eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu JAMNICA w Gminie Grębów, w systemach informatycznych, powiat tarnobrzeski , województwo podkarpackie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-10

Tarnobrzeg: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu JAMNICA w Gminie Grębów, w systemach informatycznych, powiat tarnobrzeski , województwo podkarpackie.
Numer ogłoszenia: 61409 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu , ul. 1 Maja 4, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8223922, faks 015 8223922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu JAMNICA w Gminie Grębów, w systemach informatycznych, powiat tarnobrzeski , województwo podkarpackie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego JAMNICA w Gminie GRĘBÓW, Uruchomienie informatycznego systemu obsługującego bazy danych ewidencyjnych, w wybranych i stosowanych przez tut.Starostwo, systemach: - VEGA do obsługi części opisowej; - EWMAPA WINDOWS do obsługi części kartograficznej, w układzie 2000..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.41.00 - 74.27.41.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Oferent zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysiące złotych), w formie: pieniędzy, poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.nr 42 z 2007r.poz.275), w terminie do dnia 29 kwietnia 2009r. . 2.Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 3.Wadium w formie pieniędzy, należy wpłacić na konto Zamawiającego, Nr 72 150017351217 300247250000, w Banku KB S.A. O/Tarnobrzeg. 4.Wadium w pozostałych akceptowanych formach, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Tarnobrzegu, ul.1 Maja 4, w kasie Starostwa, pok, nr 12 (parter), w terminie jak w pkcie 1. 5.Poręczenie, wystawione przez bank zagraniczny, musi być potwierdzone przez bank krajowy. 6.Dyspozycję w zakresie zwrotu wadium dla oferentów, Zamawiający przekaże niezwłocznie po podpisaniu umowy z oferentem, którego oferta została wybrana, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu okresu związania ofertą. 7.Wadium wniesione w formie pieniędzy, będzie zwracane z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez oferenta. 8.Oferent traci wadium wraz odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy , nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust.3 nie złożył wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów , o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Oferenci, spełniający warunki określone w art. 22, ust. 1, Ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r.(tekst jedn. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r. ze zm.) tj: 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania czynności określonych Zamówieniem - wykazane zatrudnieniem co najmniej 6 osób z uprawnieniami geodezyjnymi w zakresie pomiarów sytuacyjno - wysokościowych oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych (potwierdzone kserokopią uprawnień określonych w przepisach prawnych). 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia - w celu potwierdzenia powyższego należy przedłożyć Wykaz podobnych robót wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi były wykonane należycie. (jako podobne rozumie się opracowanie modernizacji ewidencji dla całego obrębu ewidencyjnego lub kilku obrębów - przynajmniej 5 obiektów). 3.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24.ust.1 ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. - Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacje o osobach posiadających uprawnienia do wykonywania czynności określonych zamówieniem - wykazane zatrudnieniem co najmniej 6 osób z uprawnieniami geodezyjnymi w zakresie pomiarów sytuacyjno - wysokościowych oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych potwierdzone kserokopią uprawnień określonych w przepisach prawnych. 2. Informacje o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia - w celu potwierdzenia powyższego należy przedłożyć wykaz podobnych robót wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi były wykonane należycie - referencje. Jako podobne rozumie się opracowanie modernizacji ewidencji dla całego obrębu ewidencyjnego lub kilku obrębów - przynajmniej 5 obiektów. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź informujące o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawionych nie wcześniej niż 3 - miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne bądź informujące o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawionych nie wcześniej niż 3 - miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 2 lat obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W celu potwierdzenia, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 8. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Kopia dowodu wpłacenia wadium. 10.Kopia licencji oprogramowania VEGA, EWMAPA . 11.Pisemna akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy - stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/tarnobrzeski/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu, ul. 1 Maja 4, 39-400 Tarnobrzeg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu, ul. 1 Maja 4, 39-400 Tarnobrzeg.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.