eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Utrzymanie i konserwację zieleni komunalnej na terenie miasta Iławy - sektoryI, II, III, IV. Postępowanie znak OO-341/8/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-19

Iława: Utrzymanie i konserwację zieleni komunalnej na terenie miasta Iławy - sektory: I, II, III, IV. Postępowanie znak OO-341/8/2010
Numer ogłoszenia: 61699 - 2010; data zamieszczenia: 19.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława , ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, faks (089) 649 26 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilawa-um.bip-wm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwację zieleni komunalnej na terenie miasta Iławy - sektory: I, II, III, IV. Postępowanie znak OO-341/8/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa bieżącego utrzymania i konserwacji zieleni komunalnej na terenie miasta Iławy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje cztery sektory tj. został podzielony na cztery części: 1) sektor I -centrum (część 1) usługa obejmuje bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni w zakresie: a) koszenia terenów zielonych oraz jesienne grabienie liście zgodnie z przedstawionym harmonogramem, uwzględniającym krotność koszenia i grabienia w określonych terminach; b) przycinki krzewów, żywopłotów zgodnie z przedstawionym harmonogramem, uwzględniającym krotność przycinki w określonych terminach, c) bieżącej pielęgnacja bylin, różanek, pnączy, d) pielęgnacji kwietników sezonowych, e) bieżącego oczyszczania terenów zielonych z zanieczyszczeń polegające na zbieraniu nieczystości m.in. kamieni, odpadów komunalnych, papierów, butelek, puszek, gałęzi, liści itp.; f) bieżącego oczyszczania terenów chodników, placów i innych powierzchni utwardzonych na obszarze objętym zamówieniem. g) Szczegółowy wykaz obowiązków zawiera załącznik nr 1,2 do projektu umowy dla sektora I 2) sektor II-pasy drogowe usługa obejmuje bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni w zakresie: a) koszenia terenów zielonych oraz jesiennego grabienia liści zgodnie z przedstawionym harmonogramem, uwzględniającym krotność koszenia i grabienia w określonych terminach; b) przycinki krzewów, żywopłotów zgodnie z przedstawionym harmonogramem, uwzględniającym krotność przycinki w określonych terminach c) bieżącej pielęgnacji bylin oraz różanek, d) pielęgnacji kwietników sezonowych, e) bieżącego oczyszczania terenów zielonych z zanieczyszczeń polegające na zbieraniu nieczystości m.in. kamieni, odpadów komunalnych, papierów, butelek, puszek, gałęzi itp. (trzy razy w tygodniu); f) Szczegółowy wykaz obowiązków zawiera załącznik nr 1,2,3,4 do projektu umowy- dla sektora II 3) sektor III-pozostałe obiekty usługa obejmuje bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni w zakresie: a) koszenia terenów zielonych oraz jesiennego grabienia liści zgodnie z przedstawionym harmonogramem, uwzględniającym krotność koszenia i grabienia w określonych terminach; b) przycinki krzewów, żywopłotów zgodnie z przedstawionym harmonogramem, uwzględniającym krotność przycinki w określonych terminach c) bieżącej pielęgnacji bylin oraz różanek, d) pielęgnacji kwietników sezonowych, e) bieżącego oczyszczania terenów zielonych z zanieczyszczeń polegające na zbieraniu nieczystości m.in. kamieni, odpadów komunalnych, papierów, butelek, puszek, gałęzi itp. (trzy razy w tygodniu); f) oczyszczania terenów chodników, placów i innych powierzchni utwardzonych na obszarze objętym zamówieniem (trzy razy w tygodniu). g) Szczegółowy wykaz obowiązków zawiera załącznik nr 1,2,3,4,5 do projektu umowy dla sektora III 4) sektor IV-zieleń osiedlowa usługa obejmuje bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni w zakresie: a) koszenia terenów zielonych oraz jesiennego grabienia liści zgodnie z przedstawionym harmonogramem, uwzględniającym krotność koszenia i grabienia w określonych terminach; b) przycinki krzewów, żywopłotów zgodnie z przedstawionym harmonogramem, uwzględniającym krotność przycinki w określonych terminach c) bieżącej pielęgnacji bylin oraz różanek, d) pielęgnacji kwietników sezonowych, e) bieżącego oczyszczania terenów zielonych z zanieczyszczeń polegające na zbieraniu nieczystości m.in. kamieni, odpadów komunalnych, papierów, butelek, puszek, gałęzi itp.(trzy razy w tygodniu) f) oczyszczania terenów chodników, placów i innych powierzchni utwardzonych na obszarze objętym zamówieniem (trzy razy w tygodniu), g) wymiana piasku w piaskownicach. h) Szczegółowy wykaz obowiązków zawiera załącznik nr 1,2,3,4,5 do projektu umowy dla sektora-IV 3. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV; 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5; 90.51.13.00-5. 4. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolnie wybraną jego część lub części. 5. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część wówczas wypełnia formularze ofertowe na części, na które składa ofertę. 6. Do ceny oferty należy wliczyć także koszty określone w § XIII SIWZ, których konieczność wykonania stwierdzono na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej na miejscu realizacji usługi dla sekta I, II, III, IV. 7. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4a.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 90.51.13.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy Pzp zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2). Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla uznania że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i oświadczenia zamawiający, żąda by wykazał, iż wykonał , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich 3 lata przed upływem terminu składania ofert, co najmniej w okresie 12 miesięcy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej 1 usługę w zakresie utrzymania i konserwacji zieleni, zakładania terenów zielonych itp. w okresie jednego roku oraz złoży oświadczenie, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wypełnionego formularza Doświadczenie zawodowe, którego wzór stanowi Nr 3 do SIWZ oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Do wzmiankowanego Formularza należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi te zostały wykonane i są wykonywane należycie. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawca może, polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiać w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. ( z załączonego zobowiązania musi wynikać zakres w jakim oddaje do dyspozycji doświadczenie oraz, że podmiot ten będzie brał udział w wykonywaniu zamówienia wraz ze wskazaniem części, którą będzie wykonywał)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania do dyspozycji potencjału technicznego zamawiający żąda, by wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej: a) Samochód ciężarowy multicar, Żuk do 3,5 t lub o podobnych czy wyższych parametrach technicznych - 1 szt. b) Kosiarka spalinowa ręczna - 3 szt. c) Kosiarka na ciągniku kołowym lub samobieżna - 1 szt. d) Kosa mechaniczna spalinowa - 2 szt. e) Spalinowe nożyce do żywopłotów - 1 szt. f) Piła spalinowa łańcuchowa - 1 szt. g) Zamiatarka mechaniczna chodnikowa - 1 szt. oraz składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że dysponuje potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ oraz na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wg wzoru nr 5 do SIWZ, o którym mowa, o którym mowa w § VII. pkt.11) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca wykazał co najmniej następujące osoby: a) kierownik prac - osoba odpowiedzialna za realizację usługi będącej przedmiotem zamówienia - z kwalifikacjami w zakresie zakładania, utrzymania, pielęgnacji i konserwacji terenów zieleni lub o podobnym zakresie. oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 4 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt.9 oraz złożonego oświadczenia oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4) Dla uznania spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający żąda by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1a, 1b, 1c, 1d), 2) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru 2), 3) Wykaz prac zleconych podwykonawcom - wg wzoru 4a 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 5) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w §VII ust. 1 pkt. 4 SIWZ- w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w §VII ust. 1 pkt. 4 SIWZ oraz jej podpisem. 6) Kalkulacja ceny według wzoru nr 6

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zawieszenia robót przez zamawiającego, 2) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 3) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość robót. 4) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy 5) zmiany terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia. 6) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 7) zmian ilości w poszczególnych pozycjach wymienionych w tabeli rozliczeniowej określonej w § 6 i dostosowania ich do rzeczywistych potrzeb. Łączna wartość zleconych do realizacji prac, w wyniku dokonanych zmian pomiędzy poszczególnymi pozycjami nie może przekroczyć ceny ofertowej brutto stanowiącej całkowite wynagrodzenie Wykonawcy, określone w §6 ust. 1 umowy. Rozliczenie przedmiotowych zmian będzie odbywało się wg jednostkowych cen tabeli o której mowa powyżej. 8) W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilawa-um.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.212.