eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skwierzyna › Przebudowa dróg gminnych ulicy Dworcowej i Kolejowej w Skwierzynie - zadanie I.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-19

Skwierzyna: Przebudowa dróg gminnych ulicy Dworcowej i Kolejowej w Skwierzynie - zadanie I.
Numer ogłoszenia: 61596 - 2015; data zamieszczenia: 19.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17702 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Skwierzynie, ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 095 7 216 529, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych ulicy Dworcowej i Kolejowej w Skwierzynie - zadanie I..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych ul. Dworcowej i Kolejowej wraz z budową chodnika i oświetlenia ulicznego w miejscowości Skwierzyna. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie miasta Skwierzyna, na działkach o nr ewid. 301/3, 2004/13, 2004/10, 525/15, 525/113, 295/2, 525/48, 229/1, 230, 294/3. Inwestorem powyższego zadania jest Gmina Skwierzyna, ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna. Zadanie realizowane będzie w ramach Narodowego programu przebudowy dróg lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój Zgodnie ze zleceniem inwestora oraz planem miejscowym i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.1999.43.430 z późn. zmianami) zaprojektowano inwestycję o nazwie: przebudowa drogi gminnej, zad.1 Część ul. Dworcowej i ul. Kolejowa. Część ul. Dworcowej i ul. Kolejowa: została zaprojektowana jako droga o przekroju pół drogowym, z jednostronnym chodnikiem, a po drugiej stronie z rowem przydrożnym celem odprowadzaniem wód powierzchniowych. Spadek drogi jednostronnym 2% do rowu. Przekroje konstrukcyjne strefa przemarzania gruntu: (hz = 0,8 m) kategoria geotechniczna obiektu: I Warunki hydrogeologiczne dla posadowienia obiektu. Na podstawie odkrywek ustalono, że w miejscu lokalizacji budynku występują proste warunki gruntowo-wodne pozwalające na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24.09.1998 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. Nr 126 poz. 839 z dnia 8.10.1998 r.) zaliczyć obiekt do I kategorii geotechnicznej. Podłoże, ze względu na litologię i genezę, jest prawie jednorodne, mało zróżnicowane. Grunty nienośne poza wierzchnią warstwą gleby urodzajnej i nasypów o miąższości od 0,3 do 0,5 m nie występują. Wody gruntowej w poziomie posadowienia lub powyżej nie stwierdzono. Warunki gruntowe są proste. Podłoże nadaje się do posadowienia bezpośredniego. Na projektowanych obiektach drogowych przyjęto następujące konstrukcje: Ulica Warstwa ścieralna z SMA 0/8mm grub. 4 cm Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/20mm grub. 8 cm Podbudowa z kruszywa łamanego lub naturalnego o ciągłym uziarnieniu 0/31,5mm grub. 20 cm Grunt stabilizowany spoiwem hydraulicznym Rm=1,5 MPa - grub. 10 cm warstwy odsączającej z pospółki grub. 10 cm geowłuknina separacyjna Konstrukcja chodnika Kostka betonowa szara - grubości 6 cm Podsypka cementowo - piaskowa 1:4, grub. 3 cm Podbudowa z kruszywa łamanego lub naturalnego o ciągłym uziarnieniu 0/31,5mm grub. 15 cm Piasek 10 cm Pozostały teren, poza chodnikami i jezdnią należy obsadzić trawą. należy również wykonać znaki poziome segregacyjne, pojedyncze typu P-1 i P-2 oraz linie typu P-12,. P-13 i P-14. Powiązanie drogi z innymi drogami publicznymi Projektowana droga powiązana jest niezmiennie z wszystkimi krzyżującymi się drogami poprzez skrzyżowania typu zwykłego. Zaprojektowano również na skrzyżowaniach elementy spowolnienia ruchu w postaci wyniesienia całego obszaru skrzyżowania na wysokość 10cm (długość rampy najazdowej i zjazdowej 2m) oraz o podkreśleniu zaprojektowano w tym obszarze kostkę koloru czerwonego. Powiązanie drogi z innymi drogami publicznymi Projektowana droga powiązana jest niezmiennie z wszystkimi krzyżującymi się drogami poprzez skrzyżowania typu zwykłego. Zaprojektowano również na skrzyżowaniach elementy spowolnienia ruchu w postaci wyniesienia całego obszaru skrzyżowania na wysokość 10 cm (długość rampy najazdowej i zjazdowej 2m) oraz o podkreśleniu zaprojektowano w tym obszarze kostkę koloru czerwonego. Roboty ziemne. Roboty ziemne należy wykonywać zgodnie z PN-S-02205 Drogi samochodowe, Roboty ziemne, Wymagania i badania. Przed rozpoczęciem robót należy dokładnie zlokalizować istniejące urządzenia podziemne przez obsługę