eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Poprawa jakości powietrza w Subregionie Kędzierzyńsko - Strzeleckim - Przebudowa drogi 1435 O Zalesie Śląskie - Kędzierzyn-Koźle na odcinku Zalesie Śląskie - Cisowa oraz drogi powiatowej 1401 O Zdzieszowice - Leśnica - Zalesie Śląskie na odcinku ul. Strażackiej w Zalesiu Śląskim wraz z budową ścieżki rowerowej i odwodnienia"



Ogłoszenie z dnia 2017-11-16



Ogłoszenie nr 615781-N-2017 z dnia 2017-11-16 r.

Powiat Strzelecki: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Poprawa jakości powietrza w Subregionie Kędzierzyńsko - Strzeleckim - Przebudowa drogi 1435 O Zalesie Śląskie - Kędzierzyn-Koźle na odcinku Zalesie Śląskie - Cisowa oraz drogi powiatowej 1401 O Zdzieszowice - Leśnica - Zalesie Śląskie na odcinku ul. Strażackiej w Zalesiu Śląskim wraz z budową ścieżki rowerowej i odwodnienia"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Poprawa jakości powietrza w Subregionie Kędzierzyńsko - Strzeleckim" nr projektu: RPOP.03.01.01-16-0008/16

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecki, krajowy numer identyfikacyjny 53141265100000, ul. ul. Jordanowska  2 , 47100   Strzelce Opolskie, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4401700;4401755, e-mail przetargi@powiatstrzelecki.pl, faks 77 4401701.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiatstrzelecki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.powiatstrzelecki.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.powiatstrzelecki.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta powinna być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej
Adres:
Powiat Strzelecki - Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, KANCELARIA - pokój nr 201, II piętro


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Poprawa jakości powietrza w Subregionie Kędzierzyńsko - Strzeleckim - Przebudowa drogi 1435 O Zalesie Śląskie - Kędzierzyn-Koźle na odcinku Zalesie Śląskie - Cisowa oraz drogi powiatowej 1401 O Zdzieszowice - Leśnica - Zalesie Śląskie na odcinku ul. Strażackiej w Zalesiu Śląskim wraz z budową ścieżki rowerowej i odwodnienia"
Numer referencyjny: OR.272.27.2017.AG1
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 "Poprawa jakości powietrza w Subregionie Kędzierzyńsko - Strzeleckim" nr projektu: RPOP.03.01.01-16-0008/16. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Poprawa jakości powietrza w Subregionie Kędzierzyńsko - Strzeleckim - Przebudowa drogi 1435 O Zalesie Śląskie - Kędzierzyn-Koźle na odcinku Zalesie Śląskie - Cisowa oraz drogi powiatowej 1401 O Zdzieszowice - Leśnica - Zalesie Śląskie na odcinku ul. Strażackiej w Zalesiu Śląskim wraz z budową ścieżki rowerowej i odwodnienia", które to zadanie stanowi Część Powiatu Strzeleckiego Projektu pn. "Budowa zintegrowanego systemu transportowego Subregionu Kędzierzyńsko-Kozielskiego poprzez przebudowę dróg łączących Powiat Strzelecki i Kędzierzyńsko-Kozielski - etap I". Nadzór inwestorski będzie obejmował zakresem roboty związane z przebudową ciągu dróg powiatowych o łącznej długości 3.065 m: - 1435 O Zalesie Śląskie - Kędzierzyn Koźle od km 0+000 do km 2+634, - skrzyżowanie w m. Zalesie Śląskie - 15m, - 1401 O Zdzieszowice - Leśnica - Zalesie Śląskie wg kilometrażu lokalnego od 0+000 do 0+416 (kilometraż rzeczywisty od km 8+836 do km 9+252). Powyższy ciąg dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego przebiega od drogi wojewódzkiej DW 426 (Zawadzkie - Strzelce Opolskie - Olszowa - Zalesie Śląskie - Kędzierzyn-Koźle) - rondo w Zalesiu Śląskim do granicy powiatu kędzierzyńsko-kozielskiego (kierunek Cisowa). Zakres robót objętych zamówieniem przewiduje prace związane z