eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wlkp. › dostawa dwóch ambulansów sanitarnych typ C wraz z wyposażeniem

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-12-06

POZYCJA 61557

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gorzów Wlkp.: dostawa dwóch ambulansów sanitarnych typ C wraz z wyposażeniem Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielna Publiczna Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego, do kontaktów: Dorota Mikołajewska, ul. Kazimierza Wielkiego 7, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 095 7278076, fax 095 7278070, e-mail: spwspr1@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.przetargi.koz.com.pl/spwsprGorzow Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa dwóch ambulansów sanitarnych typ C wraz z wyposażeniem. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba zamawiającego w Gorzowie Wlkp. ul. Kazimierza Wlk. 7. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2006 r. ambulansów sanitarnych reanimacyjnych typ C wraz z wyposażeniem medycznym, spełniających wymagania określone w normie PN-EN 1789 i PN-EN 1865. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 3) Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i ZUS o nie zaleganiu w opłacaniu podatków oraz składek. wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy Pzp wystawiona na nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 5) Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawiona na nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw ambulansów sanitarnych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy wykonane zostały należycie a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 7) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności; 8) Imienne upoważnienie do reprezentowania wykonawcy (jeżeli wymaga); 9) Zaparafowany i uzupełniony projekt umowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.21 - Karetki Oryginalny kod CPV: 34.11.50.00 - Pojazdy napędzane silnikiem Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6 000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: 1) Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych 2) Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawo zamówień publicznych. 3) Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 4) Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 5) Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: 1) Niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3) Zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 4) Wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5) Zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; 6) Który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 7) Nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i ZUS o nie zaleganiu w opłacaniu podatków oraz składek. wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy Pzp wystawiona na nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 5) Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawiona na nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw ambulansów sanitarnych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy wykonane zostały należycie a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 7) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności; 8) Imienne upoważnienie do reprezentowania wykonawcy (jeżeli wymaga); 9) Zaparafowany i uzupełniony projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 50 2. Parametry techniczno-użytkowe (%) 40 3. Warunki gwarancji (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.koz.com.pl/spwsprGorzow. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.12.2006, godzina 11:00, Samodzielna Publiczna Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego, 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Kazimierza Wlk. 7 (sekretariat).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt Z/2.08/1.3.2/228/04 "Lider jakości usług ratowniczych w Gorzowie Wlkp." w ramach Działania 1.3. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.