siedzeniu w kabinie kierowcy, 23. Możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia i opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej, 24. Zdalny odczyt parametrów pracy oraz kodów błędów przez serwis Wykonawcy, 25. Włączanie pompy hydraulicznej poprzez sprzęgło elektromagnetyczne, 26. Zabudowa wykonana ze stali o podwyższonej odporności na ścieranie i korozję, kilkakrotnie gruntowana i lakierowana w kolorze pomarańczowym RAL 2011, 27. Oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz dwa światła ostrzegawcze "kogut" z przodu i z tyłu pojazdu, 28. Reflektor roboczy z tyłu zabudowy, 29. Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku, 30. Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami - automatyczna informacja w kabinie kierowcy o tym, który stopień jest zajęty, 31. Sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu, 32. Centralne smarowanie na smar stały w minimum 30 punktach, 33. Zabudowa musi odpowiadać wytycznym 89/392 EWG i posiadać znak CE, parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według EN 1501-1 z późniejszymi zmianami, 34. Rok produkcji 2017, 35. Instrukcja obsługi i katalog części zamiennych w języku polskim, 36. Dokumenty niezbędne do zarejestrowania skompletowanego pojazdu, 37. Włącznik ograniczający prędkość pojazdu do 30 km/h i blokujący jazdę do tyłu przy włączonej przystawce.

II.5) Główny kod CPV: 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 2


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek dotyczący Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej za spełniony na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę potwierdzających możliwość prowadzenia przedmiotowej działalności - na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Spełnienie tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował minimum 3 dostawy pojazdów specjalistycznych typu śmieciarki z zabudową jedno komorową, przeznaczone do wywozu odpadów komunalnych, o wartości minimum 650 tys. brutto każda wykazana dostawa (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1) 2. Parametry techniczne oferowanego pojazdu Parametry techniczne oferowanego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka z zabudową dwukomorową, przeznaczony do wywozu selektywnie zebranych odpadów komunalnych 3. Umowa na dostawy Zaakceptowany projekt umowy na wykonanie dostawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
12.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 15.000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy nr konta 56 9484 1150 0000 1326 2000 0001. 12.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14.04.2017 12.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1. Pieniądzu, 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. Gwarancjach bankowych, 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 12.4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 12.5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 12.6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4A i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 12.7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 12.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, t.j. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin dostawy30
Odległoścć serwisu10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich dopuszcza możliwość dokonania zmian niniejszej umowy: konieczności zmiany umownego terminu realizacji zamówienia z powodu: a) działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, b) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych problemami z jego zdolnością płatniczą lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, c) z powodu zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, d) z powodu zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy po uzyskaniu zgody zamawiającego, e) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego; f) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 2. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów strony winny informować się pisemnie. 3. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18/04/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> W języku Polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.