geodezyjną. Przed użyciem sprzętu mechanicznego dokonać przekopów próbnych w celu uniknięcia przypadkowych uszkodzeń. W razie potrzeby roboty należy wykonywać ręcznie. W wykopie należy zastosować tymczasowe odwodnienie celem zabezpieczenia koryta przed zalaniem. Wytyczenie geometrii i rzędnych wysokościowych. Wytyczenie geometrii należy przeprowadzić w układzie geodezyjnym zgodnie z planem zagospodarowania terenu. Zieleń Kolizje wynikające z przeprowadzenia drogi, zostały oznaczone na Projekcie zagospodarowania terenu, oraz uzyskano zgodę na wycinkę drzew. Pozostałe ustalenia. Planowana inwestycja nie rodzi praw do terenu oraz nie narusza prawa własności i uprawnień osób trzecich, a także nie pogorszy warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości. W systemie ekologicznych obszarów chronionych rejon będący przedmiotem opracowania nie znajduje się w granicach parków i rezerwatów przyrody oraz ich otulin, ani obszarów chronionego krajobrazu. Teren nie wymaga uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze. Projektowane użytkowanie i zagospodarowanie terenu nie będzie stanowić źródła zanieczyszczeń dla środowiska wodno- gruntowego. Zastosowane rozwiązania techniczne, technologiczne i organizacyjne ograniczają negatywny wpływ na środowisko. Masy ziemne powstałe podczas realizacji inwestycji, projektuje się zagospodarować w ramach własnej nieruchomości lub w miejscu wskazanym przez gminę lub w sposób zgodny z przepisami. Projekt zawiera ochronę istniejącej zieleni oraz wartościowego drzewostanu nie owocowego. Ewentualne wycinanie drzew nie owocowych wymaga zgody. UWAGA! Drzewa przeznaczone do wycinki należy usunąć do dnia 30 marca 2015 roku. Pozyskany materiał (dłużyca i drzewo z korony) należy przygotować, tj.: pociąć na wałki i wyrzynki o długości 1,0 m oraz złożyć na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zakres robót zgodny z załączonymi do niniejszej SIWZ przedmiarami robót, a także dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Załączone do SIWZ przedmiary robót są jedynie materiałem pomocniczym do sporządzenia własnej kalkulacji i kosztorysów oraz dołączenia do oferty, uwzględniając całość zakresu robót, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza naniesienie dodatkowych pozycji kosztorysowych lub modyfikacji ich treści. Zawarte w załączonych przez Zamawiającego przedmiarach robót zestawienia robót mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji wobec czego kosztorysom ofertowym i wskazanych w nich przedmiarach robót należy przypisać wyłącznie charakter dokumentów pomocniczych. Uwagi ogólne: Wszystkie elementy ujęte w opisie technicznym, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w opisie technicznym, winne być traktowane tak jakby były ujęte w obu. Podobnie wszystkie elementy ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte w kosztorysach lub ujęte w kosztorysach, a nie ujęte w dokumentacji winne być traktowane tak jakby były ujęte w obu. W dokumentacji, przedmiarze robót - jeśli podane zostały nazwy i producenci materiałów i technologii - to podane zostały one jedynie jako przykładowe, w celu określenia parametrów technicznych i innych wymogów jakie spełnione muszą być, by mogły być użyte w czasie realizacji zadania inwestycyjnego. Dopuszcza się stosowanie innych równoważnych materiałów, technologii o ile zachowane zostaną ich parametry w stosunku do przyjętych w dokumentacji. Symbole czy oznaczenia przyjęte na potrzeby kosztorysu należy także traktować jako typ - przykład. Bezwzględnie dopuszcza się inne materiały, innych producentów o podobnych - nie gorszych parametrach i standardach, o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt powinien mieć te same cechy funkcjonalne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja realizowana jest w ramach Narodowego programu przebudowy dróg lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: 1. Lider: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe PACHOLAK Ryszard Pacholak , 66-300, 66-300 Bobowicko, kraj/woj. lubuskie.
  • 2 Partner: DROGBUD Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Sobieskiego 14, 66-200 Świebodzin, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2167209,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1582066,13

  • Oferta z najniższą ceną: 1582066,13 / Oferta z najwyższą ceną: 2517784,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.