eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Przetarg nieograniczony na na dostawę rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków dezynfekcyjnych do myjni automatycznej EDT 3, elektrody do EKG, gazów medycznych i pasków do mierzenia stężenia glukozy we krwi wraz z wypożyczeniem glukometrów z podziałem na 5 zadań dla Powiatowego Szpitala w Iławie (nr sprawy 12/2012)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-29

Iława: Przetarg nieograniczony na na dostawę rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków dezynfekcyjnych do myjni automatycznej EDT 3, elektrody do EKG, gazów medycznych i pasków do mierzenia stężenia glukozy we krwi wraz z wypożyczeniem glukometrów z podziałem na 5 zadań dla Powiatowego Szpitala w Iławie (nr sprawy 12/2012)
Numer ogłoszenia: 61734 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na na dostawę rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków dezynfekcyjnych do myjni automatycznej EDT 3, elektrody do EKG, gazów medycznych i pasków do mierzenia stężenia glukozy we krwi wraz z wypożyczeniem glukometrów z podziałem na 5 zadań dla Powiatowego Szpitala w Iławie (nr sprawy 12/2012).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Środki dezynfekcyjne do myjni automatycznej EDT 3 Zadanie nr 2 Rękawice chirurgiczne i diagnostyczne Zadanie nr 3 Elektrody do EKG Zadanie nr 4 Gazy medyczne Zadanie nr 5 Paski do mierzenia stężenia glukozy we krwi wraz z wypożyczeniem glukometrów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.14.14.20-0, 33.14.10.00-0, 24.11.15.00-0, 33.12.41.31-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty 2. Wypełniony i podpisany formularz Specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy) 3. Zaakceptowany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy, 1.2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. 1.3. w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. 1.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 1.5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. 1.6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Środki dezynfekcyjne do myjni automatycznej EDT 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 EndoDis 2,8l środek dezynfekujący lub równoważny szt 90 2 EndoAct 4l środek aktywujący lub równoważny szt 90 3 EndoDet 4l środek myjący lub równoważny szt 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Rękawice chirurgiczne i diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rękawice chirurgiczne sterylne wykonane z lateksu kauczuku naturalnego, pudrowane mączką kukurydzianą, lekko teksturowana powierzchnia, mankiet równomiernie rolowany o wzmocnionych brzegach. Kształt anatomiczny zróżnicowany na prawą i lewą dłoń. ,dostępne w rozmiarach od 6;6,5; 7; 7,5; 8; 8,5; z gwarancją jakości i certyfikatem zgodności EC wydanym przez jednostkę notyfikowaną. Pakowanie parami w szczelnym opakowaniu gwarantującym zachowanie jałowości do momentu ich otwarcia. para 12000 2 Rękawice chirurgiczne lateksowe sterylne antyalergiczne (bez pudrowe) polimeryzowane dostępne w różnych rozmiarach z certyfikatem zgodności EC wydanym przez jednostkę notyfikowaną. Nie zawierające środka pudrowego, pozostałe parametry jak wyżej. para 1000 3 Specjalistyczne rękawice lateksowe bezpudrowe, ortopedyczne oporne na przekłucia i rozdarcia, polimeryzowane z rolowanym mankietem, kolor brązowy. Grubość palca (pojedyncza ścianka)-0,33 mm, grubość dłoni (pojedyncza ścianka)-0,30 mm. Rozciągliwość przed starzeniem 820% po starzeniu 810%, wytrzymałość na rozerwanie min.24 