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.215.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie i konserwację zieleni komunalnej na terenie miasta Iławy - sektor I - centrum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) sektor I -centrum (część 1) usługa obejmuje bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni w zakresie: a) koszenia terenów zielonych oraz jesienne grabienie liście zgodnie z przedstawionym harmonogramem, uwzględniającym krotność koszenia i grabienia w określonych terminach; b) przycinki krzewów, żywopłotów zgodnie z przedstawionym harmonogramem, uwzględniającym krotność przycinki w określonych terminach, c) bieżącej pielęgnacja bylin, różanek, pnączy, d) pielęgnacji kwietników sezonowych, e) bieżącego oczyszczania terenów zielonych z zanieczyszczeń polegające na zbieraniu nieczystości m.in. kamieni, odpadów komunalnych, papierów, butelek, puszek, gałęzi, liści itp.; f) bieżącego oczyszczania terenów chodników, placów i innych powierzchni utwardzonych na obszarze objętym zamówieniem. g) Szczegółowy wykaz obowiązków zawiera załącznik nr 1,2 do projektu umowy dla sektora I.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 90.51.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie i konserwację zieleni komunalnej na terenie miasta Iławy - sektor II-pasy drogowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) sektor II-pasy drogowe usługa obejmuje bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni w zakresie: a) koszenia terenów zielonych oraz jesiennego grabienia liści zgodnie z przedstawionym harmonogramem, uwzględniającym krotność koszenia i grabienia w określonych terminach; b) przycinki krzewów, żywopłotów zgodnie z przedstawionym harmonogramem, uwzględniającym krotność przycinki w określonych terminach c) bieżącej pielęgnacji bylin oraz różanek, d) pielęgnacji kwietników sezonowych, e) bieżącego oczyszczania terenów zielonych z zanieczyszczeń polegające na zbieraniu nieczystości m.in. kamieni, odpadów komunalnych, papierów, butelek, puszek, gałęzi itp. (trzy razy w tygodniu); f) Szczegółowy wykaz obowiązków zawiera załącznik nr 1,2,3,4 do projektu umowy- dla sektora II.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.31.40.00-5, 77.34.00.00-5, 90.51.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie i konserwację zieleni komunalnej na terenie miasta Iławy - sektor III-pozostałe obiekty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3) sektor III-pozostałe obiekty usługa obejmuje bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni w zakresie: a) koszenia terenów zielonych oraz jesiennego grabienia liści zgodnie z przedstawionym harmonogramem, uwzględniającym krotność koszenia i grabienia w określonych terminach; b) przycinki krzewów, żywopłotów zgodnie z przedstawionym harmonogramem, uwzględniającym krotność przycinki w określonych terminach c) bieżącej pielęgnacji bylin oraz różanek, d) pielęgnacji kwietników sezonowych, e) bieżącego oczyszczania terenów zielonych z zanieczyszczeń polegające na zbieraniu nieczystości m.in. kamieni, odpadów komunalnych, papierów, butelek, puszek, gałęzi itp. (trzy razy w tygodniu); f) oczyszczania terenów chodników, placów i innych powierzchni utwardzonych na obszarze objętym zamówieniem (trzy razy w tygodniu). g) Szczegółowy wykaz obowiązków zawiera załącznik nr 1,2,3,4,5 do projektu umowy dla sektora III.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 90.51.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utrzymanie i konserwację zieleni komunalnej na terenie miasta Iławy - sektor IV-zieleń osiedlowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4) sektor IV-zieleń osiedlowa usługa obejmuje bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni w zakresie: a) koszenia terenów zielonych oraz jesiennego grabienia liści zgodnie z przedstawionym harmonogramem, uwzględniającym krotność koszenia i grabienia w określonych terminach; b) przycinki krzewów, żywopłotów zgodnie z przedstawionym harmonogramem, uwzględniającym krotność przycinki w określonych terminach c) bieżącej pielęgnacji bylin oraz różanek, d) pielęgnacji kwietników sezonowych, e) bieżącego oczyszczania terenów zielonych z zanieczyszczeń polegające na zbieraniu nieczystości m.in. kamieni, odpadów komunalnych, papierów, butelek, puszek, gałęzi itp.(trzy razy w tygodniu) f) oczyszczania terenów chodników, placów i innych powierzchni utwardzonych na obszarze objętym zamówieniem (trzy razy w tygodniu), g) wymiana piasku w piaskownicach. h) Szczegółowy wykaz obowiązków zawiera załącznik nr 1,2,3,4,5 do projektu umowy dla sektora-IV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 90.51.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.