wykonaniem: - części drogowej (budowa ciągu pieszego i pieszo - rowerowego na terenie zabudowanym, budowa ciągu rowerowego poza terenem zabudowanym, przebudowa konstrukcji nawierzchni jezdni wraz z poszerzeniem jezdni, przebudowa skrzyżowania w Zalesiu Śląskim, przebudowa zjazdów istniejących, zastosowanie oznakowania poziomego i pionowego) - części sanitarnej (budowa kanalizacji deszczowej, renowacja istniejących i wykonanie brakujących rowów odwaniających poza terenem zabudowanym) - części elektroenergetycznej (w celu usunięcia kolidujących stanowisk słupowych nN z drogą projekt przewiduje wybudowanie w miejscach wskazanych na planie sytuacyjnym nowych słupów nN wraz z przyłączami napowietrznymi i kablowymi oraz oprawami oświetleniowymi; projekt również przewiduje odcinkowe skablowanie linii napowietrznej nN), - części teletechnicznej (przebudowa istniejącej sieci teletechnicznej w celu usunięcia kolizji z drogą). Przedmiot zamówienia realizowany będzie cyklu dwuletnim tzn. w latach 2018 i 2019. 1. Opis stanu istniejącego. 1.1. Droga powiatowa 1401 O Zdzieszowice - Leśnica - Zalesie Śląskie, ul. Strażacka w Zalesiu Śląskim, odcinek od ronda w ciągu drogi wojewódzkiej 426 do skrzyżowania z drogą powiatową 1435 O, kilometraż lokalny 0+000 do km 0+416 Po prawej stronie drogi przy jezdni zlokalizowany jest chodnik o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, szerokość wynosi śr. ok. 2,20 m. W pasie chodnika zlokalizowana jest kanalizacja deszczowa o śr. 300 mm, stanowiąca odwodnienie prawej części drogi. Kanalizacja deszczowa jest drożna, zachodzi konieczność zwiększenia ilości studzienek wpustowych w celu poprawy odwodnienia tego odcinka. Jezdnia na tym odcinku posiada szerokość 6,00 - 6,30 m, nawierzchnia bitumiczna posiada liczne uszkodzenia w postaci spękań, występują także deformacje nawierzchni w postaci przełomów oraz kolein. Po lewej stronie drogi znajduje się pobocze gruntowe o szerokości od 3,00 do 5,10 m, brak jest rowu odwadniającego. W poboczu zlokalizowane są urządzenia "obce" w postaci linii energetycznej wraz z oświetleniem ulicznym oraz sieć wodociągowa. Przed skrzyżowaniem z drogą powiatową 1435 O, po prawej stronie drogi zlokalizowana jest zatoka autobusowa, a chodnik zostaje lokalnie zawężony do szerokości 1,00 m. Po lewej stronie drogi, przy posesji ul. Strażacka 2, pobocze gruntowe zostaje zawężone do szerokości 1,20 m. Na całej długości ul. Strażackiej planuje się budowę kanalizacji sanitarnej (zaprojektowana w poboczu po lewej stronie drogi wg odrębnego opracowania). 1.2. Skrzyżowanie drogi 1401 O z drogą 1435 O w Zalesiu Śląskim Skrzyżowanie drogi powiatowej 1401 O Zdzieszowice - Leśnica - Zalesie Śląskie ul. Strażackiej oraz ul. Leśnickiej z drogą powiatową 1435 O Zalesie Śląskie - Kędzierzyn-Koźle ul. Kościuszki oraz drogą gminną ul. Św. Jadwigi. Skrzyżowanie wymaga przebudowy w zakresie skanalizowania ruchu oraz przebudowy konstrukcji nawierzchni jezdni. 1.3. Droga powiatowa 1435 O Zalesie Śląskie - Kędzierzyn-Koźle ul. Kościuszki na odcinku od ww. skrzyżowania na długości ok. 720 m (od km 0+000 do km 0+720) Jezdnia na tym odcinku posiada szerokość 5,60 - 6,10 m, nawierzchnia bitumiczna posiada liczne uszkodzenia w postaci spękań i ubytków, występują także deformacje nawierzchni w postaci przełomów oraz kolein. Po lewej stronie drogi znajduje się pobocze gruntowe o szerokości przy skrzyżowaniu 2,70 m do szerokości 5,00 m na pozostałym odcinku. W pasie pobocza znajduje się rów odwadniający o głębokości do ok. 1,00 m. W poboczu zlokalizowane są urządzenia "obce" w postaci linii energetycznej. Po prawej stronie drogi przy jezdni zlokalizowany jest chodnik o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, szerokość całkowita wynosi ok. 1,50 m, za chodnikiem występuje pas zieleni. Pod nawierzchnią chodnika zlokalizowany jest kanalizacja deszczowa o śr. 300 mm oraz sieć wodociągowa. Na przedmiotowym odcinku ul. Kościuszki planowana jest budowa kanalizacji sanitarnej, kolektor zlokalizowany będzie w prawej połowie jezdni. 