eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › opracowanie projektu przebudowy zabytkowych budynków poszpitalnych oraz budowy sali wielofunkcyjnej dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. H. Wieniawskiego oraz Europejskiego Centrum Muzycznego w Żaganiu przy ul. Żelaznej 1



Ogłoszenie z dnia 2006-12-06

POZYCJA 61555

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Żagań: opracowanie projektu przebudowy zabytkowych budynków poszpitalnych oraz budowy sali wielofunkcyjnej dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. H. Wieniawskiego oraz Europejskiego Centrum Muzycznego w Żaganiu przy ul. Żelaznej 1 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. H. Wieniawskiego, do kontaktów: Stanisław Piniuta, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 3772785, fax 068 3772785, e-mail: psmuza@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa Szkoła Muzyczna; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie projektu przebudowy zabytkowych budynków poszpitalnych oraz budowy sali wielofunkcyjnej dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. H. Wieniawskiego oraz Europejskiego Centrum Muzycznego w Żaganiu przy ul. Żelaznej 1. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest "Opracowanie projektu przebudowy zabytkowych budynków poszpitalnych oraz budowy sali wielofunkcyjnej dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. H. Wieniawskiego oraz Europejskiego Centrum Muzycznego w Żaganiu przy ul. Żelaznej 1", w skład którego wchodzi: 1.1. Przebudowa budynku chirurgii na budynek dydaktyczny, 1.2. Przebudowa budynku ginekologii i położnictwa na dom muzyka I, 1.3. Przebudowa budynku pogotowia na budynek administracyjny, 1.4. Przebudowa budynku zaplecza techniczno - magazynowego, 1.5. Przebudowa budynku administracyjnego na dom muzyka II, 1.6. Rewitalizacja istniejącej kaplicy loretańskiej. 1.7. Budowa sali wielofunkcyjnej, 2. Zakres prac obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dla ww. obiektów i terenu w następującym zakresie: 2.1. Inwentaryzacji dla celów projektowych. 2.2. Orzeczenia o stanie technicznym istniejących budynków wraz z wnioskami 2.3. Wykonanie projektów budowlano - wykonawczych wraz ze specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót w następującym zakresie: 2.3.1. projekt architektoniczny, 2.3.2. projekt wnętrz wraz z wyposażeniem, 2.3.3. projekt konstrukcji, 2.3.4. projekt instalacji wodnokan., p.poż, 2.3.5. projekt instalacji c.o., c.w., 2.3.6. projekt instalacji wentylacji mechanicznej, 2.3.7. projekt instalacji klimatyzacji, 2.3.8. projekt instalacji elektrycznych silnoprądowych i słaboprądowych wraz ze stacją transformatorową, 2.3.9. projekt sieci zewnętrznych infrastruktury technicznej uzbrojenia terenu: 2.3.9.1. projekt kanalizacji sanitarnej, 2.3.9.2. projekt kanalizacji deszczowej, 2.3.9.3. projekt kotłowni gazowych, 2.3.9.4. projekt wewnętrznej sieci gazowej (w granicach działki), 2.3.9.5. projekt oświetlenia terenu, 2.3.9.6. projekt wewnętrznych linii kablowych (w granicach działki): 2.3.9.6.1. wewnętrznej sieci telefonicznej, 2.3.9.6.2. sieci komputerowej i tv, 2.3.10. projekt zagospodarowania terenu, dróg i parkingów, zieleni (w tym sieci jej nawadniania), ogrodzenia. 2.4. Przedmiary robót. 2.5. Kosztorysy inwestorskie. 2.6. Wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 2.7. Wykonanie Studium Wykonalności 2.8. Wykonanie wniosku do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 2.9. Wykonanie innych opracowań niezbędnych dla realizacji inwestycji. 3. Opis zamówienia w etapach: Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na etapy: I,II,III. 3.1. etap I - wykonanie dokumentacji projektowej dla: 3.1.1. przebudowy budynku chirurgii na budynek dydaktyczny, 3.1.2. przebudowy budynku pogotowia na budynek administracyjny, 3.1.3. wykonania projektu sieci zewnętrznych infrastruktury technicznej uzbrojenia terenu; 3.2. etap II - wykonanie dokumentacji projektowej dla: 3.2.1. przebudowy budynku ginekologii i położnictwa na dom muzyka I, 3.2.2. przebudowy budynku zaplecza techniczno - magazynowego, 3.2.3. przebudowy budynku administracyjnego na dom muzyka II, 3.2.4. rewitalizacji istniejącej kaplicy Loretańskiej i ogrodzenia murowego; 3.3. etap III - wykonanie: 3.3.1. programu funkcjonalno - użytkowego sali wielofunkcyjnej , 3.3.2. studium wykonalności dla całego przedsięwzięcia - etapu I, II, III, 3.3.3. wniosku do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 4. Przedmiot zamówienia podlega procedurze uzyskania pozwolenia na budowę oraz uzyskania uzgodnień u Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 5. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat prac projektowych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie odpowiadają swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 150.000,00 zł (słownie: stopiećdziesiąt tysięcy złotych) minimum dwóch z podaniem daty, miejsca wykonania, wartości oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie. Dla etapu 1 i/lub 2 należy wykazać minimum jedną pracę projektową polegającą na wykonaniu projektów budowlanych dla obiektów zabytkowych. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Pzp 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.07.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający zażąda zabezpieczenia składanej oferty wadium w wysokości: - 8.000,00 złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone, w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej specyfikacji. Za spełniających warunki uznaje się Wykonawców, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - figurują w rejestrze lub wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat wykonywali należycie prace projektowe o zbliżonym do zamówienia charakterze, ze szczególnym uwzględnieniem projektów budowlanych na obiektach zabytkowych. oraz dysponują kadrą o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu, wykształceniu oraz uprawnieniach do projektowania zgodnego z przepisami prawa budowlanego. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4- 8 Prawa zamówień publicznych; 1.5. wnieśli wadium w wysokości 8.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie X SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia - oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 - wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się (konsorcjum) oświadczenia składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej danej "ustawą". Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę; b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę; c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, (dot. podmiotów zbiorowych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożona przez każdego Wykonawcę; 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający zażąda następujących dokumentów: a) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat prac projektowych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie odpowiadają swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 150.000,00 zł (słownie: stopiećdziesiąttysięcyzłotych) minimum dwóch z podaniem daty, miejsca wykonania, wartości oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie. Dla etapu 1 i/lub 2 należy wykazać minimum dwie prace projektowe polegające na wykonaniu projektów budowlanych dla obiektów zabytkowych wg załącznik nr 4. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców; b) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wskazanie pracowników posiadających odpowiednie uprawnienia do projektowania zgodnie z przepisami obowiązującego prawa budowlanego. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający posiadanie uprawnień oraz zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców; 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja musi określać kwotą posiadanych środków lub zdolność kredytową w wysokości minimum 10% wartości oferty brutto. Kwota może być podana liczbowo lub opisowo. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców. b) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, gdzie minimalna suma gwarancji ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wynosi 100.000 zł (słownie: stotysięcyzłotych) lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie. Zamawiający zastosuje średni kurs NBP na dzień terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. dokument musi być złożony przez każdego z Wykonawców. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2.a., 2.b. i 2.c., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psmuza.zagan.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.12.2006, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego tzn. Państwowej Szkole Muzycznej I i II stopnia im. Henryka Wieniawskiego, 68-100 Żagań, ul. Pomorska 14, w gabinecie Dyrektora.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.