eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › TWORZENIE I MODERNIZACJA NUMERYCZNEJ BAZY EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW OBRĘBU NR 4 MIASTA KOLUSZKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Łódź: TWORZENIE I MODERNIZACJA NUMERYCZNEJ BAZY EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW OBRĘBU NR 4 MIASTA KOLUSZKI
Numer ogłoszenia: 61579 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6337191, fax 042 6329311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkiwschodni.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TWORZENIE I MODERNIZACJA NUMERYCZNEJ BAZY EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW OBRĘBU NR 4 MIASTA KOLUSZKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na tworzeniu i modernizacji numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków, poprzez dostosowanie istniejącej ewidencji gruntów do wymagań Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz.454) oraz założenie ewidencji budynków i lokali w obrębie 4 miast Koluszki, (powiat łódzki wschodni), na podstawie warunków technicznych stanowiących załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Obręb 4, powierzchnia w ha - 124, działki - 955, jednostki 749, budynki - 1740 Zakres prac tworzenia i modernizacji numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków, obejmował będzie: 1.porządkowanie i aktualizację danych ewidencji gruntów, 2.pozyskanie danych źródłowych ewidencji budynków i lokali, 3.zakładanie zbiorów ewidencji gruntów i budynków w zakresie danych opisowych, 4.utworzenie zintegrowanej komputerowej bazy danych ewidencji gruntów i budynków, 5.opracowanie operatu opisowo - kartograficznego, 6.udział w czynnościach wyłożenia projektu operatu opisowo - kartograficznego do wglądu zainteresowanych podmiotów, rozpatrzenie uwag i zastrzeżeń oraz wprowadzenie zmian do operatu ewidencji gruntów i budynków, 7.opracowanie dokumentacji niezbędnej do doprowadzenia do zgodności zapisów działu I i działu II ksiąg wieczystych z ewidencją gruntów (wyrysy, mapy do celów prawnych z rozliczeniem powierzchni nieruchomości).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zadanie w zakresie modernizacji ewidencji gruntów łącznie z założeniem ewidencji budynków odpowiadające swoją wartością przedmiotowi zamówienia oraz dysponują co najmniej 5 osobami z wykształceniem geodezyjnym lub informatycznym, w tym 2 osobami z uprawnieniami w zakresie geodezji 1,2 oraz 1 osobą posiadającą uprawnienia do aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji gruntów), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wg. formuły (spełnia - nie spełnia). 3.Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 4.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków j udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty; 1.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6. Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia (tj. uprawnienia geodezyjne 1,2 oraz uprawnienia do aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji gruntów). 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Doświadczenie Wykonawcy) 8. Dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w ppkt 7 (Doświadczenie Wykonawcy) zostały wykonane należycie. 9. Kserokopie licencji na oprogramowanie EWMAPA i EWOPIS. 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy(ów) - o ile dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lodzkiwschodni.pl/przetarg.html

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łodzi ul Sienkiewicza 3 90-954 Łódź IX piętro, pokój 912.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Łodzi ul Sienkiewicza 3 90-954 Łódź VIII piętro, pokój 809 w godz. 8:00-16:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.