1.4. Droga powiatowa 1435 O Zalesie Śląskie - Kędzierzyn Koźle ul. Kościuszki na odcinku od km 0+720 do km 1+485 Na odcinku od posesji ul. Kościuszki nr 58 do końca miejscowości została wykonana budowa kanalizacji sanitarnej. W ramach kontraktu została przebudowana konstrukcja nawierzchni prawej połowy jezdni, istniejący chodnik po prawej stronie drogi (całkowita szerokość chodnika 1,50 m, chodnik przy krawędzi jezdni, za chodnikiem pozostaje pas zieleni o szerokości ok. 1,00 m) oraz została przebudowana istniejąca kanalizacja deszczowa w zakresie studzienek wpustowych (kolektor kanalizacji deszczowej o śr. 300 mm zlokalizowany jest pod nawierzchnią chodnika). Jezdnia na tym odcinku posiada szerokość 6,10 - 5,20 m, pod jezdnią oprócz kanału sanitarnego zlokalizowana jest także sieć wodociągowa. Nawierzchnia bitumiczna na lewej połowie jezdni posiada liczne uszkodzenia w postaci spękań i ubytków, występują także deformacje nawierzchni w postaci przełomów oraz kolein. Po lewej stronie drogi znajduje się pobocze gruntowe o szerokości 5,00 m. W pasie pobocza znajduje się rów odwadniający o głębokości do ok. 1,00 m. W poboczu zlokalizowane są urządzenia "obce" w postaci linii energetycznej. 1.5 Droga powiatowa 1435 O Zalesie Śląskie - Kędzierzyn Koźle ul. Kościuszki na odcinku od km 1+485 do km 2+634 Odcinek drogi powiatowej od końca miejscowości Zalesie Śląskie do granicy powiatu kędzierzyńsko-kozielskiego. Jezdnia na tym odcinku posiada szerokość 5,20 - 5,50 m, nawierzchnia bitumiczna jezdni posiada liczne uszkodzenia w postaci spękań i ubytków, występują także deformacje nawierzchni w postaci przełomów oraz kolein. Po obu stronach drogi występują pobocza gruntowe. Na początkowym odcinku pobocza mają szerokość 4,00 m, w pasie poboczy występują obustronnie rowy odwadniające. Na dalszym odcinku brak jest rowów odwadniających, a szerokość poboczy z każdej strony wynosi ok. 3,00 m. Na całym odcinku drogi w prawym poboczu zlokalizowana jest kanalizacja sanitarna. 2. Rozwiązania projektowe. 2.1. Bilans terenu. Powierzchnia całkowita inwestycji (w granicach pasa drogowego) 32.385 m^2 Powierzchnia projektowanych nawierzchni utwardzonych: proj. jezdnia o nawierzchni bitumicznej .......19.070 m^2 proj. ciągi pieszo-rowerowe 5.030 m^2 proj. ciągi piesze 3.390 m^2 proj. ciągi rowerowe 2.450 m^2 proj. zjazdy naw. tłuczniowa 220 m^2 proj. zjazdy naw. bitumiczna 25 m^2 proj. zjazdy naw. z kostki brukowej 2.200 m^2 Długość przebudowywanego rowu odwadniającego 1129 m 2.2. Przebieg projektowanej drogi w planie sytuacyjnym. Przebieg trasy oraz geometria ulic na całym odcinku objętym opracowaniem zostały dostosowane do przebiegu w stanie istniejącym. Na odcinku drogi powiatowej 1401 O Zdzieszowice - Leśnica - Zalesie Śląskie objętym opracowaniem (ul. Strażacka w Zalesiu Śląskim) planuje się wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 6,0 m. Po stronie północnej zostanie wykonany chodnik o szerokości 2,0 m, natomiast po stronie południowej ciąg pieszo-rowerowy o szerokości 3,5 m, który przebiega na odcinku od ronda w ciągu drogi wojewódzkiej nr 426 do skrzyżowania z ul. Powstańców Śląskich. Na odcinku drogi powiatowej 1435 O Zalesie Śląskie - Kędzierzyn Koźle od km 0+000 do km 1+500 (ul. Kościuszki w Zalesiu Śląskim) planuje się wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 6,0 m. Po