Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-01
Gdynia: Zbadanie wpływu hałasu na środowisko naturalne w wytypowanych JW:
- JW 1128 Malbork/ Krasnołęka - lotnisko
- JW 4653 Siemirowice - lotnisko
- JW 3672 Ustka - lądowisko
- JW 1300 Pruszcz Gdński - lotnisko
poprzez wykonanie pomiarów hałasu oraz opracowanie dokumentacji zawierającej analizę wyników przedmiotowych pomiarów i ocenę wpływu ww. obiektów na stan klimatu akustycznego wraz z prezentacją wyników..
Numer ogłoszenia: 61456 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zbadanie wpływu hałasu na środowisko naturalne w wytypowanych JW: - JW 1128 Malbork/ Krasnołęka - lotnisko - JW 4653 Siemirowice - lotnisko - JW 3672 Ustka - lądowisko - JW 1300 Pruszcz Gdński - lotnisko poprzez wykonanie pomiarów hałasu oraz opracowanie dokumentacji zawierającej analizę wyników przedmiotowych pomiarów i ocenę wpływu ww. obiektów na stan klimatu akustycznego wraz z prezentacją wyników...
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zbadanie wpływu hałasu na środowisko naturalne w wytypowanych JW: - JW 1128 Malbork/ Krasnołęka - lotnisko - JW 4653 Siemirowice - lotnisko - JW 3672 Ustka - lądowisko - JW 1300 Pruszcz Gdński - lotnisko poprzez wykonanie pomiarów hałasu oraz opracowanie dokumentacji zawierającej analizę wyników przedmiotowych pomiarów i ocenę wpływu ww. obiektów na stan klimatu akustycznego wraz z prezentacją wyników...
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.74.22.00 - Usługi w zakresie ochrony przed hałasem .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten bedzie spełniony jeżeli Wykonawca do oferty załaczy oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 U PZP oraz oświadczenie o posiadaniu niezbednej wiedzy, doświadczenia i uprawnień oraz o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z podaniem zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawy dysponowania tymi osobami. Zamawiajacy oceniać bedzie spełnienie warunków udziału w postepowaniu na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w rozdz. VI SIWZ metodą spełnia/ niespełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten bedzie spełniony, jeżeli Wykonawca do oferty załaczy oświadczenia, źe wykonał z należytą starannością co najmniej 2 usługi (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doswiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu skaładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postepowaniu na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w rozdz. VI SIWZ metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten bedzie spełniony jeżeli Wykonawca do oferty załaczy oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 U PZP oraz oświadczenie, że pomiary hałasu bedą wykonywane przez laboratorium spełniające wymogi art. 147 a) ustawy z dnia 27.04.2011 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2008.25.150 ze zm. - j.t.).Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postepowaniu na podstawie złozonych dokumentów o których mowa w rozdz. VI SIWZ metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten bedzie spełniony jeżeli Wykonawca do oferty załaczy oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 U PZP. Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postepowaniu na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w rozdz. VI SIWZ metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten bedzie spełniony jeżeli Wykonawca do oferty załaczy oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 U PZP. Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postepowaniu na podstawie złozonych dokumentów o których mowa w rozdz. VI SIWZ metodą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8 b, 81-912 Gdynia, pok. 404 ,4 piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Gdynia, ul. Jana z Kolna 8 b, 81-912 Gdynia, pok.203, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie elewacji budynku H Uniwersytetu Morskiego w Gdyni przy ul. Morskiej 81-87" - ETAP III - elewacja H/E1, H/E2, H/E3, H/E5, H/E6
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator bezzałogowego statku powietrznego (Dron) o masie do 25 kg (VLOS + BVLOS-zgodne z NSTS-06) z podstawami przedsiębiorczości"
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW, PRÓBÓWEK, MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH, ASORTYMENTU DODATKOWEGO I PODŁOŻY DO APARATU WASP DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SANITARNYCH NA POTRZEBY KOMENDY PORTU WOJENNEGO w GDYNI
- Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola przy ul. Kwiatkowskiej 23 w Gdyni, w celu utworzenia trzech oddziałów Żłobka Koniczynka, filia Wiczlino.
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA KPW GDYNIA I JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU Z PODZIAŁEM NA 5 CZĘŚCI
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.