eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa części zamiennych do samochodów, spr. nr 171/JW 4024/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Gdynia: Dostawa części zamiennych do samochodów, spr. nr 171/JW 4024/2008
Numer ogłoszenia: 61650 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4024, ul. Strażacka 2-8, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6265076, fax 058 6265076.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do samochodów, spr. nr 171/JW 4024/2008.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa części zamiennych do samochodów przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących normy europejskie do Jednostki Wojskowej 4024 w Gdyni. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Kod CPV wg słownika 2008: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej u Pzp): a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający w toku sprawdzania ofert dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg kryterium spełnia / nie spełnia na druku ZP - 17, kolejno dla każdego z wymaganych warunków, oraz zgodności z treścią SIWZ. Zamawiający dokona w/w czynności wyłącznie na podstawie analizy złożonej oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, z zastrzeżeniem treści art. 26 ust 3 u Pzp. 3. Przez ocenę dokumentów należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo, tj. przeprowadzenie analizy w kontekście: czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż), czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejscu oryginału została potwierdzona /za zgodność/ przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, itp. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zgodności oferty z treścią SIWZ, prowadzona zostanie wyłącznie na podstawie analizy złożonej oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, z zastrzeżeniem treści art. 26 ust. 3 u Pzp. 5. Wykonawca musi przedstawić ofertę zgodną z treścią SIWZ, wyjaśnieniami do SIWZ oraz jej modyfikacją. 6. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczeni zostaną wykonawcy, co do których zastosowanie mają przepisy art. 24 ust.1-10, art. 24 ust. 2 pkt. 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający powiadomi wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, a jego ofertę uzna za odrzuconą.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w US oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne w ZUS czy KRUS. 1. Wykonawca posiada stacjonarne magazyny przystosowane do magazynowania i przechowywania części zamiennych, a personel obsługujący posiada niezbędną wiedzę fachową w zakresie typów i marek części zamiennych do poszczególnych pojazdów. 2. Wykonawca zobowiązuje się do codziennego (od poniedziałku do piątku)telefonicznego potwierdzania pomiędzy godz. 10:30 a 11:00 u Szefa Służby Czołgowo - Samochodowej (tel. 058 626 18 20) lub Podoficera - Specjalisty Eksploatacji Służby Czołgowo - Samochodowej (tel. 058 626 14 42) wykazu ilości zapotrzebowanych części zamiennych. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych części zamiennych, określonych w umowie w przeciągu max. 48 godzin od złożenia zamówienia. W przypadku części zamiennych, dla których konieczne jest uruchomienie indywidualnego procesu produkcji lub ich pozyskania z importu, wykonawca powiadomi pisemnie (fax. 058 626 18 20) o tym fakcie zamawiającego z podaniem przyczyn przedłużenia czasu dostawy oraz przewidywalnego terminu realizacji złożonego zamówienia - dotyczy przedłużenia terminów dostawy powyżej 4 dni roboczych. 5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko. W przypadku stwierdzenia wad ilościowych lub jakościowych w trakcie przekazywania przedmiotu zamówienia , wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na nowy bez wad.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4024 ul. Strażacka 2-8 81-912 Gdynia Budynek sztaby parter pok. nr 2.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 10:30, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4024 ul. Strażacka 2-8 81-912 Gdynia Kancelaria (budynek sztabu JW 4024 - II piętro) Kancelaria czynna jest od poniedziałku do piątku w godz.: 7:30 - 11:00 oraz 13:00 - 15:0.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części zamiennych do pojazdów typu : LUBLIN II, LUBLIN 3, TARPAN HONKER 2324 i 2424.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części zamiennych do pojazdów typu: STAR 200, STAR 266, STAR 1142T.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.