stronie zachodniej zostanie wykonany chodnik o szerokości 2,0 m, natomiast po stronie wschodniej ciąg pieszo-rowerowy o szerokości 3,5 m. Na odcinku od skrzyżowania z ul. Powstańców Śląskich do skrzyżowania z ul. Strażacką - Św. Jadwigi-Lesicką z uwagi na niewystarczającą szerokość pasa drogowego po stronie wschodniej projektowany jest jedynie chodnik o szerokości 2,0 m, natomiast ruch rowerowy zostanie poprowadzony przez ulicę Powstańców Śląskich na zasadach ogólnych. Na odcinku drogi powiatowej 1435 O Zalesie Śląskie - Kędzierzyn Koźle od km 1+500 do km 2+634 (od końca miejscowości Zalesie Śląskie do granicy powiatu kędzierzyńsko-kozielskiego) planuje się wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 6,0 m oraz po stronie wschodniej dwukierunkowej drogi rowerowej o szerokości 2,0 m, nawierzchnia z betonu asfaltowego. Po stronie zachodniej projektuje się pobocze gruntowe oraz przydrożny rów odwadniający. W planie projektowana droga składa się z odcinków prostych i łuków kołowych o promieniach 150, 250 i 300 m. Przedmiotowe zadanie obejmuje również przebudowę istniejących skrzyżowań zlokalizowanych na długości opracowania (korekta geometrii). Ponadto na długości opracowania wykonuje się zjazdy indywidualne i publiczne o nawierzchni z betonowej kostki brukowej koloru grafitowego oraz wejścia do posesji o nawierzchni jak na ciągu pieszym. Szerokość jezdni zjazdów zmienna, dostosowana do istniejących bram. Przecięcie krawędzi jezdni zjazdu indywidualnego z krawędzią jezdni drogi powiatowej zaprojektowano w formie skosów 1 x 1 m. Przecięcia krawędzi jezdni zjazdów publicznych z jezdnią drogi powiatowej zostały wyokrąglone łukami kołowymi. 2.3. Konstrukcja nawierzchni Do projektowania konstrukcji jezdni przyjęto kategorię ruchu KR3. Nawierzchnia projektowanej jezdni jest nawierzchnią z betonu asfaltowego, zaprojektowaną na obciążenie ruchem KR3. Na odcinkach, gdzie do jezdni przylega ciąg pieszy, jezdnia została ograniczona krawężnikiem betonowym ulicznym 15 x 30 cm o świetle 12 cm, posadowionym na ławie betonowej z oporem. Przy krawężnikach zaprojektowany jest ściek z kostki w miejscach gdzie występuję spadek podłużny mniejszy niż 0,5%. W miejscach ramp dla niepełnosprawnych krawężnik jest obniżony (światło 2 cm). Nawierzchnie chodników będą wykonane z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Nawierzchnię ciągu pieszo-rowerowego zaprojektowano jak nawierzchnię ciągów pieszych, od strony zieleńca ograniczoną obrzeżem betonowym 8 x 30 cm na ławie betonowej z oporem, natomiast od jezdni oddzieloną krawężnikiem betonowym najazdowym 15 x 22 cm o świetle 6 cm, posadowionym na ławie betonowej z oporem. Nawierzchnię zjazdów zaprojektowano z kostki betonowej, oddzieloną od jezdni krawężnikiem najazdowym 15 x 22 cm o świetle 4 cm posadowionym na ławie betonowej z oporem. Zakończenie jezdni zjazdu na styku z nawierzchnią gruntową posesji jest ograniczone krawężnikiem najazdowym 15 x 22 cm o świetle 0 cm. Konstrukcja nawierzchni jezdni w-wa ścieralna - beton asfaltowy AC 11 S gr. 4 cm w-wa wiążąca - beton asfaltowy AC 16 W gr. 5 cm podbudowa zasadnicza - beton asfaltowy AC 22 P gr. 6 cm siatka wzmacniająca stabilizacja istniejącego podłoża Rm=5MPa gr. 30 cm Konstrukcja nawierzchni ciągu pieszego i pieszo-rowerowego w-wa ścieralna - kostka betonowa gr. 8 cm podsypka piaskowo-cementowa gr. 3 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm Konstrukcja nawierzchni drogi rowerowej w-wa ścieralna - beton asfaltowy AC 8 S gr. 4 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm Konstrukcja nawierzchni zjazdów w-wa ścieralna - kostka betonowa gr. 8 cm podsypka piaskowo-cementowa gr. 3 