eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Rewitalizacja budynku Dworca Kolejowego w Wodzisławiu Śląskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-18

Wodzisław Śląski: Rewitalizacja budynku Dworca Kolejowego w Wodzisławiu Śląskim
Numer ogłoszenia: 61624 - 2016; data zamieszczenia: 18.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Wodzisław Śląski , ul. Bogumińska 4, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 4590431, faks 32 72 187 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja budynku Dworca Kolejowego w Wodzisławiu Śląskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowej i audytu energetycznego zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w formie zgodnej z dokumentacją konkursową dla poddziałania 10.3.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - RIT w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.; przedstawienie, co najmniej jednej koncepcji przebudowy budynku dworca kolejowego wraz z opisem proponowanych rozwiązań architektonicznych, konstrukcyjnych, materiałowych i kolorystycznych, wizualizacją realistyczną ukazującą zewnętrze i wnętrze budynku w rozdzielczości min. 4000x3000 px, kompletny cyfrowy model przestrzenny, umożliwiający spacer po obiekcie oraz szacunkowymi kosztami wykonania zaproponowanego wariantu.; opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej (Dz.U. Nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami), obejmującej (wg branż): projekt budowlany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 462 ze zmianami) w ilości 5 egz., projekt wykonawczy wraz z wizualizacją jak w pkt. b) - w ilości 5 egz., przedmiar robót (wg branż) w ilości 2 egz., (zawierający dodatkową kolumnę dającą możliwość wypełnienia przez wykonawcę startującego w przetargu na roboty budowlane) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej (Dz.U. Nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami), (należy uwzględnić konieczność etapizacji robót).; kosztorys inwestorski (wg branż) - w ilości 2 egz., zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego (Dz.U. Nr 130 poz. 1389) wraz z jednokrotną aktualizacją (należy uwzględnić konieczność etapizacji robót).; informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w ilości 5 egz.; specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. (Dz.U Nr 202 poz.2072) w ilości 2 egz.; uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii, decyzji niezbędnych do zgłoszenia robót budowlanych lub pozwolenia na budowę, jeśli będą wymagane (w tym np. decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, przeprowadzenie analizy OOŚ).; uzyskanie niezbędnych uzgodnień z gestorami sieci niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu.; uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót budowlanych w Starostwie Powiatowym, pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji.; Mapa lokalizująca projekt w odniesieniu do najbliższego obszaru Natura 2000 w skali 1:10 000 lub 1: 25 000 lub 1: 50 000 lub 1: 100 000.; sporządzenie harmonogramu realizacji prac projektowych i jego dostarczenie do siedziby Zamawiającego do 7 dni od dnia podpisania niniejszej umowy. Przedmiot zamówienia (wraz z dokumentami formalno-prawnymi) należy dostarczyć także w wersji elektronicznej - edytowalnej i nieedytowalnej (płyta CD z plikami w formacie: pdf, xls, doc, dwg). Ponadto należy sporządzić wyciąg z projektu budowlanego w formie skanu zapisanego w formacie pdf. Wyciąg z projektu budowlanego musi zawierać: numery tomów, tytuły i autorów opracowań wraz z numerami uprawnień oraz opisem technicznym. Ww. wykaz powinien dodatkowo zawierać skany stron tytułowych oraz spisu treści poszczególnych części projektu budowlanego, np.: projektu architektoniczno-budowlanego, itp. Załączniki z wyciągu projektu budowlanego w formie skanu zapisanego w formacie PDF powinny być zapisane w pliku/plikach o max. wielkości pojedynczego pliku nie większej niż 20 MB. Dokumentacja winna być sporządzona zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, a mianowicie nie można opisywać przedmiotu przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny, a Projektant określi parametry równoważności. Przedmiot Zamówienia zostanie wykorzystany przez Zamawiającego do pozyskania środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu RPO WSL 2014-2020. 