eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › INWESTYCJE W OBRĘBIE OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW - ZADANIE 03/IA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Tarnobrzeg: INWESTYCJE W OBRĘBIE OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW - ZADANIE 03/IA
Numer ogłoszenia: 61686 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Tarnobrzegu, ul. Wiślna 1, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8232295, fax 015 8233124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.tarnobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: INWESTYCJE W OBRĘBIE OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW - ZADANIE 03/IA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi zaprojektowanie, wykonanie, wykończenie, usunięcie wad i usterek dla: 1. Budowa kanalizacji deszczowej Osiedla Piastów: 2. Zakup i instalacja zautomatyzowanej stacji zlewnej ścieków dowożonych. 3. Budowa stanowiska pompowego dla zrzutu ścieków oczyszczonych do odbiornika w sytuacji wysokiego stanu wód rzeki Wisły. 4 Modernizacja pompowni głównej- wymiana pomp. 5 Modernizacja części biologicznej oczyszczalni. 6 Modernizacja placu tymczasowego składowania osadu. 7 Zakup stacji do zmiękczania wody do celów kotłowych. 8 Modernizacja piaskownika. 9 Wymiana pomp w pompowni II stopnia. 10 Przebudowa laboratorium oraz uzupełnienie jego wyposażenia. 11 Dokończenie automatyzacji i kontroli procesu oczyszczania ścieków 12 Wyposażenie rozdzielni elektroenergetycznej R1 i R2 w urządzenia klimatyzacyjne. 13 Wykonanie przelewu burzowego na kolektorze ogólnospławnym. 14 Wykonanie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe - budowa dwukomorowego osadnika poziomego okresowo czynnego. 15 Wykonanie pompowni wód burzowych. Szczegółowy opis Programu funkcjonalno - użytkowego dla wyżej przedstawionego zakresu robót przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczpospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz Ustawą o drogach publicznych, Ustawą o odpadach, Ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie Robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. Szczególną uwagę Wykonawcy muszą również zwrócić na warunki dotyczące zatrudniania pracowników na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz obowiązek przestrzegania wszystkich przepisów prawnych dotyczących warunków świadczenia pracy dla każdej grupy pracowników. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i każdym Uzupełnieniem do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wydanym podczas postępowania o udzielenie zamówienia, oraz za uzyskanie informacji w odniesieniu do każdego i wszelkich warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub na wykonanie Robót. W przypadku, kiedy Wykonawca zostanie wybrany, żadne żądanie o zmianę Ceny Ofertowej nie może zostać wniesione na podstawie błędów lub ominięć w świetle powyższych zobowiązań Wykonawcy Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową. Kontrakt wykonywany jest wg warunków Kontraktowych dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy - żółty FIDIC, wydanie drugie angielsko-polskie, rok 2004.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.25.21.00 - Zakłady oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.22 - Roboty w zakresie uzdatniania osadów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.22 - Roboty w zakresie uzdatniania osadów Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.73.00 - Elektryczne instalacje elektrycznej aparatury przesyłowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych Oryginalny kod CPV: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 350 000 PLN (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2006 Nr 164 poz. 1163 ze zm.). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego Zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego Zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) e) złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p. i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. (wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą jedno oświadczenie podpisane przez każdego z Wykonawców lub przez ich pełnomocnika) według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego IDW. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego Zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego Zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany ich będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenia) a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat (liczonych od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wysokości ilości co najmniej 10 zatrudnionych pracowników. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego Zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów wspólnych lub odnoszących się tylko do Wykonawcy spełniającego niniejszy warunek udziału w postępowaniu). b) posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat (liczonych od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zatrudniał przeciętnie co najmniej 2 osoby personelu kierowniczego. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informacje na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego Zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów wspólnych lub odnoszących się tylko do Wykonawcy spełniającego niniejszy warunek udziału w postępowaniu). c) Wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnień budowlanych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: Przedstawiciel Wykonawcy - niniejsza osoba musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje: co najmniej 3 lata w zarządzaniu projektami na roboty w zakresie gospodarki wodno-ściekowej np. jako kierownik projektu lub kierownik zespołu (lub równoważne stanowisko np. Przedstawiciel Zamawiającego). Kierownik Budowy - niniejsza osoba musi posiadać doświadczenie w przynajmniej jednej inwestycji dotyczącej gospodarki wodno-ściekowej, - niniejsza osoba musi posiadać kwalifikacje w robotach z zakresu inżynierii sanitarnej jako kierownik budowy i robót, uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie do kierowania robotami w branży sanitarnej, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Kierownik robót budowlanych - niniejsza osoba musi posiadać doświadczenie w przynajmniej jednej inwestycji dotyczącej obiektów gospodarki wodno-ściekowej, - niniejsza osoba musi posiadać kwalifikacje w robotach budowlano - konstrukcyjnych jako kierownik budowy i robót, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie - do kierowania robotami budowlano - konstrukcyjnymi, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Kierownik robót instalacji sanitarnych i technologicznych - niniejsza osoba musi posiadać doświadczenie w przynajmniej jednej inwestycji dotyczącej przedmiotu zamówienia, - niniejsza osoba musi posiadać kwalifikacje w robotach z