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 25 cm 3. Przebudowa linii napowietrznej nN W celu celu usunięcia kolidujących stanowisk słupowych nN z drogą projekt przewiduje wybudowanie w miejscach wskazanych na planie sytuacyjnym nowych słupów nN z żerdzi wirowanej typu E wraz z przyłączami napowietrznymi i kablowymi oraz oprawami oświetleniowymi. Dla nowych stanowisk słupowych zastosować fundament ustojowy, a sam słup przed posadowieniem zabezpieczyć przed działaniem wody i wilgoci za pomocą substancji izolacyjnej. Nowe stanowisko słupowe należy uziemić; Uziemienie proj. słupów wykonać za pomocą uziomu szpilkowego R<= 10OH. Wykonawca jest zobowiązany, aby po wybudowaniu uziomu sprawdził, czy uziemienie spełnia wymogi. Jeżeli rezystancja uziemienia nie jest spełniona za pomocą uziomu szpilkowego, wówczas należy dokonać rozbudowy uziomu, o uziom otokowy typu TP 1x10; Linie napowietrzną główną należy wykonać przewodem typu AsXSn 4x70mm2, oświetleniową przewodem typu AsXSn 2x25mm2, natomiast nowe przyłącza wykonać przewodem AsXSn 4x25mm2. Na proj. słupach nN (co drugi słup) należy zamontować oprawę oświetleniową typu LED wraz z wysięgnikiem , a następnie połączyć z proj. przewodem izolowanym AsXSn 2x25mm2. W związku ze skrzyżowaniem linii napowietrznej nN z linią napowietrzną SN na ul. Strażackiej w km 0+240 - 0+260 (w miejscu wskazanym na planie sytuacyjnym) projekt przewiduje skablowanie odcinka linii nN kablem typu YAKXS 4x120mm2. Projekt również przewiduje skablowanie linii napowietrznej nN w km 1+520 - 1+580 celem zasilenia posesji nr 83a kablem typu YAKXS i połączenie mufa kablową z istn. przyłączem kablowym. Szczegółowe rozwiązania zostały przedstawione w projekcie, będącym przedmiotem branży elektrycznej kompletu dokumentacji. 4. Przebudowa linii teletechnicznej napowietrznej. W celu usunięcia kolizji sieci teletechnicznej z drogą projekt przewiduje: ? W przypadku stanowiska słupowego zlokalizowanego na ul. Strażackiej przy posesji nr 4 projekt przewiduje wymianę istn. słupa typu A-owego na nowy pojedynczy. Nowy słup należy posadowić zgodnie z planem sytuacyjnym rys.2.1 w części teletechnicznej. Następnie należy przewiesić istn. przyłącze teletechniczne oraz kabel teletechniczny na nowy słup. ? W przypadku stanowiska słupowego zlokalizowanego na ul. Kościuszki 82 projekt przewiduje przesunięcie istn. słupa teletechnicznego zgodnie z planem sytuacyjnym rys. 2.2 w części teletechnicznej. Następnie należy przewiesić istn. przyłącze teletechniczne oraz kabel teletechniczny na przesunięty słup. Szczegółowe rozwiązania zostały przedstawione w projekcie, będącym przedmiotem branży teletechnicznej kompletu dokumentacji. 5. Przedmiot zamówienia ETAP I - realizacja w roku 2019: Zakresem opracowania I etapu obejmują n/w odcinki dróg: - 1435 O Zalesie Śląskie - Kędzierzyn Koźle od km 0+000 do km 0+720, - skrzyżowanie w m. Zalesie Śląskie - 15m, - 1401 O Zdzieszowice - Leśnica - Zalesie Śląskie wg kilometrażu lokalnego od 0+000 do 0+416 (kilometraż rzeczywisty od km 8+836 do km 9+252). Zakres robót etap I objętych projektem przewiduje prace związane z wykonaniem: - części drogowej (budowa ciągu pieszego i pieszo - rowerowego na terenie zabudowanym, przebudowa konstrukcji nawierzchni jezdni wraz z poszerzeniem jezdni, przebudowa skrzyżowania w Zalesiu Śląskim, przebudowa zjazdów istniejących, zastosowanie oznakowania poziomego i pionowego) - części sanitarnej (budowa kanalizacji deszczowej) - części elektroenergetycznej - odrębne opracowanie - części teletechnicznej - odrębne opracowanie W zakres przebudowy wchodzi: - frezowanie nawierzchni na śr. gr. 16 cm - 8165,70m2 - frezowanie nawierzchni na śr. gr. 4 cm - 135,51m2, - rozebranie kostki