2. Zakres opracowania:Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z projektami branżowymi, które powinny obejmować m.in. takie elementy jak: 1) przebudowa lub wyburzenie parterowej przybudówki (obecne toalety) w zależności od zapotrzebowania na powierzchnię i możliwości przystosowania tej części na inne funkcje, 2) przebudowa budynku, remont kapitalny wewnętrzny i zewnętrzny obiektu polegające na wyburzeniu w niezbędnym zakresie ścianek działowych, ścian nośnych, stropów, konstrukcji dachu wraz z pokryciem i innych elementów budynku w celu zaadaptowania obiektu do nowych funkcji, 3) zaprojektowanie odpowiedniej izolacji poziomej i pionowej, przeciwwilgociowej i termicznej ścian fundamentowych i piwnicznych z jednoczesnym rozważeniem możliwości i konieczności wykonania drenażu wokół budynku,4) zaprojektowanie nowego układu nośnego ścian i stropów dostosowanego do nowej aranżacji wnętrz,5) wykonanie termomodernizacji obiektu - elewacja w cegle naturalnej (skucie narzutów tynku) w zależności od możliwości w części i przywrócenie łuków okien (zdj. z 1920 r.),6) podświetlenie elewacji, 7) zaprojektowanie windy oraz dwóch klatek schodowych,8) zaprojektowanie przyłącza podziemnego do budynku (likwidacja linii napowietrznej) - należy uwzględnić konieczność uzgodnień z Projektantem Centrum Przesiadkowego, a także konieczna przebudowa oraz likwidacja linii i przyłączy,9) doświetlenie pomieszczeń I piętra (sali konferencyjnej) bezpośrednio z dachu,10) projekty branżowe: instalacje wod-kan., instalacje c.o., instalacje wentylacyjno-klimatyzacyjne, instalacje elektryczne, instalacje teleinformatyczne, instalacje audio-video, instalacje p.poż. itp., Piwnica budynku. W części piwnicznej - funkcja magazynowo - gospodarcza. Parter budynku. W części parterowej należy dążyć do całkowitej likwidacji barier architektonicznych (progi itp.) ponadto parter musi zawierać co najmniej następujące funkcje: dwie klatki schodowe, winda, gastronomia, świetlica, korytarz, część higieniczno-sanitarną z wejściem z poczekalni, miejsce i przyłącze pod automaty biletowe, poczekalnia dla podróżnych, kasa biletowa lub punkt informacji turystycznej, kiosk, wypożyczalnia (stacja dokująca) rowerów miejskich, przechowalnia rowerów prywatnych, miejsca i przyłącza pod tablice informacyjne systemu informacji pasażerskiej, pomieszczenia (dwa) dla PKP Utrzymanie Sp. z o.o. oraz TK Telekom Sp z o.o. I Piętro budynku. Piętro musi zawierać co najmniej następujące funkcje: winda, dwie klatki schodowe, część biurowa, część konferencyjna - dwie sale konferencyjne z możliwością połączenia w jedną. Jedna położona centralnie o wys. 1,5 kondygnacji - widoczny stropodach z antresolą. część zaplecza - toaleta, pokój socjalny (kawa, catering itp.) Ponadto należy również uwzględnić zalecenia i wnioski wynikające z Ekspertyzy Technicznej budynku Dworca PKP przy ul. Rybnickiej..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jednego projektu budowlano-wykonawczego budynku o kubaturze min. 4100m3 oraz co najmniej jednego audytu energetycznego dla obiektu o kubaturze min. 4100 m3

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie projektowania i przynależą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa o specjalności: a) konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń b) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci oraz instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - ilość koncepcji przebudowy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Projektanta, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1. Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 3. Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Projektanta) przy pomocy, których Projektant realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez zamawiającego w SIWZ. 4. Zmiany podwykonawcy, który zgodnie z art.26 ust.2b ustawy Prawo zamówień publicznych będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez zamawiającego w specyfikacji wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ. 5. Wystąpienia konieczności zmian osób Projektanta, w przypadku gdy zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Projektant obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w SIWZ, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku zamawiającego. 6. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w harmonogramie realizacji przedmiotu umowy poprzez: przesunięcie w czasie, uszczegółowienie spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu umowy zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu. 7. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Projektanta, a także z np. wystąpienia zwłoki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń itp. 8. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), c) zmiany danych teleadresowych, d) zmiana obowiązującej stawki VAT, e) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, f) udzielenie zamówień dodatkowych, g) Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych przypadkach, na wniosek Projektanta do zmiany harmonogramu realizacji prac projektowych. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 9. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w ust. 1 do 9 termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 10. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wodzislaw-slaski.pl/zamowienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego Biuro Zamówień Publicznych ul. Bogumińska 4; 44-300 Wodzisław Ślaski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2016 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego Biuro Obsługi Klienta ul. Bogumińska 4; 44-300 Wodzisław Ślaski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Za główne usługi Zamawiający uważa usługi spełniające warunek wiedzy i doświadczenia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.