eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na sztucznym lodowisku dla dzieci i młodzieży w wieku do 19 lat z terenu Gminy Wieliczka w okresie od 03.02.2014 r do 14.02.2014 r. (10 dni roboczych)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-10

Wieliczka: Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na sztucznym lodowisku dla dzieci i młodzieży w wieku do 19 lat z terenu Gminy Wieliczka w okresie od 03.02.2014 r do 14.02.2014 r. (10 dni roboczych)
Numer ogłoszenia: 6173 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczka , ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 263 41 00, faks 12 278 68 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na sztucznym lodowisku dla dzieci i młodzieży w wieku do 19 lat z terenu Gminy Wieliczka w okresie od 03.02.2014 r do 14.02.2014 r. (10 dni roboczych).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług polega na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć sportowo - rekreacyjnych na sztucznym lodowisku dla dzieci i młodzieży do lat 19 od dnia 03.02.2014 r. do dnia 14.02.2014 r. - 10 dni (wszystkie dni robocze). Wykonawca zapewnia bilety wstępu na sztuczne lodowisko wraz z usługą instruktorską nauki dla dwóch grup/wejść dziennie. Natomiast dwa wejścia na tych samych zasadach dotyczących biletów są zapewnione bez instruktorów. Limit wejść na sztuczne lodowisko dla czterech grup wynosi 160 osób dziennie. Uwaga: Osoby w liczbie 160 osób dziennie zobowiązane są do zapłaty za wejście na sztuczne lodowisko kwotę w wysokości 1 zł. Przewidziany przedział czasowy wejść grup na sztuczne lodowisko w każdym dniu roboczym: I wejście godz. 10:00 - 10:55 wraz z instruktorem II wejście godz. 11:30 - 12:25 wraz z instruktorem III wejście godz. 14:00 - 14:55 IV wejście godz. 15:00 - 15:55 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował sztucznym lodowiskiem spełniającym wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami dotyczącymi ogólnych zasad korzystania dzieci i młodzieży z lodowiska, szczególnie spełniające warunki bezpieczeństwa osób przebywających na sztucznym lodowisku. CPV 92600000-7 Usługi sportowe 3.1. Wykonawca zapewnia możliwość wypożyczenia łyżew na lodowisku, oraz zapewnia stały nadzór nad bezpieczeństwem korzystających ze sztucznego lodowiska. Dla określonych wejść Wykonawca zapewnia instruktorów. 3.2 Przykładowa tematyka zajęć: a) zapoznanie się z obiektem, jego regulaminem, zasadami bezpieczeństwa i higieny b) opanowanie podstawowych czynności ruchowych na sztucznym lodowisku c) zorganizowanie gier i zabaw na sztucznym lodowisku Zadaniem Wykonawcy jest udzielenie gwarancji rozumianej jako konieczność bezwzględnego zapewnienia ciągłości wykonywania usługi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.60.00.00 - Usługi sportowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.02.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w okresie wykonywania usługi musi dysponować sztucznym lodowiskiem spełniającym wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami dotyczącymi ogólnych zasad korzystania dzieci i młodzieży z lodowiska, szczególnie spełniające warunki bezpieczeństwa osób przebywających na sztucznym lodowisku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w okresie wykonywania usługi musi dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia instruktora łyżwiarstwa

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty- sporządzony według formularza stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ. 2. Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 4 do SIWZ. Niezłożenie załącznika nr 4 do oferty jest rozumiane przez Zamawiającego, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi i nie będzie powierzał podwykonawcy żadnej części zamówienia. 3. Wypełniony formularz cenowy (ceny jednostkowe) - sporządzony według formularza stanowiącego Zał. nr 5 do SIWZ. Niezłożenie formularza cenowego stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku (art. 144 ust. 1 uPzp): - zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy; - prośby Wykonawcy o udział lub zmianę podwykonawców; - zmniejszenie ilości zamówienia o maks. 20% wynikające z faktu, iż realizacja tej części stała się dla zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie; - zmiany terminu wynikająca z przedłużających się procedur administracyjnych (np. związanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji); - wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Profilaktyki, Ochrony zdrowia i Osób niepełnosprawnych Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce ul. Pocztowa 1 tel. (012) 263-41-00, faks 012 278-68-60..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2014 godzina 10:20, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce, ul. Powstania Warszawskiego 1 - sekretariat Burmistrza.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zadanie finansowane w ramach Promowania i wspierania alternatywnych form spędzania wolnego czasu dla dzieci i młodzieży(w tym: dofinansowanie pozalekcyjnych zajęć sportowych i rekreacyjnych) z określonego w rozdziale 2 pkt III podpkt 3 Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii na rok 2014. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt. 5.1 SIWZ w zakresie art. 22 ust. 1 uPzp może być spełniony łącznie przez tych Wykonawców, natomiast w zakresie art. 24 uPzp każdy z członków konsorcjum lub spółki cywilnej nie może podlegać wykluczeniu na jego podstawie.4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: złożył dokumenty potwierdzające spełnianie warunków/ nie złożył dokumentów potwierdzających spełniania warunków. 5. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamawiający może się zwrócić do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 8. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie III.4.2., oraz listę/informację o której mowa w pkt III.4.4. Pozostałe dokumenty będą traktowane wspólnie. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie do reprezentowania wykonawców wspólnie występujących w postępowaniu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.