brukowej gr. 8 cm - 2162,22m2, - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych - 68,24m2, - rozebranie obrzeży - 1340,00m, - rozebranie krawężników - 1377,00m, - ułożenie kanału deszczowego z rur PCV śr. 200mm - 111,00m, - ułożenie kanału deszczowego z rur PCV śr. 250mm - 27,00m, - ułożenie kanału deszczowego z rur PCV śr. 315mm - 218,50m, - ułożenie kanału deszczowego z rur PCV śr. 400mm - 1324,00m, - ułożenie kanału deszczowego z rur PCV śr. 500mm - 150,50m, - ułożenie kanału deszczowego z rur śr. 600mm - 627,00m, - ułożenie kanału deszczowego z rur śr. 800mm - 2320,00m, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - 7358,70m2, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm - 6460,00m2, - ułożenie krawężnika betonowego gr. 15 cm - 2497,00m, - ułożenie obrzeża betonowego gr. 8 cm - 2503,00m. 6. Przedmiot zamówienia ETAP II - realizacja w roku 2018: Zakresem opracowania II etapu obejmuje n/w odcinek drogi: - 1435 O Zalesie Śląskie - Kędzierzyn Koźle od km 0+720 do km 2+634, Zakres robót etap II objętych projektem przewiduje prace związane z wykonaniem: - części drogowej (budowa ciągu pieszego i pieszo - rowerowego na terenie zabudowanym, budowa ciągu rowerowego poza terenem zabudowanym, przebudowa konstrukcji nawierzchni jezdni wraz z poszerzeniem jezdni, przebudowa zjazdów istniejących, zastosowanie oznakowania poziomego i pionowego) - części sanitarnej (budowa kanalizacji deszczowej, renowacja istniejących i wykonanie brakujących rowów odwaniających poza terenem zabudowanym) - części elektroenergetycznej i teletechnicznej - odrębne opracowanie W zakres przebudowy wchodzi: - frezowanie nawierzchni na śr. gr. 12 cm - 11119,00m2 - frezowanie nawierzchni na śr. gr. 4 cm - 169,52m2, - rozebranie kostki brukowej gr. 8 cm - 1368,82m2, - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych - 111,32m2, - rozebranie obrzeży - 947,30m, - rozebranie krawężników - 822,00m, - ułożenie kanału deszczowego z rur PCV śr. 200mm - 202,00m, - ułożenie kanału deszczowego z rur PCV śr. 400mm - 376,00m, - ułożenie kanału deszczowego z rur śr. 600mm - 546,50m, - ułożenie kanału deszczowego z rur śr. 800mm - 234,50m, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - 11593,00m2, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm - 4160,00m2, - ułożenie krawężnika betonowego gr. 15 cm - 3014,00m, - ułożenie obrzeża betonowego gr. 8 cm - 2816,00m. 7. Zakres robót został określony w dokumentacji projektowej, opracowanej przez "GRAMAR" Sp. z o.o. 42-700 Lubliniec, ul. Chłopska 15, którą stanowi: - Projekt zagospodarowania terenu, - Projekt budowlany - branża drogowa, - Projekt budowlany - przebudowa sieci elektroenergetycznych, - Projekt budowlany - oświetlenie drogowe, - Projekt budowlany - przebudowa sieci teletechnicznej, - Projekt budowlany - branża sanitarna kanalizacja deszczowa, - Mapa do celów projektowych, - Badania geotechniczne oraz badania ugięć nawierzchni, - Projekt stałej organizacji ruchu, - Inwentaryzacja zieleni kolidującej z przedsięwzięciem oraz decyzja zezwalająca na wycinkę, - Obliczenie efektu ekologicznego, - Operat wodno prawny, - Projekt założeń etapowej realizacji zamierzenia inwestycyjnego - branża drogowa i sanitarna, - Projekt założeń etapowej realizacji zamierzenia inwestycyjnego - branża elektroenergetyczna i teletechniczna, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - prawomocne zgłoszenie robót budowlanych, - zatwierdzenie projektu docelowej organizacji ruchu KT.7121.152.2016.SH z dnia 09.11.2016 r.. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót - w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ. 8. Obowiązki Wykonawcy: 8.1. