Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-27
Głogówek: Budowa kanalizacji sanitarnej w Dzierżysławicach - Koloni gmina Głogowek
Numer ogłoszenia: 61673 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Głogówku, ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek, woj. opolskie, tel. 077 4069900, 4069915, fax 077 4069906.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w Dzierżysławicach - Koloni gmina Głogowek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu kanalizacji sanitarnej (grawitacyjno-tłocznej) wraz z przepompownią ścieków, modernizacją kanalizacji deszczowej oraz odbudowę nawierzchni ulic po robotach kanalizacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje miedzy innymi; - kanały sanitarne grawitacyjne Ø160mmPVC 16m, Ø200mm PVC 43m, DN 150mm kam. 363m, - przykanaliki do sieci Ø 160mm PVC 41m, DN 150mm kam. 34m - rurociąg tłoczny ścieków Ø 90mm PE 140m - przepompownia ścieków szt. 1 - przyłącze energetyczne kablowe 0,4kV 13m - przyłącza domowe szt. 13 - modernizacja kanalizacji deszczowej 303m - odbudowa nawierzchni dróg po robotach kanalizacyjnych 2345 m² Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunkow zamowienia tj; 1.Projekt wykonawczy 2. Przedmiar robót 3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda wniesienia wadium w wysokości 20.000,oo PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki; 1. Ubezpieczenie. Wykonawca musi wykazać że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowdzonej działalności zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegajacy się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia każdy podmiot. 2.Potencjał kadrowy. Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbednych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności.Do oferty należy dołączyć kopie posiadanych uprawnień. W przypadku składamia oferty wspólnej ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Należy wykazać doświadczenia i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk wymienionych poniżej; a) kierownik budowy, liczba osób 1,doświadczenie na stanowisku min.3 lata b) kierownik robót branży sanitarnej , liczba osob 1, doświadczenie na stanowisku min. 3 lata c) kierownik robót branży elektrycznej, liczba osob 1, doświadczenie na stanowisku min. 3 lata d) kierownik robót branży drogowej, liczba osob 1, doświadczenie na stanowisku min. 3 lata 3. Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzetowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej; spycharka kołowa lub gąsienicowa, dziwg samochodowy, podnosnik widłowy, koparka przedsiebierna, żuraw budowlany, wyciągarka mechaniczna, samochód samowyładowawczy,samochód skrzyniowy, wiertnica pozioma sterowana do gruntu nieskalistego,igłofiltry, sprzęt do zageszczania gruntu, piły do betonu, układarka mas bitumicznych, walec stalowy. Wykonawcy wspólnie ubiegajacy sie o udzielenie zamówienia, muszą wykazać że powyższy warunek spełniają wspólnie. 4. Doświadczenia zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia dzaiłalności jest krótszy w tym okresie wykonywał roboty budowlane odpowiadajace swoim rodzajem i wartościom w ilości min. 2 zadania.Wykonawca winien podać wartość oraz datę i miejsce wykonywania powyższych zadań, oraz dołączyć dokumenty potwierdzajace że roboty zostały wykonane należycie.W przypadku składania ofert przez podmioty wystepujace wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 5.Wykonawca winien złożyć dokument informujacy o części zamówienia której wykoanaie zamierza powierzyć podwykonawcy. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać sie będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia, nie spelnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy z dołączonym dokumentem uiszczenia wadium 2. Kosztorys Ofertowy wraz z projektem harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonania i odbioru robót 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - załącznik nr 3 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Wykaz osób na dołączonym druku Potencjał Kadrowy wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia . 8. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia -na dołączonym załączniku do siwz potwierdzający spełnienie warunku opisanego w siwz. 9. Wykaz zadań wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to z okresu prowadzenia działalności wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie - na dołączonym załączniku nr 4 potwierdzający spełnienie warunku siwz. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców musi złożyć dokument wymieniony w punkcie 3 do 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 4,5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument, o którym mowa w podpunkcie a i c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument wymieniony w punkcie b odpowiednio 3 miesiące. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w, o których mowa w punkcie 4,5 i ppkt a,b,c zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej). Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia, nie spełnia. Wszystkie wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM) i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miejski w Glogowku ul. Rynek nr 1, 48-250 Głogowek.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urzad Miejski w Głogowku, ul. Rynek nr 1, 48-250 Głogówek sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zeroemisyjne źródło ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w Kolbuszowej"
- Rozbudowa drogi polegająca na budowie chodnika oraz oświetlenia ulicznego w ciągu drogi powiatowej nr 1466 K Stróże - Polna - Łużna w miejscowościach Stróże, Wyskitna, Polna w km 0+550 -1+725.
- Rozwój infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Uścimów
- Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach gminnych
- Przebudowa utwardzonego placu przy budynku Państwowej szkoły Muzycznej I stopnia im. Ludomira Różyckiego w Świdnicy przy al. Niepodległości 11.
- Wykonanie remontów cząstkowych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco na drogach powiatowych w roku 2024
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.