N. Na każdej rękawicy nadruk rozmiaru oraz nazwa producenta ułatwiający jej identyfikację. Zgodność z normami EN 455; 1-4, EN 374; 1-3, ASTMF 1671.Rozmiary 7,5-600 par,8-200 par,7-400 par. para 1200 4 Rękawice diagnostyczne z polichlorku winylu ze środkiem pudrującym mączką kukurydzianą o głębokiej powierzchni z rolowanym brzegiem o naturalnym kształcie, dostępne w rozmiarach S,M,L zgodne z normami, z gwarancją jakości 3-5 lat posiadające oznakowanie CE. Opakowanie 100sztuk. op. 1500 5 Specjalistyczne rękawice bezpudrowe ginekologiczne o przedłużonym mankiecie bez środka pudrującego. pozostałe parametry j/w w poz.1. Rozmiar 8 para 100 6 Specjalistyczne rękawice lateksowe bezpudrowe, ortopedyczne oporne na przekłucia i rozdarcia, polimeryzowane z rolowanym mankietem, kolor brązowy. Grubość palca (pojedyncza ścianka)-0,33 mm, grubość dłoni (pojedyncza ścianka)-0,30 mm. Rozciągliwość przed starzeniem 820% po starzeniu 810%, wytrzymałość na rozerwanie min.24 N. Na każdej rękawicy nadruk rozmiaru oraz nazwa producenta ułatwiający jej identyfikację. Zgodność z normami EN 455; 1-4, EN 374; 1-3, ASTMF 1671.Rozmiary 7,5-600 par,8-200 par,7-400 par. para 1200 7 Rękawice lateksowe, bezpudrowe, pogrubione, niesterylne, służące do zapewnienia wzmocnionej ochrony pracowników służby zdrowia oraz pacjentów przed niebezpiecznymi substancjami. Grubość; palec(ok.15mm od wierzchołka)-podwójna ścianka- 0,80mm, dłoń(na środku powierzchni)-podwójna ścianka -0,60mm.Siła rozciągania (Mpa) przed starzeniem 29 po starzeniu 26, wydłużenie(%) przed starzeniem 900 po starzeniu 860, siła zrywająca(N) przed starzeniem 28 po starzeniu 26, kolor niebieski, rozmiar XS-XL. Opakowanie po 50 sztuk. op. 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Elektrody do EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Elektrody kończynowe do EKG (4 szt 1 komplet) kpl. 100 2 Elektrody przedsercowe przyssawkowe do EKG szt. 420 3 Przewód do monitorowania pacjenta do EKG ASCARD typ KEKG-30 szt. 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Gazy medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Dwutlenek węgla do zabiegów laparoskopowych butla poj. 10 l 7,5 kg butla 16 2 Dzierżawa butli dwutlenkowej doba 480 3 Gaz medyczny, sprężony, podtlenek azotu 50% v/v i tlen 50% v/v, w butlach o pojemności 10 litrów zawierających 2,8m3 mieszaniny gazów butla 6 4 dzierżawa zaworu dozującego doba 480 5 dzierżawa wózka do butli doba 480 6 dzierżawa butli mieszaniny doba 480 7 Ustniki jednorazowe Szt. 300 8 Transport butli dostawa 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Paski do mierzenia stężenia glukozy we krwi wraz z wypożyczeniem glukometrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wypożyczenie glukometru do wykonywania pomiaru stężenia glukozy we krwi na czas trwania umowy. Glukometr: prosta obsługa - automatyczne włączenie i wyłączenie aparatu, ostrzeżenie o przeterminowanym teście paskowym, pamięć 350 min.250 parametrów ,łącze podczerwieni do przesłania danych do komputera PC lub przewód USB, dokładny wynik w 5 maks 8 sekund, duże pole testowe lub kapilara zasysająca krew, mała próbka krwi, średnie wartości parametrów z 7, 14, 30 min. 14 dni. Trwałość baterii ok. 1000 pomiarów lub 1 rok, automatyczne wyłączanie po upływie ok. 30 sek. lub 90 sek. zależnie od wykonywanej operacji, zasilanie baterią typu CR 2032, objętość próbki 10, 6-2 mikrolitra glukometr kodowany lub niekodowany sztuka 30 2 Paski testowe do glukometru z poz. 1 (opakowanie 50 sztuk) op. 750.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.