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) w ramach której do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru należy: a. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; b. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; d. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy przy pełnej współpracy z projektantem pełniącym nadzór autorski; oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r. poz. 1278) i innymi obowiązującymi przepisami, a także projektem umowy. 8.2. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oznacza zapewnienie ciągłej kontroli realizacji robót budowlanych we wszystkich wymaganych specjalnościach, branżach. 8.3. Inspektor nadzoru inwestorskiego posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń zostanie wyznaczony do pełnienia funkcji koordynatora wykonywanych czynności przez inspektorów nadzoru inwestorskiego o pozostałych specjalnościach wymaganych przy realizacji ww. zadania zwany dalej koordynatorem nadzoru inwestorskiego. 8.4. Zamawiający wymaga, aby częstotliwość pobytu Wykonawcy na budowie odbywała się nie rzadziej niż: 1) 2 razy w tygodniu - Inspektor nadzoru wiodący, 2) 1 raz w tygodniu - pozostali inspektorzy (kontrola budowy winna odbywać się przez inspektora branży odpowiedniej do prowadzonego na budowie zakresu robót), 3) 1 raz na dwa tygodnie - narady zespołu nadzorującego w składzie, który zostanie ustalony przed rozpoczęciem robót budowlanych. 4) Ponadto Inspektor nadzoru wiodący zobowiązany jest do przyjazdu na teren prowadzonej inwestycji na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu wezwania. Czas ten może ulec wydłużeniu jedynie w przypadkach zaistnienia sytuacji nieprzewidzianych, niezależnych od Inspektora, pod warunkiem ich udokumentowania. 8.5. Inspektor nadzoru inwestorskiego winien posiadać wiedzę i zdolności służące do właściwego sporządzania dokumentów niezbędnych do rozliczania projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, a w szczególności: harmonogramów rzeczowo - finansowych postępu prac w układzie zgodnym z umową o dofinansowanie oraz według zasad wynikających z umowy na roboty budowlane w zakresie częściowego rozliczenia robót. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2017 r. poz. 459). 2. Zamawiający wymaga by Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, wszystkich pracowników biurowych i administracyjnych wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, z zakresu prac administracyjno - biurowych. W przypadku gdy czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zostaną powierzone do wykonania Podwykonawcy, wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy pracowników Podwykonawcy. 3. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w zakresie czynności i osób o których mowa w § 5 ust. 2 projektu umowy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.), w szczególności inspektorów nadzoru, a także podwykonawców prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innych równoważnych rejestrów wykonujących osobiście i samodzielnie powierzone im czynności w zakresie realizacji zamówienia. 4. Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia zawierającego wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o których mowa w pkt. 1 Informacji dodatkowych. Oświadczenie to powinno zawierać również: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w § 5 ust.2 projektu umowy czynności, tj.: a) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. 7. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 10 ust. 2 projektu umowy. 8. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynność, za co Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 10 ust. 2 projektu umowy.

