eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup i dostawa tuszy do drukarek, tonerów do drukarek, tonerów do ksero, folii do faksu, taśmy do maszyn do pisania, innych materiałów, opasek identyfikacyjnych w okresie 12 miesięcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-19

Kielce: Zakup i dostawa tuszy do drukarek, tonerów do drukarek, tonerów do ksero, folii do faksu, taśmy do maszyn do pisania, innych materiałów, opasek identyfikacyjnych w okresie 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 61726 - 2015; data zamieszczenia: 19.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27518 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa tuszy do drukarek, tonerów do drukarek, tonerów do ksero, folii do faksu, taśmy do maszyn do pisania, innych materiałów, opasek identyfikacyjnych w okresie 12 miesięcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: tuszy do drukarek, tonerów do drukarek, tonerów do ksero, folii do faksu, taśmy do maszyn do pisania, innych materiałów, opasek identyfikacyjnych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości określono w Pakietach (częściach) od nr1 do nr 2, stanowiących Załącznik do niniejszej specyfikacji (SIWZ): Pakiet nr1- Tusze, tonery, inne materiały Pakiet nr2-Opaski identyfikacyjne dla dzieci i noworodków Pakiet nr1: wszystkie materiały eksploatacyjne do sprzętu informatycznego stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać: gwarancje producenta na minimum 12 miesięcy od daty dostawy, być fabrycznie nowe (użyty termin fabrycznie nowe oznacza, iż wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane, w 100% będą wykonane z nowych elementów, wcześniej nieużywanych, nieregenerowanych, nierefabrykowanych w ponownym procesie produkcji, tzn. takich, które nie posiadają elementów pochodzących z recyklingu lub demontażu, nie noszących śladów otwierania),być pakowane pojedynczo, zostać dostarczone do zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, wykaz typów urządzeń do których dany materiał jest przeznaczony, materiały nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń w których będą eksploatowane oraz nie mogą powodować utraty gwarancji producenta urządzenia, materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku, nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem urządzenia monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, pod warunkiem iż oferowane materiały będą zgodne z opisem Zamawiającego pod względem wszystkich wymagań technicznych i jakościowych. W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu, to na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek udokumentowania spełniania powyższych wymagań. Pakiet nr2- przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w załączniku nr1-Pakiet nr2. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie wyszczególnionych powyżej Pakietów (części) od nr 1 do nr 2. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie części. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.Realizacja dostaw: w ciągu 7 dni od daty otrzymania zamówienia, w sytuacjach pilnych dostawa w ciągu 3 dni od daty złożenia zamówienia pisemnego, faksem. 6.Częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji zamówienia. 7.Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania bez ponoszenia konsekwencji finansowych. W przypadku nie wybrania całości przedmiotu zamówienia do wyczerpania ilości, nie dłużej jednak niż 3 miesiące od daty końcowego terminu realizacji umowy, po cenach ujętych w umowie. 9.Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Oferta musi być całościowa, według asortymentu i ilości określonej w załączniku nr1- pakiet nr1, pakiet nr2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.40 - Taśmy do faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.23.73.20 - Dyskietki 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące 30.19.23.10 - Taśmy barwiące do maszyn do pisania 30.19.11.40 - Akcesoria do identyfikacji osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr1- Tusze, tonery, inne materiały

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Laser 1 S.C., ul. Warszawska 31, 25-518 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59006,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56788,02

  • Oferta z najniższą ceną: 56788,02 / Oferta z najwyższą ceną: 64248,31

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr2-Opaski identyfikacyjne dla dzieci i noworodków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESTOR Sp.J. P. Anton, A. Czapski, T. Roztropowicz, ul. Dworkowa 2/107a, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12009,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15077,34

  • Oferta z najniższą ceną: 15077,34 / Oferta z najwyższą ceną: 15916,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.