zakresu robót instalacji sanitarnej jako kierownik budowy i robót, uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie do kierowania robotami w branży sanitarnej, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów, lub odpowiednie uprawnienia budowlane, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Kierownik robót elektrycznych i akpia - niniejsza osoba musi posiadać doświadczenie w przynajmniej jednej inwestycji dotyczącej przedmiotu zamówienia, - niniejsza osoba musi posiadać kwalifikacje w budowie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych jako kierownik budowy i robót dla sieci elektrycznych i energetycznych, uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, do kierowania robotami instalacji elektrycznych, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów; przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Projektant - niniejsza osoba musi posiadać pięć lat doświadczenia w projektowaniu w tym udział w projektowaniu oczyszczalni ścieków o wydajności nie mniejszej niż 5 000 m3/d, oraz zaprojektowaniu min. 1 km kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, - musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjno-inżynierskiej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie do projektowania w branży sanitarnej, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Cały ww. personel Wykonawcy wymagany w ofercie winien posługiwać się językiem polskim lub dysponować na stale tłumaczem j. polskiego. W celu spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób/podmiotów sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia oraz opis doświadczenia zawodowego każdej z wymienionych osób wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia; uprawnienia i zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę. d) wykazać wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: - co najmniej 1 zakończonej roboty budowlanej, której przedmiotem była modernizacja lub rozbudowa technologiczna oczyszczalni ścieków komunalnych o wydajności min 5 000 m3/d; - co najmniej 1 zakończonej roboty budowlanej, której przedmiotem była budowa zewnętrznych sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o długości minimum 1 km. e) wykazać wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy to w tym okresie usługi spełniającej poniższe warunki: - co najmniej jednego projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o długości co najmniej 1 km. W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych oraz usług projektowych w okresie odpowiednio ostatnich pięciu i trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że wskazane roboty budowlane oraz usługa projektowa zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego Zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów wspólnych lub odnoszących się tylko do Wykonawcy spełniającego niniejszy warunek udziału w postępowaniu). 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w i mieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku): a) Wykonawca osiągną w każdym roku obrotowym z ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 4,0 mln PLN. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia budowy jest krótszy - za ten okres, w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających roczne przychody netto ze sprzedaży (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty może przedłożyć Wykonawca/wcy spełniający niniejszy warunek). b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1,0 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1,0 mln PLN. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym posiadają rachunek wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty może przedłożyć Wykonawca/wcy spełniający niniejszy warunek). c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1,0 mln PLN (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty może przedłożyć Wykonawca/wcy spełniający niniejszy warunek). 2. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1.1).a), 1.1).b) i 1.1).d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2) zamiast dokumentu określonego w pkt. 1.1).c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 u.p.z.p 3) stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty o których mowa powyżej w pkt. 2.1)a) i c) oraz 2.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt. 2.1)b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej w pkt. 2.1)a), 2.1)b), 2.1)c) i 2.2) IDW zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 2.3) IDW stosuje się odpowiednio. 3. Dokumenty o których mowa w pkt. 1) IDW są składane w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 4. Dokumenty o których mowa w pkt. 2.1) i 2.2) IDW są składane w formie oryginału lub kopii (potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) przetłumaczony na język polski potwierdzone przez Wykonawcę. 5. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP z dnia ogłoszenia przy czy średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczeniu wszelkich innych danych finansowych. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferowane przez Wykonawcę usługi projektowe i roboty budowlane muszą spełniać określone przez Zamawiającego w SIWZ. Informacja o świadczeniach i dokumentach jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przedstawił w pkt. III.2). Zaleca się aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty/usługi zostały wykonane należycie muszą zawierać co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, zrealizował usługi/roboty, których dokument dotyczą, b. wskazanie podmiot, na rzecz którego zrealizowane były usługi/roboty, c. wskazanie zakres usług/ robót, d. wskazanie wartości usług/robót, e. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i ukończenia), f. wskazanie miejsca wykonania, g. opinię podmiotu wskazanego powyżej w p. (b) stwierdzającą, że usługi./roboty zostały wykonane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w IDW. Ponadto tacy Wykonawcy muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i w zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyszczególnić wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy (Partnerzy) wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminie 7 dni przed podpisaniem umowy o realizację niniejszego zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę zawierającą w swej treści wszystkie postanowienia dotyczące wspólnej i solidarnej realizacji zamówienia, określającej obowiązki każdego z Wykonawców przy realizacji zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi.tarnobrzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnobrzegu ul. Wiślna 1 39- 400 Tarnobrzeg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnobrzegu ul. Wiślna 1 39- 400 Tarnobrzeg.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany będzie ze środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.