II.5) Główny kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-04-01 2018-10-15
2019-04-01 2019-09-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie budowy lub przebudowy drogi publicznej klasy zbiorczej Z lub wyższej o wartości robót minimum 1.000.000,00 zł. Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych, a występujących w innych walutach niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/. 2) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, które spełniają następujące warunki: a) minimum jedna osoba, która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru robót drogowych - Inspektor nadzoru wiodący, posiadająca: - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; - doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót drogowych min. 60 miesięcy od uzyskania uprawnień; b) minimum jedna osoba, która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru robót sanitarnych kanalizacji deszczowej posiadająca: - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj.: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych; - doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych min. 36 miesięcy od uzyskania uprawnień; c) minimum jedna osoba, która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru robót elektroenergetycznych posiadająca: - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj.: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych min. 24 miesiące od uzyskania uprawnień; d) minimum jedna osoba, która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru robót teletechnicznych posiadająca: - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj.: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej; - doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót telekomunikacyjnych min. 24 miesiące od uzyskania uprawnień. Zamawiający nie dopuszcza łączenia stanowisk. Wskazane wyżej uprawnienia powinny być wydane na podstawie: a. Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278), lub b. odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie odpowiadającym powyższym wymaganiom, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2016r. poz. 290), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożonej przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsca zamieszkania tej osoby. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.4. i 8.5. SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz usług wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ. b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 (dot. osób, które będą pełniły funkcję Inspektora nadzoru robót elektroenergetycznych oraz Inspektora nadzoru robót teletechnicznych) i nr 6a do SIWZ (dot. osób, które będą pełniły funkcję Inspektora nadzoru robót drogowych - Inspektor nadzoru wiodący oraz Inspektora nadzoru robót sanitarnych kanalizacji deszczowej).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ; b) zobowiązanie wymagane postanowieniami Części I, Rozdział 9, pkt. 9.2. SIWZ w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; c) w przypadku występowania kilku podmiotów pisemne pełnomocnictwo Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu. Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w formie pisemnego pełnomocnictwa (art. 23 ustawy Pzp); d) w przypadku występowania pełnomocnika, pełnomocnictwo do podpisania oferty (np. gdy w imieniu wykonawcy występuje inna osoba); e) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz; f) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www.bip.powiatstrzelecki.pl) informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga złożenia wadium na przedmiotowe zadanie w wysokości: 1.000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 28.11.2017 r. do godz. 10:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) w pieniądzu: b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz 2015r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy Zamawiającego w Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie, ul. Gogolińska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, nr konta 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006. Tytułem: wadium sprawa Nr OR.272.27.2017.AG1. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający uznaje dzień i godzinę zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Dodatk.doświadcz.osoby pełn.funkcję Inspektora nadzoru robót drogowych-Inspektora nadzoru wiodącego30,00
Dodatk.doświadcz.osoby pełn. funkcję Inspektora nadzoru robót sanitarnych kanalizacji deszczowej10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano Wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 144 Pzp. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególności gdy jest spowodowana: a. koniecznością wykonania usługi dodatkowej wpływającej na termin wykonania usługi objętej umowa podstawową, b. wystąpieniem wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych objętych nadzorem, klęsk żywiołowych, c. następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: opóźnienia, utrudnienia , zawieszenia robót objętych nadzorem lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu. 2) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie. 3) zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy, w tym przypadku gdy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 4) ograniczenia zakresu rzeczowego robót budowlanych objętych nadzorem lub etapowania tych prac, w zależności od posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych w planie finansowym na 2018 r. oraz w planie finansowym na 2019 r. lub w sytuacji, gdy wykonanie robót budowlanych objętych nadzorem będzie zbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zakresie przewiduje się możliwość zmiany wynagrodzenia stosownie o ograniczony zakres prac, 5) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy wynikających ze zmian umowy o dofinansowanie projektu, 6) zmiany stawki podatku VAT (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT), Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, dotycząca nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.