eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Remont piwnic w budynku przy ul. Człuchowskiej 38 w Chojnicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-10

Chojnice: Remont piwnic w budynku przy ul. Człuchowskiej 38 w Chojnicach
Numer ogłoszenia: 61623 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki , ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont piwnic w budynku przy ul. Człuchowskiej 38 w Chojnicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oznaczone tytułem: remont piwnic w budynku przy ul. Człuchowskiej 38 w Chojnicach. B. Wyżej wymienione roboty obejmują: 1) Roboty rozbiórkowe. 2) Roboty murarskie i betonowe. 3) Roboty wykończeniowe. 4) Stolarka drzwiowa. 5) Instalacja elektryczna. 6) Instalacje sanitarne: Instalacja wodno-kanalizacyjna Wymieniamy piony i poziomy kanalizacyjne na nowe i obudowujemy je płytami gipsowo-kartonowymi. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w dokumentacji projektowej. 2. Zobowiązuje się wykonawcę do sprawdzenia zgodności projektu budowlanego z przedmiarem robót i do zapoznania się z terenem budowy. 3. Zamawiający dopuszcza ujęcie i zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. 4. Wyżej wymienione roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego oraz zgodnie z : A. umową, B. dokumentacją projektową, C. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, D. przedmiarami robót, E. Polskimi Normami Budowlanymi, F. Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Komplet materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia wykonawca dostarczy na plac budowy we własnym zakresie. 6. Przy wykonywaniu robót WYKONAWCA zobowiązuje się stosować wyroby budowlane i urządzenia o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych w art. 5 ust. 1 pkt 1 - dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm. ) wraz z obowiązującymi zarządzeniami i rozporządzeniami. 7. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie RP. Odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje i aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń należy przedłożyć inspektorowi nadzoru przed ich zastosowaniem. 8. Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych terenu budowy oraz przechowywanych materiałów budowlanych. 9. Oferta oraz Kosztorys Ofertowy muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia (z uwzględnieniem postanowień zawartych w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót). 10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty w wymiarze 5 lat, licząc od dnia ich odbioru..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90 - Remont starych budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 2.1 Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną ( w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) rodzajowo i wartościowo odpowiadającą robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. - robota budowlana polegająca na remoncie pomieszczeń o wartości co najmniej 100.000 zł brutto. 2.2. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tzn. 1) Funkcja / Stanowisko, Uprawnienia: Kierownik budowy - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi - bez ograniczeń. Minimalne doświadczenie zawodowe: 5 lat doświadczenie całkowite, 5 lat pracy w branży budowlanej, 3 lata pracy na stanowisku kierownika robót. Osoby: Minimum jedna. 2) Funkcja / Stanowisko, Uprawnienia: Kierownik robót - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Minimalne doświadczenie zawodowe: 2 lata pracy w branży instalacyjnej, jak obok. Osoby: Minimum jedna. Wyżej wymienione osoby muszą należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 100.000 zł. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (pzp). 7.2. Każdy uczestnik wspólnej oferty musi spełniać warunek określony w pkt 7.1 ppkt 1 i ppkt 4 siwz. Przy ocenie spełnienia pozostałych warunków zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów. 7.3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych) - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3) Dokument stwierdzający, że osoba-y które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają: a. wymagane uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi - bez ograniczeń (kierownik budowy), b. uprawnienia budowlane instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (kierownik robót). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje wyżej wymienionymi osobami. 4) Zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa osoby (osób) posiadających wyżej wymagane uprawnienia (opisane w pkt 3). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje wyżej wymienionymi osobami. 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, (jak w pkt 3) a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg wzoru określonego w załączniku nr 5. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje wyżej wymienionymi osobami. 6) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez Wykonawcę dysponującego wyżej wymienionymi osobami. 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych ( w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. - robota budowlana polegająca na remoncie pomieszczeń o wartości co najmniej 100.000 zł brutto z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru określonego w załączniku Nr 4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który zrealizował roboty. 9) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000 zł. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez Wykonawcę -ów i zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawcy będą spełniać go łącznie. Uwagi: - wyżej wymienione dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznej kopii dokumentów powinny być one oparzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, - w przypadku składania kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem należy stosować uregulowania zawarte w pkt 17 ppkt 5 i 7 siwz. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm. )..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chojnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego w Chojnicach.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.